உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Indian Navy: انڈین نیوی سیلر (ایم آر) کی بھرتیاں 29 اکتوبر سے شروع، 2 نومبر حتمی تاریخ، جانیے تفصیل

    Indian Navy Recruitment 2021: ایس ایس سی افسر کیلئے درخواستیں مطلوب ، جانیے مکمل تفصیلات ۔ (Shutterstock/Representative image)

    Indian Navy Recruitment 2021: ایس ایس سی افسر کیلئے درخواستیں مطلوب ، جانیے مکمل تفصیلات ۔ (Shutterstock/Representative image)

    انڈین نیوی کی ویب سائٹ کے مطابق رجسٹریشن کا عمل 29 اکتوبر 2021 سے شروع ہوگا اور رجسٹریشن کی آخری تاریخ 2 نومبر 2021 ہوگی۔ درخواست فارم ویب سائٹ پر دستیاب ہوں گے۔

    • Share this:
      انڈین نیوی Indian Navy اپریل 2022 سے شروع ہونے والے کورس کے لیے میٹرک بھرتیوں کے تحت سیلرز کے طور پر اندراج کے لیے رجسٹریشن کا عمل شروع کرے گی۔ انڈین نیوی کی ویب سائٹ کے مطابق رجسٹریشن کا عمل 29 اکتوبر 2021 سے شروع ہوگا اور رجسٹریشن کی آخری تاریخ 2 نومبر 2021 ہوگی۔ درخواست فارم ویب سائٹ پر دستیاب ہوں گے۔

      ملازمت کے نوٹیفکیشن میں انڈین نیوی نے کہا ہے کہ ’’اپریل 2022 بیچ میں 300 آسامیوں کے لیے ایم آر کے سیلرز کے طور پر اندراج کے لیے غیر شادی شدہ مرد امیدواروں سے آن لائن درخواستیں طلب کی جاتی ہیں۔ آسامیاں ریاست کے لحاظ سے مختص کی جائیں گی۔ کل 300 آسامیوں کے لیے تقریباً 1500 امیدواروں کو تحریری امتحان اور جسمانی فٹنس ٹیسٹ کے لیے بلایا جائے گا۔ تحریری امتحان میں شرکت کے لیے کٹ آف نمبر ریاست کے لحاظ سے مختلف ہو سکتے ہیں‘‘۔

      علامتی تصویر
      علامتی تصویر


      ہندوستانی بحریہ کا ملازمت نوٹیفکیشن ایمپلائمنٹ نیوز کے موجودہ ایڈیشن (اکتوبر 23 تا 29) میں دستیاب ہے۔ سرکاری ملازمت کی اطلاع ابھی تک ویب سائٹ پر دستیاب نہیں ہے۔ ہندوستانی بحریہ کی بھرتی کی سرکاری ویب سائٹ www.joinindiannavy.gov.in ہے۔

      یکم اپریل 2002 سے 31 مارچ 2005 کے درمیان پیدا ہونے والے دسویں جماعت کامیاب امیدوار اس بھرتی کے لیے اہل ہیں۔ امیدواروں کو شیف، اسٹیورڈ اور حفظان صحت کے طور پر منتخب کیا جائے گا۔

      انتخابی عمل کے بارے میں انڈین نیوی نے کہا ہے کہ ’’عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کی وجہ سے مفاد عامہ میں ایک رعایت دی جا رہی ہے جس میں تقریباً 1,500 امیدواروں کو تحریری امتحان اور جسمانی فٹنس ٹیسٹ کے لیے بلایا جائے گا۔ تحریری امتحان کے لیے امیدواروں کی شارٹ لسٹنگ اور فزیکل فٹنس ٹیسٹ کوالیفائنگ امتحان (کلاس 10) کے فیصد کی بنیاد پر لیا جائے گا۔ کٹ آف مارکس ریاست کے لحاظ سے مختلف ہو سکتے ہیں کیونکہ آسامیاں ریاست کے لحاظ سے مختص کی گئی ہیں‘‘۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: