உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Instagram: طلبا کی مدد اور امتحانی تناؤ کو کم کرنے انسٹاگرام نے اٹھایا قدم، ’مابعد کووڈ۔19 طلبا کی ہوگی بہتر رہنمائی‘

    ’’نوجوانوں کی فلاح و بہبود انسٹاگرام کی بنیادی ترجیحات میں سے ایک ہے‘‘۔

    ’’نوجوانوں کی فلاح و بہبود انسٹاگرام کی بنیادی ترجیحات میں سے ایک ہے‘‘۔

    پبلک پالیسی، انسٹاگرام، فیس بک انڈیا (میٹا) [Public Policy, Instagram, Facebook India (Meta)] کی سربراہ نتاشا جوگ نے کہا کہ نوجوانوں کی فلاح و بہبود انسٹاگرام کی بنیادی ترجیحات میں سے ایک ہے۔ ہم مذکورہ رہنمائی کے عمل کو ماحولیاتی نظام کے اہم عناصر کو ساتھ لائے ہیں۔ انسٹاگرام نوجوانوں کی زندگی اور دماغی صحت کو بہتر بنانے کے لیے اپنے مسلسل کام سے اسباق کو 'ریڈیپٹ اور ریڈجسٹ' گائیڈ میں شیئر کیا ہے۔

    • Share this:
      جب طلبا دو سال کے وقفے کے بعد اسکولوں میں واپس آتے ہیں، تو انسٹاگرام نے Fortis Healthcare کے ساتھ مل کر طلبا کو آف لائن اسکول میں پڑھنے، فزیکل امتحانات کی تیاری اور امتحان کے دباؤ کو کم کرنے میں مدد کرنے کے لیے ایک گائیڈ جاری کیا ہے۔ یہ گائیڈ خاص طور پر دسویں اور بارہویں جماعت کے بورڈ کے امتحانات میں شرکت کرنے والے طلبا کی مدد کرے گا۔

      ’’ریڈیپٹ اور ریڈجسٹ: بیک ٹو دی کلاس‘‘ کے عنوان سے یہ گائیڈ طلبا کو مطالعہ اور امتحان کی ترجیحات کو منظم کرنے کے لیے عملی تجاویز فراہم کرے گی۔ وہیں متعلقہ تناؤ کے محرکات سے نمٹنے کے لیے سیکھنے کی حکمت عملیوں اور ارتکاز کو بہتر بنانے کے لیے مطالعہ کی تکنیکوں پر توجہ مرکوز کرے گا۔ سوشل میڈیا کمپنی کا دعویٰ ہے کہ اس میں قلیل مدتی ریلیف کے لیے کئی حکمت عملیوں کے ساتھ ساتھ طویل مدت میں ان کی ذہنی صحت کو سنبھالنے کے لیے خود کی دیکھ بھال کے اہم طریقوں پر بھی زور دیا گیا ہے۔

      فورٹس ہیلتھ کیئر میں فورٹس نیشنل مینٹل ہیلتھ پروگرام کے ڈائریکٹر ڈاکٹر سمیر پاریکھ نے وضاحت کی کہ یہ گائیڈ ایک مفید اقدام ہے جو طلباء کو ذہنی دباؤ سے مؤثر طریقے سے نمٹنے کے لیے بصیرت، علم اور عملی طور تیار کرنے کے قابل بنائے گا۔ آئیے طلبا کو ایسی مہارتوں سے بااختیار بنائیں جو ان کی بہترین کارکردگی اور کامیابی کی طرف رہنمائی کریں۔ ہمیں اس کے لیے انسٹاگرام اور سنگت کے ساتھ شراکت کرنے پر خوشی ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      ’It's Ok To Talk‘ سنگت کے ڈائریکٹر پٹائی گونسالویس بھی اس شراکت کا حصہ ہے۔ انھوں نے کہا کہ کورونا وبائی بیماری کے دو سال بعد اسکول واپس آنا مثبت اور مشکل دونوں طرح کے جذبات لے کر آرہا ہے۔ واپس آنے کے بارے میں جوش اور گھبراہٹ دونوں طرح کی کیفیت ہے۔ اس دوران دوستوں اور اساتذہ کو دوبارہ دیکھنا اور ان سے ملاقات کرنا ہوگا، لیکن عمل کرنے کے طریقے کے بارے میں نئے اصولوں کے ساتھ واپس آنے کا مطلب یہ بھی ہے کہ اسکول میں بہت سی تبدیلیوں کا مقابلہ کرنا اور پھر بھی ٹیسٹ اور امتحانات میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرنا ہوگا۔ ہم امید کرتے ہیں کہ فورٹس نیشنل مینٹل ہیلتھ پروگرام، انسٹاگرام اور سنگت کی طرف سے لائی گئی اجتماعی رہنمائی زیادہ سے زیادہ طلبا کو زیادہ سے زیادہ فٹ محسوس کرنے میں مدد کرے گی۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      پبلک پالیسی، انسٹاگرام، فیس بک انڈیا (میٹا) [Public Policy, Instagram, Facebook India (Meta)] کی سربراہ نتاشا جوگ نے کہا کہ نوجوانوں کی فلاح و بہبود انسٹاگرام کی بنیادی ترجیحات میں سے ایک ہے۔ ہم مذکورہ رہنمائی کے عمل کو ماحولیاتی نظام کے اہم عناصر کو ساتھ لائے ہیں۔ انسٹاگرام نوجوانوں کی زندگی اور دماغی صحت کو بہتر بنانے کے لیے اپنے مسلسل کام سے اسباق کو 'ریڈیپٹ اور ریڈجسٹ' گائیڈ میں شیئر کیا ہے۔ ہمیں امید ہے کہ طلباء کو رہنمائی ملے گی اور انسٹاگرام تک رسائی کے ذریعہ زیادہ سے زیادہ نوجوان اس سے مستفید ہوں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: