உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jamia Admissions 2022: جامعہ ملیہ اسلامیہ میں داخلے، نظرثانی شدہ امتحانات کاشیڈول جاری

    امتحانات 8 جولائی کو ختم ہونے والے ہیں۔

    امتحانات 8 جولائی کو ختم ہونے والے ہیں۔

    پچھلے مہینے جامعہ ملیہ اسلامیہ (JMI) نے اپنا داخلہ پراسپیکٹس جاری کیا اور کہا کہ آن لائن داخلہ فارم 14 اپریل سے دستیاب کرائے گئے ہیں۔ یونیورسٹی نے پہلے اعلان کیا تھا کہ 10 کورسز میں داخلہ CUET یعنی مرکزی یونیورسٹیوں میں مشترکہ داخلہ ٹیسٹ کے ذریعے ہوگا۔

    • Share this:
      جامعہ ملیہ اسلامیہ (Jamia Millia Islamia) نے ہفتہ کے روز اپنے انڈرگریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ پروگراموں کے داخلے کے امتحانات کے لیے ایک نظرثانی شدہ شیڈول جاری کیا ہے۔ امتحانات جون کے دوسرے ہفتے سے شروع ہوں گے۔ غیر CUET کورسز کے انٹری ٹیسٹ 2 جون سے شروع ہونے والے تھے۔ تاہم نئے نوٹیفکیشن کے مطابق انٹری ٹیسٹ 11 جون سے شروع ہوں گے۔

      یونیورسٹی نوٹیفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ وائس چانسلر (نجمہ اختر) نے داخلہ ٹیسٹ کی تاریخوں کو دوبارہ شیڈول کرنے کی منظوری دی ہے۔ CUET فارم بھرنے کی آخری تاریخ میں توسیع اور CBSE کے جاری باقاعدہ امتحان کے پیش نظر یہ کیا گیا ہے۔ داخلہ امتحانات کی نظرثانی شدہ تاریخوں کے ساتھ نوٹیفکیشن کے مطابق مختلف گریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ کورسز کے 126 امتحانات تقریباً ایک ماہ میں منعقد کیے جائیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شیوسینا کی ریلی میں Uddhav Thackerayکی للکار،کہا-بی جے پی داود کو بھی لڑواسکتی ہے الیکشن

      امتحانات 8 جولائی کو ختم ہونے والے ہیں۔ جمعہ کو جے ایم آئی نے آخری تاریخ میں توسیع کردی۔ 25 مئی تک تمام گریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ کورسز کے لیے آن لائن درخواست فارم جمع کرانے کا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شیوسینا کی ریلی میں Uddhav Thackerayکی للکار،کہا-بی جے پی داود کو بھی لڑواسکتی ہے الیکشن

      اس سے قبل داخلہ فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 13 مئی تھی۔ پچھلے مہینے جامعہ ملیہ اسلامیہ (JMI) نے اپنا داخلہ پراسپیکٹس جاری کیا اور کہا کہ آن لائن داخلہ فارم 14 اپریل سے دستیاب کرائے گئے ہیں۔ یونیورسٹی نے پہلے اعلان کیا تھا کہ 10 کورسز میں داخلہ CUET یعنی مرکزی یونیورسٹیوں میں مشترکہ داخلہ ٹیسٹ کے ذریعے ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: