உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Job Alert: نوودیا ودیالیہ سے پولیس میں بھرتی تک! جانیے اس ہفتے کہاں کہاں ہوگی بھرتیاں؟

    جانیے اس ہفتے کہاں کہاں ہوگی بھرتیاں

    جانیے اس ہفتے کہاں کہاں ہوگی بھرتیاں

    انسٹی ٹیوٹ آف بینکنگ پرسنل سلیکشن (IBPS) نے پبلک سیکٹر بینکوں میں کلرکوں کی 6,035 آسامیوں کا اعلان کیا ہے۔ جس کے تحت عام بھرتی کے عمل کو شروع کیا گیا ہے۔ امیدوار اپنی درخواست آن لائن IBPS کی سرکاری ویب سائٹ ibps.in کے ذریعے بھیج سکتے ہیں

    • Share this:
      اگر آپ نوکریوں کی تلاش میں ہیں، تو یہاں سرکاری یا نجی شعبے کی ملازمتوں کی فہرست پیش کی جارہی ہے جس کے تحت کوئی بھی شرائط کے ساتھ اس ہفتے درخواست دے سکتا ہے۔ ہندوستانی بحریہ (Indian Navy) میں خالی آسامیوں سے لے کر نوودیا ودیالیہ میں عہدوں تک ایسے امیدواروں کے لیے کئی مواقع ہیں جو نجی یا سرکاری شعبے میں ملازمتیں تلاش کر رہے ہیں۔

      اس میں تعلیمی قابلیت اور تجربے کی مختلف سطحوں کے حامل امیدواروں کو منتخب کیا جائے گا۔ یہاں ان مواقع کی فہرست پیش ہے جن کے لیے آپ اس ہفتے درخواست دے سکتے ہیں:

      IBPS کلرک کی 6035 آسامیوں پر بھرتی:

      انسٹی ٹیوٹ آف بینکنگ پرسنل سلیکشن (IBPS) نے پبلک سیکٹر بینکوں میں کلرکوں کی 6,035 آسامیوں کا اعلان کیا ہے۔ جس کے تحت عام بھرتی کے عمل کو شروع کیا گیا ہے۔ امیدوار اپنی درخواست آن لائن IBPS کی سرکاری ویب سائٹ ibps.in کے ذریعے بھیج سکتے ہیں، آخری تاریخ 21 جولائی کو یا اس سے پہلے۔

      آئی بی پی ایس بھرتی امتحان کے ذریعے جو بینک بھرتی کر رہے ہیں ان میں بینک آف انڈیا، بینک آف بڑودہ، کینرا بینک، انڈین اوورسیز بینک، سینٹرل بینک آف انڈیا، پنجاب نیشنل بینک، یونین بینک آف انڈیا، انڈین بینک، پنجاب اینڈ سندھ بینک، یو سی او بینک اور بینک آف مہاراشٹر شامل ہیں

      نوودیا ودیالیہ اساتذہ کی 1616 آسامیوں پر بھرتی:

      نوودیا ودیالیہ سمیتی (NVS) پرنسپل، تربیت یافتہ گریجویٹ ٹیچر (TGT)، پوسٹ گریجویٹ ٹیچر (PGT) اور اساتذہ کے متفرق زمرے کے عہدوں پر بھرتی کر رہی ہے جس میں آرٹ، موسیقی، لائبریرین، PET، مرد اور خواتین شامل ہیں۔ بھرتی مہم کے ذریعے 1616 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔ دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار سرکاری ویب سائٹ navodaya.gov.in پر درخواست دے سکتے ہیں۔ آن لائن درخواست کا عمل 22 جولائی تک کھلا رہے گا۔

      یہ بھی پڑھیں: Ajmer Dargah: عیدالاضحیٰ کےموقع پردرگاہ اجمیرشریف میں عقیدت مندوں کی کمی، تاجرین کاکاروبارمتاثر

      پرنسپل پوسٹ کے لیے منتخب ہونے والے امیدواروں کو 78,800 روپے سے 2,09,200 روپے کے درمیان تنخواہ ملے گی۔ TGT کی پوسٹ کے لیے تنخواہ کی حد 44,900 روپے سے 1,42,400 روپے تک ہے جبکہ PGT کی پوسٹوں کے لیے یہ 47,600 روپے اور 1,51,100 روپے کے درمیان ہے۔ متفرق ٹیچر کے عہدے کے لیے منتخب کردہ درخواست دہندگان کو 44,900 اور 1,42,400 روپے کے درمیان تنخواہ ملے گی۔

      یہ بھی پڑھیں: Elon Musk نے Twitter ڈیل رد کرنے کا کیا اعلان، کمپنی کرے گی مسک پر مقدمہ

      اگنی پتھ اسکیم کے تحت رجسٹریشن:

      ہندوستانی بحریہ نے اگنی ویروں کی خدمات حاصل کرنے کے لیے بھرتی کا عمل شروع کر دیا ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار آج 2 جولائی سے سرکاری ویب سائٹ joinindiannavy.gov.in پر جا کر درخواست دے سکتے ہیں۔ دو قسم کی پوسٹیں ہیں جن کے لیے خدمات حاصل کی جا رہی ہیں - اگنی ویر (ایس ایس آر) اور اگنی ویر (ایم آر)۔ یہ ایس ایس آر بارہویں پاس کے لیے ہے۔ جب کہ ایم آر دسویں پاس کے لیے ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: