உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کرناٹک NEET کونسلنگ کی درخواستوں کی آج آخری تاریخ، کیسے اپلائی کریں؟ کونسے ہیں ٹاپ میڈیکل کالج

    فیس جمع کرانے کی آخری تاریخ 27 دسمبر شام 5 بجے تک بڑھا دی گئی ہے۔

    فیس جمع کرانے کی آخری تاریخ 27 دسمبر شام 5 بجے تک بڑھا دی گئی ہے۔

    کرناٹک حکومت ریاستی سرکاری کوٹے کے تحت میڈیکل کالجوں کے لیے کونسلنگ کر رہی ہے۔ اے آئی کیو یا آل انڈیا کوٹہ کے داخلے ابھی شروع ہونا باقی ہیں۔ ایم سی سی نے پہلے مطلع کیا تھا کہ نیٹ کے لیے AIQ کونسلنگ کو ریاستی کوٹہ کے تحت آنے والی کل سیٹوں میں سے 85 فیصد پر جاری کیس کی وجہ سے روک دیا گیا ہے۔

    • Share this:
      کرناٹک کے میڈیکل کالجوں میں داخلہ لینے میں دلچسپی رکھنے والے طلبا کے پاس کرناٹک نیٹ کونسلنگ 2021 (Karnataka NEET counselling) کے لیے درخواست دینے کا آخری موقع ہے۔ کرناٹک ایگزامینیشن اتھارٹی (KEA) 22 دسمبر کو شام 5 بجے درخواست کی ونڈو بند کر دے گی۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار جنہوں نے ابھی تک درخواست نہیں دی ہے۔ وہ درخواست ویب سائٹ cetonline.karnataka.gov.in یا kea.kar.nic.in پر دے ہیں۔ فیس جمع کرانے کی آخری تاریخ 27 دسمبر شام 5 بجے تک بڑھا دی گئی ہے۔ تصدیقی پرچی نظرثانی شدہ شیڈول کے مطابق 28 سے 30 دسمبر تک دستیاب ہوگی۔

      کرناٹک حکومت ریاستی سرکاری کوٹے کے تحت میڈیکل کالجوں کے لیے کونسلنگ کر رہی ہے۔ اے آئی کیو یا آل انڈیا کوٹہ کے داخلے ابھی شروع ہونا باقی ہیں۔ ایم سی سی نے پہلے مطلع کیا تھا کہ نیٹ کے لیے AIQ کونسلنگ کو ریاستی کوٹہ کے تحت آنے والی کل سیٹوں میں سے 85 فیصد پر جاری کیس کی وجہ سے روک دیا گیا ہے۔ اگرچہ آیوش، بی ڈی ایس، ایم بی بی ایس کی تمام سیٹیں زمرہ میں آتی ہیں، آیوش کی سیٹیں ایسے طلبا کو الاٹ نہیں کی جائیں گی جو کرناٹک کے مقامی نہیں ہیں۔

      کرناٹک NEET کونسلنگ: درخواست کیسے دیں؟

      مرحلہ 1: kea.kar.nic.in پر جائیں۔

      مرحلہ 2: لاگ ان اسناد تیار کرکے رجسٹر کریں۔

      مرحلہ 3: درخواست فارم بھریں، دستاویزات اپ لوڈ کریں۔

      مرحلہ 4: تصدیق کریں، فیس ادا کریں، جمع کرائیں۔

      کرناٹک نیٹ کونسلنگ 2021: ٹاپ میڈیکل کالج:

      نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف مینٹل ہیلتھ اینڈ نیورو سائنسز، بنگلور

      کستوربا میڈیکل کالج، منی پال

      سینٹ جانز میڈیکل کالج

      کستوربا میڈیکل کالج، منگلور

      جے ایس ایس میڈیکل کالج، میسور

      ایم ایس رمایا میڈیکل کالج

      کے ایس ہیگڑے میڈیکل اکیڈمی

      جواہر لال نہرو میڈیکل کالج

      شری بی ایم پاٹل میڈیکل کالج، اسپتال اینڈ ریسرچ سینٹر

      اس کے بعد رجسٹرڈ امیدواروں کو کالجوں اور وہ کورسز کے آپشن پُر کرنا ہوں گے جو وہ کرنا چاہتے ہیں۔ داخلوں کی بنیاد ترجیح اور میرٹ ہو گی۔ امیدواروں کو میرٹ لسٹوں کے تحت نشستیں الاٹ کی جائیں گی، اگر کوئی طالب علم اسے قبول کرتا ہے تو انہیں فیس ادا کرنی ہوگی، دستاویزات کی تصدیق کرانی ہوگی اور سیٹ بک کرانی ہوگی۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔


      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: