உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    KGMU BSc Nursing 2022: درخواست فارم، امتحان کی تاریخیں، اہلیت، نصاب، پیٹرن جانیے

    والا قومی سطح کا نرسنگ داخلہ ٹیسٹ ہے۔

    والا قومی سطح کا نرسنگ داخلہ ٹیسٹ ہے۔

    KGMU نرسنگ 2022 کا داخلہ کارڈ درخواست فارم کی کارروائی کی تکمیل کے بعد جاری کیا جائے گا۔ لکھنؤ، کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی نے اپنی سرکاری ویب سائٹ پر داخلہ کارڈ جاری کیا ہے۔ KGMU نرسنگ ایڈمٹ کارڈ واحد ٹکٹ ہے جو امیدوار کے امتحانی ہال میں داخلے کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ اگر کوئی امیدوار داخلہ کارڈ پیش کرنے میں ناکام رہتا ہے تو اسے امتحانی ہال میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہوگی۔

    • Share this:
      KGMU BSc نرسنگ 2022 کے لیے درخواست فارم جلد ہی دستیاب ہوگا۔ کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی کا مخفف ہے۔ کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی کے سرکاری حکام امیدواروں کے لیے داخلہ کے طریقہ کار کو انجام دینے کے انچارج ہوں گے تاکہ مختلف کورسز میں اہل افراد کو داخلہ دیا جا سکے۔ KGMU BSc نرسنگ داخلہ 2022 میں داخلہ کے عمل کا معمول کا نام ہے۔

      درخواست دہندگان جو کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی اور اس سے منسلک اداروں میں بی ایس سی نرسنگ کورسز میں داخلہ لینا چاہتے ہیں انہیں داخلہ کے باقاعدہ عمل سے گزرنا ہوگا۔ تاہم، امیدواروں کو ادارے میں داخلہ لینے کے لیے یونیورسٹی کے داخلے کے امتحان میں شرکت کرنا ہوگی۔

      KGMU نرسنگ 2022:

      کے جی ایم یو نرسنگ 2022 ایک ریاستی سطح کا داخلہ امتحان ہے جو چار سالہ بی ایس سی نرسنگ کورس میں داخلے کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ یہ امتحان کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی (KGMU) لکھنؤ کے ذریعہ منعقد کیا جائے گا۔ امیدوار لکھنؤ، اتر پردیش کے سات نرسنگ کالجوں میں 380 نشستوں کے لیے مقابلہ کریں گے۔ انتخاب سختی سے تحریری امتحان میں ان کی کارکردگی کی بنیاد پر کیا جائے گا، اس کے بعد ذاتی انٹرویو ہوگا۔ KGMU نرسنگ 2022 کا فوری جائزہ حاصل کرنے کے لیے امیدوار نیچے دیے گئے جدول کا حوالہ دے سکتے ہیں۔










































      KGMU Nursing 2022 Highlights
      Name of ExamKGMU Nursing
      Conducting BodyKing George's Medical University
      Course offeredBSc Nursing (Four-year course)
      Frequency of examOnce a year
      LanguageEnglish
      Total seats available380
      Exam LevelState Level
      Mode of ApplicationOnline
      Mode of ExamOffline

      KGMU نرسنگ 2022 درخواست فارم:

      KGMU جلد ہی KGMU نرسنگ 2022 کے لیے درخواستیں قبول کرنا شروع کر دے گا۔ KGMU نرسنگ 2022 درخواست کا عمل مکمل طور پر آن لائن عمل ہوگا۔ انعقاد کرنے والا ادارہ کوئی درخواست فارم قبول نہیں کرے گا۔ KGMU نرسنگ 2022 کے درخواست فارم کو پُر کرنے کے لیے امیدواروں کو مندرجہ ذیل مراحل پر عمل کرنا چاہیے:

      امیدواروں کو KGMU کی آفیشل ویب سائٹ kgmcindia.edu یا www.kgmu.org پر جانا ہوگا۔

      امیدواروں کو پاس ورڈ کے ساتھ اپنا لاگ ان آئی ڈی بنا کر رجسٹر کرنا ہوگا اور انہیں مستقبل کے حوالے سے محفوظ رکھنا ہوگا۔

      امیدواروں کو تمام لازمی تفصیلات احتیاط سے فراہم کرنی ہوں گی اور جمع کرانے سے پہلے ان کا جائزہ لینا ہوگا۔ غلط طریقے سے بھرے ہوئے اور نامکمل درخواست فارم مسترد کیے جاتے ہیں۔ کنڈکٹر باڈی اس سلسلے میں کوئی انکوائری نہیں کرے گی۔

      تمام ضروری تفصیلات فراہم کرنے کے بعد، امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ بھرے ہوئے درخواست فارم کا پرنٹ آؤٹ لیں۔

      KGMU نرسنگ 2022 کی اہم تاریخیں:

      KGMU نرسنگ 2022 کے اہم واقعات کی تاریخوں کا اعلان کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی، لکھنؤ نے کیا ہے۔ درخواست کی اطلاع اور رجسٹریشن سے لے کر ایڈمٹ کارڈ کے اجراء اور امتحانات اور مشاورت تک۔ امتحانات کے شیڈول کے مطابق انعقاد کرنے والی باڈی ہر سال اس کی پیروی کرتی ہے۔ ذیل میں ان واقعات کی تاریخیں ہیں جن پر امیدواروں کو نظر رکھنا چاہئے:



































      EventsDates
      Application opensTo be announced
      Last date of submission of the application formTo be announced
      Release of admit cardTo be announced
      Date of examTo be announced
      Release of resultTo be announced
      First counsellingTo be announced
      Second counsellingTo be announced

      KGMU نرسنگ 2022 کے لیے کون اہل ہے؟

      کے جی ایم یو نرسنگ میں داخلہ کے خواہاں امیدواروں کو ریاستی سطح کے داخلہ امتحان کے لیے مقررہ اہلیت کے معیار کی تعمیل کرنے کی ضرورت ہے۔ KGMU نرسنگ میں داخلے کے لیے اہلیت کے معیار ذیل میں ذکر کیے گئے ہیں:

      امیدوار کو کسی بھی تسلیم شدہ بورڈ سے فزکس، کیمسٹری، بیالوجی، اور انگلش (PCBE) مضامین میں کم از کم 45 فیصد نمبر (SC/ST زمرہ کے امیدواروں کے لیے 40 فیصد) حاصل کرتے ہوئے 12ویں جماعت پاس کرنا ضروری ہے۔

      ریاستی حکومت کے ذریعہ تسلیم شدہ اسٹیٹ اوپن اسکول اور فزکس، کیمسٹری، بیالوجی اور انگلش (PCBE) کے ساتھ مرکزی حکومت کے ذریعہ تسلیم شدہ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف اوپن اسکول (NIOS) کے درخواست دہندگان درخواست دینے کے اہل ہیں۔

      امیدوار کی کم از کم عمر 1 جنوری 2022 تک 17 سال ہونی چاہیے۔

      KGMU BSc نرسنگ 2022 داخلہ کا عمل

      داخلے کے عمل میں کسی بھی داخلہ امتحان کے ذریعے نشست حاصل کرنے کا پورا طریقہ کار شامل ہوتا ہے۔ یہ عمل کونسلنگ میں شرکت کے لیے درخواست فارم بھرنے اور داخلہ فیس جمع کرانے پر مشتمل ہے۔ داخلہ کے عمل کے فوری مراحل درج ذیل ہیں:

      رجسٹریشن/درخواست فارم بھرنا: امیدواروں کو اپنی تفصیلات، تعلیمی تفصیلات فراہم کرنی ہوں گی، اپنی حالیہ پاسپورٹ سائز تصویر اور اپنے دستخط کی اسکین شدہ تصویر اپ لوڈ کرنی ہوگی، اور اس عمل کو مکمل کرنے کے لیے درخواست کی فیس جمع کرانی ہوگی۔

      ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کریں: انعقاد کرنے والا ادارہ داخلہ کے امتحان سے کم از کم دس یا سات دن پہلے ایڈمٹ کارڈ جاری کرے گا، اور امیدواروں کو ایڈمٹ کارڈ کا پرنٹ آؤٹ ڈاؤن لوڈ کرنا ہوگا۔

      داخلہ کے امتحان میں شرکت کریں: امیدواروں کو مقررہ وقت اور تاریخ پر الاٹ شدہ مرکز کو رپورٹ کرکے داخلہ امتحان میں شرکت کرنا ہوگی۔ امیدواروں کو ایڈمٹ کارڈ کی ہارڈ کاپی پیش کیے بغیر امتحانی ہال میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہوگی۔

      کونسلنگ میں شرکت کریں: امیدواروں کو ذاتی انٹرویو سے پہلے کونسلنگ میں شرکت کرنا ہوگی، اور منتخب کالج کے انتخاب کے مطابق، امیدواروں کو ان کی میرٹ کے مطابق نشستیں الاٹ کی جائیں گی۔

      فیس جمع کروانا اور کلاسز میں شرکت کرنا: سیٹیں الاٹ ہونے کے بعد، امیدواروں کو داخلہ فیس اور ٹیوشن فیس الاٹ شدہ اداروں میں جمع کرانی ہوگی اور مقررہ تاریخوں پر کورسز میں شرکت کرنی ہوگی۔

      KGMU نرسنگ 2022 ایڈمٹ کارڈ:

      KGMU نرسنگ 2022 کا داخلہ کارڈ درخواست فارم کی کارروائی کی تکمیل کے بعد جاری کیا جائے گا۔ لکھنؤ، کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی نے اپنی سرکاری ویب سائٹ پر داخلہ کارڈ جاری کیا ہے۔ KGMU نرسنگ ایڈمٹ کارڈ واحد ٹکٹ ہے جو امیدوار کے امتحانی ہال میں داخلے کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ اگر کوئی امیدوار داخلہ کارڈ پیش کرنے میں ناکام رہتا ہے تو اسے امتحانی ہال میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہوگی۔ ایڈمٹ کارڈ میں تمام ضروری تفصیلات ہوتی ہیں، جیسے کہ تاریخ، وقت، اور مقام کا پتہ اس پر پرنٹ ہوتا ہے۔ کے جی ایم یو امتحان کے دن امیدواروں کے لیے ضروری ہدایات بھی شائع کرتا ہے۔

      KGMU نرسنگ 2022 داخلہ کارڈ پر درج ذیل تفصیلات کا ذکر کیا جائے گا:

      امیدوار کا نام

      امیدوار کی تاریخ پیدائش

      زمرہ (Gen/SC/ST)

      امیدوار کی تصویر اور دستخط

      امتحان کی تاریخ اور اوقات

      امتحانی مرکز کا پتہ

      امیدوار کے لیے ہدایات

      امیدوار 100 روپے کی ادائیگی پر امتحانی مرکز، پریکشا بھون، کے جی میڈیکل یونیورسٹی، اتر پردیش سے ذاتی طور پر اپنا KGMU ایڈمٹ کارڈ بھی جمع کر سکتے ہیں۔

      KGMU نرسنگ 2022 امتحان کا نمونہ:

      KGMU، لکھنؤ نے KGMU نرسنگ 2022 امتحان کا نمونہ ڈیزائن کیا تھا۔ امتحان ایک آف لائن امتحان تھا۔ سوالیہ پرچہ میں تین حصے تھے: فزکس، کیمسٹری اور بیالوجی۔ امتحان کا دورانیہ تین گھنٹے کا تھا۔ 200 کثیر انتخابی سوالات تھے۔ تمام سوالات کلاس 12 کے نصاب پر مبنی تھے۔ امتحان 200 نمبروں کا تھا۔ ہر سوال ایک نمبر کا تھا۔ KGMU نرسنگ 2022 کے امتحان میں کوئی منفی مارکنگ نہیں تھی۔ امتحان کے دن، امیدواروں کو مشورہ دیا گیا کہ وہ امتحان شروع ہونے سے پہلے مرکز پہنچ جائیں، اور KGMU نرسنگ 2022 کا داخلہ کارڈ لازمی ہے۔

      KGMU نرسنگ 2022 کونسلنگ:

      کے جی ایم یو نرسنگ 2022 کی کونسلنگ آرگنائزنگ باڈی، کے جی ایم یو، لکھنؤ کے ذریعہ کی جائے گی۔ تاہم، صرف میرٹ لسٹ میں شامل درخواست دہندگان کو کونسلنگ سیشن میں مدعو کیا جائے گا۔ انعقاد کرنے والا ادارہ داخلہ کے امتحان میں حاصل کردہ نمبروں کی بنیاد پر درخواست دہندگان کو ذاتی طور پر مشاورت کے لیے مدعو کرے گا۔

      کونسلنگ کے لیے مدعو کیے گئے امیدواروں کو آن لائن کونسلنگ میں شرکت کرنا ہوگی۔ امیدواروں کو تمام ضروری دستاویزات جمع کرانے اور تصدیق کرنے کی ضرورت تھی۔ تصدیق کے لیے دستاویزات درکار ہیں۔ تصدیق کے عمل کو مکمل کرنے کے بعد، درخواست دہندگان کو لکھنؤ کے ملحقہ نرسنگ کالجوں میں نشستیں الاٹ کی جائیں گی۔ نتیجہ کے اعلان کے بعد کونسلنگ شروع ہوگی۔

      کے جی ایم یو بی ایس سی نرسنگ سے متعلق اکثر پوچھے گئے سوالات

      سوال: کے جی ایم یو بی ایس سی نرسنگ کا داخلہ امتحان کب منعقد ہوگا؟

      A: KGMU BSc نرسنگ کا داخلہ امتحان اگست 2022 میں منعقد ہوگا (عارضی طور پر)

      سوال: کے جی ایم یو بی ایس سی نرسنگ 2022 کا داخلہ کارڈ کب جاری کیا جائے گا؟

      A: KGMU BSc نرسنگ ایڈمٹ کارڈ درخواست کے عمل کے اختتام کے بعد KGMU کی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہونا تھا۔ KGMU نے ابھی 2022 کے سیشن کے شیڈول کا اعلان کرنا ہے۔

      سوال: کے جی ایم یو بی ایس سی نرسنگ کے لیے کتنی سیٹیں دستیاب ہیں؟

      A: KGMU لکھنؤ کے سات کالجوں میں بی ایس سی نرسنگ پروگرام میں 380 نشستیں پیش کرتا ہے اور داخلہ KGMU کے ذریعہ منعقد ہونے والے داخلہ امتحان میں میرٹ کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔

      سوال: کے جی ایم یو بی ایس سی نرسنگ داخلہ امتحان کا طریقہ کیا ہوگا؟

      A: KGMU BSc نرسنگ داخلہ امتحان کا طریقہ آن لائن ہے اور امتحان کا دورانیہ تین گھنٹے ہے۔

      سوال: نرسنگ کورسز کے لیے KGMU نرسنگ 2022 کے داخلہ امتحانات کون منعقد کر رہا ہے؟

      A: کنگز جارج میڈیکل یونیورسٹی، لکھنؤ نرسنگ پروگرام میں داخلے کے لیے KGMU BSc نرسنگ 2022 کے امتحان کا انعقاد کرنے والی باڈی ہے۔

      سوال: KGMU نرسنگ 2022 کے لیے علاقائی مراکز کے منتخب شہروں کا فیصلہ کون کرتا ہے؟

      A: KGMU نرسنگ 2022 علاقائی مراکز کے منتخب شہروں میں منعقد کی جائے گی جیسا کہ کنگز جارج میڈیکل یونیورسٹی، لکھنؤ نے فیصلہ کیا ہے۔ مراکز بنیادی طور پر ریاست اتر پردیش میں مختص کیے گئے ہیں۔

      سوال: بی ایس سی نرسنگ کورس کے لیے کے جی ایم یو نرسنگ 2022 کے لیے درخواست دینے کے اہل کون ہیں؟

      A: وہ امیدوار جنہوں نے کلاس 12 کے امتحانات یا اس کے مساوی امتحانات کسی تسلیم شدہ بورڈ سے فزکس، کیمسٹری، بیالوجی اور انگلش کے مضامین کے ساتھ پاس کیے ہیں اور کلاس 12 میں مجموعی طور پر کم از کم 55 فیصد نمبر حاصل کیے ہیں اور SC/ST زمرہ کے امیدواروں کو حاصل کرنا چاہیے۔ مجموعی طور پر 50 فیصد۔

      سوال: میں نے NEET-UG کے لیے کوالیفائی کیا ہے، کیا مجھے KGMU نرسنگ 2022 کے لیے الگ سے حاضر ہونا ہوگا؟

      A: ہاں، امیدواروں کو KGMU نرسنگ 2022 کے لیے الگ سے حاضر ہونا ہوگا کیونکہ NEET-UG بی ایس سی نرسنگ پروگرام کے لیے نہیں کرایا جاتا ہے۔

      سوال: کیا KGMU نرسنگ 2022 درخواست فارم آن لائن دستیاب ہے؟

      A: KGMU BSc نرسنگ کے لیے درخواست فارم امتحان شروع ہونے سے کم از کم 15 دن پہلے KGMU لکھنؤ کی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب کرایا جائے گا۔

      سوال: کے جی ایم یو نرسنگ 2022 داخلہ کارڈ کون جاری کرتا ہے؟

      A: جن امیدواروں نے KGMU نرسنگ 2022 کے درخواست فارم کو کامیابی کے ساتھ پُر کیا ہے انہیں KGMU نرسنگ 2022 کا داخلہ کارڈ جاری کیا جائے گا۔ جو امیدوار داخلہ کارڈ امتحانی مرکز میں نہیں لے کر جائیں گے انہیں امتحانی ہال میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہوگی۔ ایڈمٹ کارڈ کا اجراء سیشن 2022 کے لیے منسوخ کر دیا گیا تھا۔

      سوال: کیا میں KGMU نرسنگ 2022 کے ذریعے کسی دوسری یونیورسٹی یا ادارے میں داخلہ لے سکتا ہوں؟

      A: نہیں، کوئی بھی KGMU نرسنگ 2022 کا امتحان پاس کر کے کسی دوسری یونیورسٹی یا ادارے میں داخلہ نہیں لے سکتا کیونکہ کوئی دوسرا انسٹی ٹیوٹ یا یونیورسٹی KGMU نرسنگ 2022 کے اسکور کو قبول نہیں کرتا ہے۔ صرف KGMU لکھنؤ کے ذریعہ مجاز/ وابستہ ادارے KGMU BSc نرسنگ کے داخلے کے اسکور قبول کرنے کے اہل ہیں۔

      سوال: KGMU نرسنگ امتحان کے لیے درخواست کی فیس کیا ہے؟

      A: KGMU نرسنگ 2022 امتحان کی درخواست کی فیس جنرل اور OBC زمروں کے لیے 2,000 روپے اور SC/ST زمرے کے امیدواروں کے لیے 1,200 روپے ہے۔ درخواست کی فیس آن لائن ادا کی جا سکتی ہے۔

      سوال: KGMU نرسنگ 2022 کی درخواست جمع کرانے کے لیے کن دستاویزات کی ضرورت ہے؟

      A: امیدوار کی تصویر، دستخط، کوالیفائنگ امتحان کے پاسنگ سرٹیفکیٹ، کوالیفائنگ امتحان کی مارک شیٹ، عمر کے سرٹیفکیٹ کا ثبوت، زمرہ سرٹیفکیٹ (اگر کوئی ہے) کی خود تصدیق شدہ کاپی۔

      سوال: KGMU نرسنگ 2022 کا امتحان کیا ہے؟

      A: KGMU نرسنگ 2022 نرسنگ پروگرام میں داخلے کے لیے کنگز جارج میڈیکل یونیورسٹی (KGMU)، لکھنؤ کے ذریعے منعقد کیا جانے والا قومی سطح کا نرسنگ داخلہ ٹیسٹ ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: