உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    KVS admission 2022: آج سے پہلی کلاس کے لیے رجسٹریشن شروع، جانیے مکمل تفصیلات

    فارم کو رجسٹر کرنے اور بھرنے سے پہلے ان ہدایات کو پڑھے۔

    فارم کو رجسٹر کرنے اور بھرنے سے پہلے ان ہدایات کو پڑھے۔

    Kendriya Vidyalaya Sangthan: ایک بار جب پورٹل کھل جائے گا، فارم بھرنے کے لیے ہدایات ظاہر ہوں گی۔ ہر پہلی بار استعمال کرنے والے کے لیے لازمی ہے کہ وہ فارم کو رجسٹر کرنے اور بھرنے سے پہلے ان ہدایات کو پڑھے۔

    • Share this:
      کیندریہ ودیالیہ سنگھٹھن (Kendriya Vidyalaya Sangthan) نے اطلاع دی ہے کہ پہلی جماعت میں داخلوں کے لیے رجسٹریشن کا عمل پیر (28 فروری 2022) کو صبح 10 بجے سے شروع ہو جائے گا۔ اس سے پہلے کے وی ایس نے کہا کہ کسی بھی درخواست کو رجسٹر یا جمع نہ کریں کیونکہ 28 فروری کو صبح 10 بجے سے پہلے جانچ کے عمل کے دوران جمع کرائی گئی تمام درخواستوں کو ہٹا دیا جائے گا۔

      کیندریہ ودیالیہ سنگھٹھن نے ایک اطلاع میں کہا ہے کہ اگر آپ نے جانچ کے عمل کے دوران کوئی درخواست پہلے ہی جمع کرائی ہے یا رجسٹر کرائی ہے تو پھر دوبارہ رجسٹر کریں اور 28 فروری کو صبح 10 بجے کے بعد جمع کرائیں۔

      اسٹینڈرڈ 1 میں داخلے کے لیے آن لائن درخواست جمع کرانے کی آخری تاریخ 27 فروری 2022 تھی۔ اب نئی رجسٹریشن درخواست جمع کرانے یا منسوخ کرنے کی اجازت نہیں ہے۔

      والدین 25 مارچ سے ’درخواست کی حیثیت کو چیک کریں‘ پر کلک کر کے مختلف داخلوں کے زمروں کے لیے منعقد کی جانے والی لاٹریوں میں اپنی درخواستوں کا سٹیٹس چیک کر سکتے ہیں۔

      رجسٹریشن کے لیے درخواست دہندگان کو kvsonlineadmission.kvs.gov.in پر جمع کرایا جا سکتا ہے۔

      ایک بار جب پورٹل کھل جائے گا، فارم بھرنے کے لیے ہدایات ظاہر ہوں گی۔ ہر پہلی بار استعمال کرنے والے کے لیے لازمی ہے کہ وہ فارم کو رجسٹر کرنے اور بھرنے سے پہلے ان ہدایات کو پڑھے۔

      ایک بار جب پہلی بار صارف ڈیکلریشن چیک باکس کو پڑھتا اور اس پر کلک کرتا ہے (اس بات کی تصدیق کرتے ہوئے کہ صارف نے تمام ہدایات کو پڑھ اور سمجھ لیا ہے) آگے بڑھنے کا بٹن فعال ہو جائے گا۔ آگے بڑھنے کے بٹن پر کلک کرنے پر، صارف کو سائن اپ/سائن ان صفحہ پر بھیج دیا جائے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: