ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

یوپی مدرسہ بورڈ کی 10ویں، 12ویں کے امتحان رد، ان کلاسز کے طلبا کو بغیر امتحان کے ملے گا پرموشن

اترپردیش مدرسہ بورڈ نے دسویں اور بارہویں کے امتحانات منسوخ کردیئے ہیں۔

  • Share this:
یوپی مدرسہ بورڈ کی 10ویں، 12ویں کے امتحان رد، ان کلاسز کے طلبا کو بغیر امتحان کے ملے گا پرموشن
اترپردیش مدرسہ بورڈ نے دسویں اور بارہویں کے امتحانات منسوخ کردیئے ہیں۔

لکھنؤ۔ اترپردیش مدرسہ بورڈ نے دسویں اور بارہویں کے امتحانات منسوخ کردیئے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی بورڈ نے کلاس 1 سے 9 اور کلاس 11 کے طلباء کو بغیر امتحان کے اگلی کلاس میں پرموٹ کرنے کا بھی فیصلہ کیا ہے۔ ریاستی اقلیتی بہبود کے وزیر محسن رضا نے اتر پردیش مدرسہ بورڈ کے دسویں اور بارہویں کے امتحانات منسوخ کرنے کا اعلان کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ قدم کورونا انفیکشن کی صورتحال کے پیش نظر اٹھایا جارہا ہے۔


بتادیں کہ ملک میں کورونا انفیکشن کی وجہ سے ، سی بی ایس ای کے ساتھ ساتھ بہت سی ریاستی بورڈوں نے بھی دسویں اور بارہویں کے امتحانات منسوخ کردیئے ہیں۔ اسی پہر میں اترپردیش بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن نے بھی دسویں اور بارہویں بورڈ کے امتحانات منسوخ کردیئے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی یوپی کالجوں کے امتحانات بھی منسوخ کردیئے گئے ہیں۔ یوپی کالج کے تقریبا 30 لاکھ طلباء کو پرموٹ کیا گیا ہے۔


یوپی بورڈ کا امتحان منسوخ: بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن اترپردیش نے یوپی بورڈ کلاس 12 ویں کا امتحان (UP Board 12th رد کردیا ہے۔ سی بی ایس ای کے ذریعہ بارہویں جماعت کی کلاس کے امتحان منسوخ کرنے کے بعد مختلف ریاستوں نے انٹرمیڈیٹ کے امتحانات منسوخ کردئے ہیں۔ اتر پردیش میں ہر سال لاکھوں طلبا 12 ویں کے امتحان میں شامل ہوتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں کورونا وائرس کے درمیان طلبا کی صحت کے پیش نظر Board of Secondary Education Uttar Pradesh (یو پی ایم ایس پی) نے یوپی بورڈ انٹرمیڈیٹ امتحان منسوخ کردیا ہے۔ بتادیں کہ یوپی بورڈ کے ہائی اسکول امتحانات پہلے ہی منسوخ کردیئے گئے ہیں۔



ریاست کے نائب وزیر اعلی دنیش شرما نے یوپی بورڈ 12 ویں امتحان 2021 کو رد کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی لاکھوں طلبا نے سکون کی سانس لی ہے۔


امتحان منسوخ ہونے کے بعد اب طلبا کے ذہن میں یہ سوال آرہا ہے کہ 12 ویں کے نمبر کس بنیاد پر طلبا کو دیئے جائیں گے۔ اس ضمن میں محکمہ مختلف متابدل پر غور کر رہا ہے۔ شاید امتحان کا نتیجہ انٹرنل اسیسمینٹ  یا پری بورڈ امتحان کے نتیجہ پر مبنی ہو سکتا ہے۔
Published by: Sana Naeem
First published: Jun 08, 2021 08:15 PM IST