உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Middle East: مشرق وسطی کےشعبہ سیاحت میں اگلے10سال میں 3.6 ملین ملازمتیں متوقع، کون ہوگااہل؟

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    سمپسن نے مزید کہا کہ اس سال اور اگلے سال کو دیکھتے ہوئے جی ڈی پی اور روزگار دونوں کے ساتھ نقطہ نظر زیادہ مثبت ہے جو تقریباً عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) سے پہلے کی سطح تک پہنچ جائے گا۔ پچھلے سال مشرق وسطیٰ میں اس شعبے کی بحالی یقیناً توقع سے کم تھی۔

    • Share this:
      ورلڈ ٹریول اینڈ ٹورازم کونسل (World Travel and Tourism Council) نے اپنی تازہ ترین اقتصادی اثرات کی رپورٹ میں پیش گوئی کی ہے کہ مشرق وسطی کے شعبۂ سیاحت میں اگلے 10 سال میں 3.6 ملین مزید ملازمتیں دستیاب ہوسکتی ہیں۔ ڈبلیو ٹی ٹی سی کی صدر اور سی ای او جولیا سمپسن نے کہا ہے کہ کئی سال کے بعد سفر اور سیاحت کے ساتھ مستقبل روشن نظر آ رہا ہے، جس سے مشرق وسطیٰ میں اگلی دہائی میں 3.6 ملین نئی ملازمتیں پیدا ہوں گی۔

      رپورٹ میں ڈبلیو ٹی ٹی سی نے یہ بھی کہا کہ سفر اور سیاحت کا شعبہ خطے میں اقتصادی بحالی کو دیکھے گا، اس کی اوسط سالانہ نمو اگلے 10 سالوں میں مجموعی معیشت کو پیچھے چھوڑ دے گی۔

      مزید پڑھیں: UAE jobs: متحدہ عرب امارات میں unemployment insurance ہوگا متعارف، کسے اور کب ملے گا؟

      رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ ٹریول اینڈ ٹورازم سیکٹر کی مجموعی گھریلو پیداوار 2022 سے 2032 کے درمیان سالانہ بنیادوں پر 7.7 فیصد بڑھ کر 540 بلین ڈالر تک پہنچ جائے گی جو اگلے 10 سال میں خطے کی کل معیشت کا 10.1 فیصد ہے۔

      مزید پڑھیں: Classes with News18: جدید تاریخ میں اب تک کی بدنام زمانہ جنگیں کونسی ہیں؟ جانیے تفصیلات

      سمپسن نے مزید کہا کہ اس سال اور اگلے سال کو دیکھتے ہوئے جی ڈی پی اور روزگار دونوں کے ساتھ نقطہ نظر زیادہ مثبت ہے جو تقریباً عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) سے پہلے کی سطح تک پہنچ جائے گا۔ پچھلے سال مشرق وسطیٰ میں اس شعبے کی بحالی یقیناً توقع سے کم تھی، کیونکہ اس دوران کورونا وائرس کے اومی کرون (omicron) ویرینٹ کی وجہ سے بھی حالات خراب تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: