உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزارت الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کی جانب سے بڑا اعلان، 85,000 لوگوں کو ملے گی ٹریننگ، جانیے تفصیلات

    گرانٹ کے علاوہ منتخب کمپنیاں بوٹ کیمپس کے ذریعے بزنس ماڈل پیش کرے گی۔

    گرانٹ کے علاوہ منتخب کمپنیاں بوٹ کیمپس کے ذریعے بزنس ماڈل پیش کرے گی۔

    ایک ٹویٹ میں تفصیلات پوسٹ کرتے ہوئے MeitY نے دلچسپی رکھنے والے لوگوں کے لیے رجسٹریشن کا لنک بھی شیئر کیا۔ یہ مرکزی حکومت کے آتما نربھر بھارت (Atma Nirbhar Bharat ) اقدام کا ایک حصہ ہے۔

    • Share this:
      وزارت الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی (MeitY) اس سال 4 فروری کو چپس ٹو اسٹارٹ اپ (C2S) پروگرام پر دوسرے سیمینار کی میزبانی کرے گی۔ تقریبا 90 منٹ کا سیمینار سہ پہر 3 بجے سے 4:30 بجے تک ہوگا۔ اس پروگرام کے ذریعے حکومت VLSI (بہت بڑے پیمانے پر انٹیگریشن) اور ایمبیڈڈ سسٹم ڈیزائن کے ڈومین میں 85,000 سے زیادہ خصوصی افرادی قوت کو تربیت دینے کا منصوبہ رکھتی ہے۔

      ایک ٹویٹ میں تفصیلات پوسٹ کرتے ہوئے MeitY نے دلچسپی رکھنے والے لوگوں کے لیے رجسٹریشن کا لنک بھی شیئر کیا۔ یہ مرکزی حکومت کے آتما نربھر بھارت (Atma Nirbhar Bharat ) اقدام کا ایک حصہ ہے۔ چپس ٹو اسٹارٹ اپ پروگرام کا مقصد چپ ڈیزائنرز کے درمیان ’نیکسٹ جنریشن‘ کی صلاحیتوں کو بڑھانا اور ان کی حوصلہ افزائی کرنا ہے۔

      مزید برآں C2S ایپلی کیشن سپیشل انٹیگریٹڈ سرکٹس، سسٹم آن چپس (SoCs)، سسٹمز، IP کور اور فیلڈ پروگرام ایبل گیٹ اری یا FPGA پر مبنی ڈیزائنز کی ترقی میں معاونت کے لیے مالی مدد اور ڈیزائن انفراسٹرکچر بھی پیش کرتا ہے۔

      اس پروگرام کا مقصد بیچلرز، ماسٹرز اور ریسرچ کی سطح پر ایس او سی/سسٹم لیول ڈیزائن کی ثقافت کو فروغ دینے کے ذریعے الیکٹرانکس سسٹم ڈیزائن اور مینوفیکچرنگ (ESDM) کی جگہ کے افق کو بڑھانا ہے اور اس میں شامل اسٹارٹ اپس کی ترقی کے لیے ایک اتپریرک کے طور پر کام کرنا ہے۔

      سنٹر فار ڈویلپمنٹ آف ایڈوانسڈ کمپیوٹنگ (C-DAC) کے تحت کام کرنے والی ایک سائنسی سوسائٹی کو C2S پروگرام کے لیے نوڈل آفس کے طور پر مقرر کیا گیا ہے۔ پچھلے مہینے اس پروگرام کے آغاز کے ساتھ حکومت نے تعلیمی اداروں، R&D تنظیموں، اسٹارٹ اپس اور MSMEs سے سسٹم/SoC/IP کور ڈویلپمنٹ کے تحت اکیڈمیا-انڈسٹری کولیبریٹو پروجیکٹس، گرینڈ چیلنجز/ہیکتھنز/RFP سے تجاویز طلب کیں۔ تجویز پیش کرنے کی ونڈو 31 جنوری کو بند ہوگئی۔

      دریں اثنا MeitY نے حال ہی میں اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم بلڈر T-Hub کے ساتھ شراکت داری کی ہے تاکہ 13 ہندوستانی سٹارٹ اپس کو ان کے اختراعی حلوں کی ترقی کے لیے گرانٹ فراہم کی جا سکے۔ ڈیجیٹل انڈیا (Digital India) کے اسکیل اپ پروگرام کے لیے ملک بھر سے اسٹارٹ اپس کا انتخاب کیا گیا تھا اور ان میں سے ہر ایک اسٹارٹ اپ کو جزوی گرانٹ کے طور پر 7.5 لاکھ روپے ملے تھے۔

      تلنگانہ ٹوڈے کی رپورٹ کے مطابق منتخب کردہ سٹارٹ اپس نے تصور کا ثبوت دکھایا، ایک موجودہ کسٹمر بیس بنایا اور پورے ملک میں پیمانے کے امکانات کو ظاہر کیا۔ گرانٹ کے علاوہ منتخب کمپنیاں بوٹ کیمپس کے ذریعے بزنس ماڈل کی ترقی، مارکیٹ میں جانے کی حکمت عملی، پچنگ کے عمل اور فنڈ ریزنگ کی تجاویز پر بھی رہنمائی حاصل کریں گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: