உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NEET 2022: ٹاپ میڈیکل کالجوں میں داخلہ کیلئے متوقع کٹ آف کیا ہے؟ جانیے مکمل تفصیلات

    نیٹ 2022 کا سوالیہ پرچہ 200 سوالات پر مشتمل ہوگا۔

    نیٹ 2022 کا سوالیہ پرچہ 200 سوالات پر مشتمل ہوگا۔

    اس سال نیٹ یوجی (NEET UG) کے لیے 18 لاکھ سے زیادہ امیدواروں نے اندراج کیا ہے، جن میں سے 10.64 لاکھ سے زیادہ خاتون امیدوار ہیں اور 8.07 لاکھ مرد امیدوار ہیں۔ نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (NTA) جلد ہی تمام رجسٹرڈ درخواست دہندگان کے ساتھ ایڈمٹ کارڈ شیئر کرے گی۔

    • Share this:
      قومی اہلیت کے ساتھ داخلہ ٹیسٹ(NEET) یو جی 2022 کا انعقاد 17 جولائی کو ہوگا۔ چونکہ امتحان منعقد ہونے میں صرف چند ہفتے باقی ہیں، اس لیے اس سال کے لیے متوقع کوالیفائنگ کٹ آف پرسنٹائل کے بارے میں طلبہ جاننا چاہتے ہیں۔ اس سے امیدواروں کو یہ اندازہ لگانے میں مدد ملے گی کہ امتحان میں کامیابی حاصل کرنے کے لیے انہیں کتنے اسکور کرنے کی ضرورت ہے۔

      امتحان پاس کرنے کے لیے عام زمرے کو کم از کم 50 واں پرسنٹائل اسکور درکار ہوتا ہے، جب کہ درج فہرست ذات، درج فہرست قبائل اور او بی سی سے تعلق رکھنے والوں کو 40 ویں پرسنٹائل کی ضرورت ہوتی ہے۔ جنرل-PwD زمرے کے لیے متوقع کٹ آف پرسنٹائل 45 واں ہے اور ایس سی، ایس ٹی، او بی سی اور معذور (SC، ST، OBC & PwD) کے لیے یہ 40 واں پرسنٹائل ہے۔ امتحان کے متوقع پاسنگ نمبروں کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔

      نیٹ کٹ آف دو طرح کے ہوتے ہیں۔ کوالیفائنگ کٹ آف اور داخلہ کٹ آف۔ نیٹ کوالیفائنگ کٹ آف وہ کم از کم نمبر ہیں جو ایک امتحان دہندہ کو داخلہ امتحان پاس کرنے کے لیے حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ جبکہ داخلہ کٹ آف آخری درجہ ہے جس پر داخلہ دیا جاتا ہے۔

      اعلیٰ کالجوں کے لیے گزشتہ سال NEET کٹ آف پرسنٹائل اس طرح تھے۔

      مولانا آزاد میڈیکل کالج، نئی دہلی: 90

      VMMC صفدرجنگ ہسپتال، نئی دہلی: 163

      یونیورسٹی کالج آف میڈیکل سائنسز، نئی دہلی: 324

      لیڈی ہارڈنگ میڈیکل کالج، نئی دہلی: 571

      گورنمنٹ میڈیکل کالج، چندی گڑھ: 776

      سیٹھ جی ایس میڈیکل کالج، ممبئی: 457

      کنگ جارج میڈیکل یونیورسٹی، لکھنؤ: 1800

      اسٹینلے میڈیکل کالج، چنئی: 5253

      بھاگوت دیال شرما پوسٹ گریجویٹ انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز، روہتک: 6573

      گرانٹ میڈیکل کالج اور سر جے جے گروپ آف ہسپتال، ممبئی: 2828

      ٹاپ کالجوں کے لیے 2020 میں کٹ آف 720 تا 147 کے درمیان تھا اور 2019 میں یہ 701 تا 134 تھا۔ نیٹ 2022 کے ختم ہونے کے بعد آل انڈیا کوٹہ (AIQ) کے تحت پیش کردہ ہر کالج میں 15 فیصد سیٹوں کے لیے کونسلنگ کا عمل منعقد کیا جائے گا اور باقی 85 فیصد سیٹیں ریاستی ڈومیسائل کے لیے دستیاب ہیں۔

      مزید پڑھیں: Cryptoqueen:وہ حسین ڈاکٹر جس نے کرپٹو کے نام پر لگایا32 ہزار کروڑ کا چونا، تلاش کرنے والوں کو ملے گا ایک لاکھ ڈالر


      نیٹ 2022 کا سوالیہ پرچہ 200 سوالات پر مشتمل ہوگا۔ یہ 13 زبانوں میں منعقد ہوگا جس میں انگریزی، ہندی، پنجابی، مراٹھی، بنگالی، گجراتی، آسامی، کنڑ، ملیالم، اوڈیا، تامل، اردو اور تیلگو شامل ہیں۔ امتحان کا دورانیہ 3 گھنٹے 20 منٹ ہوگا۔ ہندوستان کے تقریباً 543 شہر اور ملک سے باہر کے 14 شہر پیپر کا انتظام کریں گے۔



      یہ بھی پڑھیں: America: روس کے خلاف امریکہ کی بڑی کاروائی! 1 بلین ڈالر سے زائد کمپنی پر پابندی

      اس سال NEET UG کے لیے 18 لاکھ سے زیادہ امیدواروں نے اندراج کیا ہے، جن میں سے 10.64 لاکھ سے زیادہ خاتون امیدوار ہیں اور 8.07 لاکھ مرد امیدوار ہیں۔ نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (NTA) جلد ہی تمام رجسٹرڈ درخواست دہندگان کے ساتھ ایڈمٹ کارڈ شیئر کرے گی۔ ایک بار جاری ہونے کے بعد امیدوار انہیں سرکاری ویب سائٹ neet.nta.nic.in سے ڈاؤن لوڈ کر سکیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: