உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NEET UG 2022:دیڑھ لاکھ میڈیکل سیٹوں کے لئے18لاکھ دعویدار، اتوار کو ہوگا نیٹ امتحان، جانیے ضروری احکامات

    NEET UG 2022: امتحان 17؍جولائی 2022 کو ہورہا ہے۔

    NEET UG 2022: امتحان 17؍جولائی 2022 کو ہورہا ہے۔

    NEET UG 2022 Exam Day Important Instructions: امتحانی مراکز پر داخلہ 11 بجے سے شروع ہوجائے گا اور 1.30 بجے تک چلے گا۔ تمام امیدواروں کو ایڈمٹ کارڈ پر نشان لگا کر رپورٹنگ کے مختلف اوقات بتائے گئے ہیں، اس کے مطابق وہ امتحانی مرکز پہنچیں، تاکہ سماجی فاصلہ برقرار رہے اور امتحانی مرکز میں کوئی بھیڑ نہ ہو۔

    • Share this:
      NEET UG 2022 Exam Day Important Instructions:نیشنل ٹسٹنگ ایجنسی کی جانب سے منعقد کی جانے والی ملک کی سب سے بڑی میڈیکل انٹرنس امتحان قومی اہلیت ٹیسٹ/انٹرنس ٹسٹ، انڈر گریجویٹ یعنی نیٹ-یوجی (NEET UG 2022) کا انعقاد 17 جولائی، اتوار کو دوپہر 2 بجے سے شام 5:20 بجے تک ہوگا۔

      امتحان مکمل طور پر پیپر اینڈ پین موڈ پر ہوگا۔ یہ امتحان ایم بی بی ایس، بی ڈی ایس، بی ایچ ایم ایس، بی وائی ایم ایس، بی یو ایم ایس، بی وی ایس سی اور منتخب بی ایس سی نرسنگ کالج کورسز کی تقریباً ایک لاکھ 40 ہزار سیٹوں کے لیے ہوگا۔ ان سیٹوں کے لیے تقریباً 18 لاکھ دعویدار میدان میں ہیں۔

      معروف میڈیکل کالجوں میں ملتا ہے داخلہ
      معروف میڈیکل کالجوں جیسے ایمس اور JIPMER میں داخلہ بھی اسی امتحان کے ذریعے ہوگا۔ اس سال NTA کی طرف سے جاری کردہ رہنما خطوط کے مطابق، NEET UG امتحان کی مرکزی او ایم آر شیٹ اور OMR شیٹ کی آفس کاپی دونوں ہی انوزیلیٹر کو امتحان کی تکمیل کے بعد جمع کرانا ہوگی، جو کہ مرکزی او ایم آر شیٹ کے ساتھ منسلک ہے۔ امتحان کی تکمیل کے بعد ایڈمٹ کارڈ اور پوسٹ کارڈ سائز کی تصویر بھی ممتحن کو دینی ہوگی۔

      NEET UG 2022:ان پر رہے گی پابندی
      میڈیکل کیرئیر کونسلر اور این ای ای ٹی کے ماہر پاریجات مشرا نے بتایا کہ امتحان میں کیلکولیٹر، موبائل فون، گھڑی، بلوٹوتھ ڈیوائس جیسے الیکٹرانک آلات لے جانا منع ہے۔ ایڈمٹ کارڈ، پوسٹ کارڈ سائز تصویر اور اصل شناختی کارڈ کے لیے مقررہ کارکردگی کے علاوہ کوئی کاغذ نہیں لے جایا جا سکتا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      IIT Delhi: مصنوعی ذہانت کے لیے کوڈنگ کا کورس، 8 سال سے کم عمر کے طلبہ کیلئے بہترین موقع

      یہ بھی پڑھیں:
      Railway Recruitment: ریلوے اور دیگر محمکہ جات میں سرکاری نوکریاں! جانیے تفصیلات

      امتحانی مراکز پر 11 بجے سے شروع ہوگا داخلہ
      امتحانی مراکز پر داخلہ 11 بجے سے شروع ہوجائے گا اور 1.30 بجے تک چلے گا۔ تمام امیدواروں کو ایڈمٹ کارڈ پر نشان لگا کر رپورٹنگ کے مختلف اوقات بتائے گئے ہیں، اس کے مطابق وہ امتحانی مرکز پہنچیں، تاکہ سماجی فاصلہ برقرار رہے اور امتحانی مرکز میں کوئی بھیڑ نہ ہو۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: