உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs in Saudi Arabia: سعودی عرب میں 14,500 سے زائد ملازمتیں ہوگی دستیاب! کب؟

    محمد بن سلمان (MbS)

    محمد بن سلمان (MbS)

    سعودی عرب میں نو منصوبوں میں جہاز سازی، تیل اور گیس، تعمیرات اور دفاعی شعبوں کے لیے 4 بلین ڈالر کا اسٹیل پلیٹ مل کمپلیکس اور ایک "گرین" فلیٹ اسٹیل کمپلیکس شامل ہے جو آٹوموٹیو، فوڈ پیکیجنگ، مشینری، آلات اور دیگر صنعتی شعبوں کے قیام کو یقینی بنایا جائے گا۔

    • Share this:
      سعودی عرب کے حکومتی ذرائع نے کہا کہ ملک میں نئے منصوبوں کے تحت 14,500 سے زیادہ ملازمتیں فراہم کی جائیں گی اور مزید کہا کہ وزارت صنعت اور معدنی وسائل اب غیر ملکی کمپنیوں سے ایکسپلوریشن لائسنس کی 145 درخواستوں پر کارروائی کر رہی ہے۔ سعودی عرب کی وزارت صنعت اور معدنی وسائل نے کہا کہ اس نے کان کنی کے شعبے میں 32 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کو راغب کرنے کے منصوبے کے تحت اسٹیل پلیٹ مل کمپلیکس اور الیکٹرک وہیکل بیٹری میٹلز پلانٹ کے لیے 6 بلین ڈالر حاصل کیے ہیں۔

      ایک بیان کے مطابق صنعت اور معدنی وسائل کے وزیر بندر الخوریف (Bandar al-Khorayef) نے کہا کہ وزارت کا ہدف وسط دھارے کے معدنیات اور دھاتوں کے لیے کان کنی کے نو منصوبوں کو فنڈ فراہم کرے گا۔ سعودی وزیر صنعت و معدنی وسائل بندر الخوریف نے کہا کہ وزارت کا ہدف ہے کہ نو نئے منصوبوں کے ذریعے کان کنی اور معدنیات کے شعبے میں 32 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کو راغب کیا جائے۔

      مملکت وژن 2030 نامی منصوبے میں سیکڑوں بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کر کے تیل سے دور اپنی معیشت کو متنوع بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔ خبر رساں ادارہ ایس پی اے کے مطابق ان منصوبوں کا مقصد مقامی اور بین الاقوامی منڈیوں میں معدنی مصنوعات کی فراہمی میں معاونت کرنا ہے۔ الخورایف نے مزید کہا کہ وزارت اس وقت غیر ملکی کمپنیوں سے ایکسپلوریشن لائسنس کے لیے 145 درخواستوں کا مطالعہ کر رہی ہے۔

      مملکت سعودی عرب کے ولی عہد محمد بن سلمان (Saudi Arabia’s Crown Prince Mohammed bin Salman) کی طرف سے شروع کیے گئے ویژن 2030 نامی منصوبے میں سیکڑوں بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کر کے تیل سے دور اپنی معیشت کو متنوع بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔ کان کنی ان شعبوں میں سے ایک ہے جن کی توسیع کے لیے نشاندہی کی گئی ہے۔

      مزید پڑھیں: UAE jobs: متحدہ عرب امارات میں unemployment insurance ہوگا متعارف، کسے اور کب ملے گا؟

      سعودی عرب میں نو منصوبوں میں جہاز سازی، تیل اور گیس، تعمیرات اور دفاعی شعبوں کے لیے 4 بلین ڈالر کا اسٹیل پلیٹ مل کمپلیکس اور ایک "گرین" فلیٹ اسٹیل کمپلیکس شامل ہے جو آٹوموٹیو، فوڈ پیکیجنگ، مشینری، آلات اور دیگر صنعتی شعبوں کے قیام کو یقینی بنایا جائے گا۔ دونوں منصوبے پہلے سے ہی زیر تکمیل ہیں، جس کے تحت 2 بلین ڈالر کا ای وی بیٹری میٹلز پلانٹ ہے۔

      مزید پڑھیں: Classes with News18: جدید تاریخ میں اب تک کی بدنام زمانہ جنگیں کونسی ہیں؟ جانیے تفصیلات

      پچھلے مہینے سعودی حکومت نے Lucid Group Inc سے 50,000 سے 100,000 کے درمیان EVs خریدنے کے معاہدے پر دستخط کیے تھے، جس میں سعودی خودمختار فنڈ PIF کا زیادہ حصہ ہے۔ وزیر نے کہا کہ منصوبے 14,000 سے زیادہ ملازمتیں پیدا کریں گے اور مزید کہا کہ وزارت اب غیر ملکی کمپنیوں سے ایکسپلوریشن لائسنس کی 145 درخواستوں پر کارروائی کر رہی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: