ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

مرکزی وزیر نتن گڈکری نتن گڈکری نے پانچ ہزار انڈسٹری گروپس بنانے کا ہدف مقرر کیا

روایتی صنعتوں کو فروغ دینے کے لئے اسفورتی اسکیم کے بارے میں یہاں دو روزہ ورکشاپ کا افتتاح کرتے ہوئے نتن گڈکری نے کہا کہ ہر ضلع میں کھڈی گرام ادھوگ اور گرام صنعت کی شاخ ہونی چاہئے اور ان کے کل کاروبار کو موجودہ 88000 کروڑ سے بڑھا کر پانچ لاکھ کروڑ روپئے کردیا جانا چاہئے۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 31, 2021 08:42 PM IST
  • Share this:
مرکزی وزیر نتن گڈکری نتن گڈکری نے پانچ ہزار انڈسٹری گروپس بنانے کا ہدف مقرر کیا
مرکزی وزیر نتن گڈکری

نئی دہلی: چھوٹی، درمیانی بہت چھوٹی صنعتوں کے مرکزی وزیر نتن گڈکری نے منگل کو کہا کہ حکومت نے خود روزگار اور روایتی صنعتوں کی حوصلہ افزائی کے لئے اسفورتی انڈسٹری کلسٹر قائم کرنے کا ہدف مقرر کیا ہے۔ روایتی صنعتوں کو فروغ دینے کے لئے اسفورتی اسکیم کے بارے میں یہاں دو روزہ ورکشاپ کا افتتاح کرتے ہوئے نتن گڈکری نے کہا کہ ہر ضلع میں کھڈی گرام ادھوگ اور گرام صنعت کی شاخ ہونی چاہئے اور ان کے کل کاروبار کو موجودہ 88000 کروڑ سے بڑھا کر پانچ لاکھ کروڑ روپئے کردیا جانا چاہئے۔


اس موقع پر صنعتوں کے مرکزی وزیر مملکت پرتاپ چندر شڈنگی بھی موجود تھے۔ توقع ہے کہ ورکشاپ میں 400 کے قریب تنظیموں کی شرکت ہوگی۔ ورکشاپ میں آن لائن بھی شرکت کی جاسکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ روزگار کے مواقع اور آسانی سے زندگی گزارنے کی بنیاد پر تمام اسکیموں کا جائزہ لیا جانا چاہئے۔


پرتاپ چندر شڈنگی نے کہا کہ خود انحصار ہندوستان کا ہدف حاصل کرنے کے لئے صنعتی پیداوار میں اضافہ کرنے کی ضرورت ہوگی۔ ہر گاؤں میں انڈسٹری کلسٹرز لگائے جائیں۔ اس کے لئے مستقل سائنس کا استعمال کرنا چاہئے جس سے ہر ایک کو فائدہ ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ پی ای پی کے تحت 394 صنعتی کلسٹر قائم کیے جاسکتے ہیں جن میں سے 93 میں کام جاری ہے۔ حکومت نے 970.28 کروڑ روپے کی مالی مدد کی ہے اور اس سے 2.34 لاکھ افراد مستفید ہوئے ہیں۔ اس میں ہینڈلوم ، دستکاری ، کھادی ، ملبوسات ، ناریل ریشہ ، بانس ، زرعی پروسیسنگ اور شہد کی صنعتیں شامل ہیں۔


یہ بھی پڑھیں: ہندوستان میں Covid-19 pandemic کا قہر، کورونا کے ایکٹو معاملوں میں ہورہا ہے اضافہ، احتیاطی طور پر یہاں لاک ڈاؤن

Delhi Budget 2021: دہلی کے نائب وزیر اعلی اور وزیر خزانہ منیش سسودیا نے دہلی کے لیے انہتر ہزار کروڑ روپئے کا بجٹ پیش کیا ۔ 
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 09, 2021 07:18 PM IST