உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ناردرن ریلوے میں بھرتی کا نایاب موقع! پوسٹس، اہلیت اور واک ان-انٹرویو کی یہ ہیں تفصیلات

    سرکاری ویب سائٹ کو چیک کرتے رہیں

    سرکاری ویب سائٹ کو چیک کرتے رہیں

    اہلیت کے معیار پر پورا اترنے والے دلچسپی رکھنے والے امیدوار صحیح طریقے سے بھرے ہوئے درخواست فارم کے ساتھ واک ان انٹرویو کے لیے حاضر ہو سکتے ہیں۔ واک ان انٹرویو 29 نومبر 2022 کو چیف میڈیکل سپرنٹنڈنٹ، ڈویژن ریلوے ہسپتال، ناردرن ریلوے میں صبح 11 بجے سے ہوگا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Delhi | Hyderabad | Lucknow
    • Share this:
      ناردرن ریلوے 2022: ناردرن ریلوے 1 سال کی مدت کے لیے کنٹریکٹ کی بنیاد پر جنرل ڈیوٹی میڈیکل پریکٹیشنرز اور اسپیشلسٹ کی آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے درخواستیں طلب کر رہا ہے۔ اس پوسٹ کے لیے درخواست دینے کے لیے زیادہ سے زیادہ عمر کی حد 50 سال ہے۔ اسپیشلسٹ سرجن کے عہدے کے لیے ماہانہ 95000 روپے تک معاوضہ ہے۔

      اہلیت کے معیار پر پورا اترنے والے دلچسپی رکھنے والے امیدوار صحیح طریقے سے بھرے ہوئے درخواست فارم کے ساتھ واک ان انٹرویو کے لیے حاضر ہو سکتے ہیں۔ واک ان انٹرویو 29 نومبر 2022 کو چیف میڈیکل سپرنٹنڈنٹ، ڈویژن ریلوے ہسپتال، ناردرن ریلوے میں صبح 11 بجے سے ہوگا۔ امیدواروں کا انتخاب انٹرویو اور تعلیمی قابلیت اور تجربے کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ کسی بھی اپ ڈیٹ کے لیے سرکاری ویب سائٹ کو چیک کرتے رہیں۔

      ناردرن ریلوے میں بھرتی کے لیے پوسٹوں کے نام، اہلیت اور دیگر تفصیلات:

      پوسٹ کا نام- جنرل ڈیوٹی میڈیکل پریکٹیشنرز/ماہرین۔

      عمر: 1 دسمبر 2022 تک 50 سال سے زیادہ نہ ہو۔ وہیں ایس سی ایس ٹی کے لیے پانچ سال اور او بی سی کے لیے 03 سال کی چھوٹ دی گئی ہے۔

      ریٹائرڈ آئی ار ایم ایس افسران / دوبارہ کوشش کرنے والی حکومت کے لئے 65 سال سے زیادہ نہیں۔ ریاست کے میڈیکل آفیسرز۔

      مدت- یہ مکمل طور پر 1 سال کے لیے کنٹریکٹ کی بنیاد پر ہے مزید یہ کہ ان ڈاکٹروں کی سروس بھی کنٹریکٹ کی میعاد ختم ہونے سے پہلے ختم ہو جاتی ہے۔ کنٹریکٹ ڈاکٹر کے طور پر پیش کی جانے والی خدمت ایک اسٹاپ گیپ کا انتظام ہے۔

      آسامیاں اور پوسٹ کی تفصیلات

      ناردرن ریلوے کی بھرتی 2022 کے لیے اہلیت:

      جنرل ڈیوٹی میڈیکل پریکٹیشنرز کے لیے کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے ایم بی بی ڈی اور ایک سال کے لیے انٹرنشپ مکمل کی ہو اور اس کے پاس کسی بھی ریاستی میڈیکل کونسل سے ایک درست رجسٹریشن سرٹیفکیٹ ہونا چاہیے۔

      ناردرن ریلوے کی بھرتی 2022 کے لیے درخواست کیسے دی جائے:

      اہلیت کے معیار پر پورا اترنے والے دلچسپی رکھنے والے امیدوار صحیح طریقے سے بھرے ہوئے درخواست فارم کے ساتھ واک ان انٹرویو کے لیے حاضر ہو سکتے ہیں۔ انٹرویو 29 نومبر 2022 کو چیف میڈیکل سپرنٹنڈنٹ، ڈویژن ریلوے ہسپتال، ناردرن ریلوے میں صبح 11 بجے سے ہوگا۔ امیدواروں کا انتخاب انٹرویو اور تعلیمی قابلیت اور تجربے کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ کسی بھی اپ ڈیٹ کے لیے سرکاری ویب سائٹ کو چیک کرتے رہیں۔

      انٹرویو کے وقت لانے کے لیے دستاویزات

      تاریخ پیدائش سرٹیفکیٹ کی فوٹو کاپی۔

      تعلیمی قابلیت کے سرٹیفکیٹ کی فوٹو کاپی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      تجربہ سرٹیفکیٹ کی فوٹو کاپی۔

      میڈیکل کونسل کے ساتھ رجسٹریشن۔

      پاسپورٹ سائز کی دو تصاویر۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: