உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آئل اینڈ نیچرل گیس کارپوریشن میں کئی جائیدادوں پر بھرتیاں، 1,80,000 روپے تک تنخواہ متوقع

    آن لائن رجسٹریشن کا عمل 22 ستمبر کو شروع ہوا اور یہ 12 اکتوبر تک جاری رہے گا۔

    آن لائن رجسٹریشن کا عمل 22 ستمبر کو شروع ہوا اور یہ 12 اکتوبر تک جاری رہے گا۔

    ONGC Recruitment via GATE 2022 Scores: درخواست دہندگان کا انتخاب ان کی تعلیمی قابلیت، گیٹ اور انٹرویو راؤنڈ میں کارکردگی کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ کل 100 نمبروں میں سے 60 نمبر گیٹ 2022 کے اسکور، 20 نمبر تعلیمی قابلیت اور 15 نمبر انٹرویو راؤنڈ کو دیے جائیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Jammu | Hyderabad | Lucknow
    • Share this:
      آئل اینڈ نیچرل گیس کارپوریشن (ONGC) نے گیٹ (GATE) 2022 اسکور کے ذریعے ای 1 کی سطح پر انجینئرنگ اور جیو سائنس کے مضامین میں گریجویٹ ٹرینیز کے لیے بھرتی کا نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔ آن لائن رجسٹریشن کا عمل 22 ستمبر کو شروع ہوا اور یہ 12 اکتوبر تک جاری رہے گا۔ خواہشمند سرکاری ویب سائٹ ongcindia.com پر جا کر آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

      بھرتی مہم مختلف اسسٹنٹ ایگزیکٹو انجینئر (AEE) محکموں میں کل 871 آسامیوں کے ساتھ ساتھ کیمسٹ، ماہر ارضیات، جیو فزیک (سطح)، جیو فزیکسٹ (ویلز)، پروگرامنگ آفیسر، میٹریل مینجمنٹ آفیسر اور ٹرانسپورٹ کی آسامیوں کے لیے شروع کی جارہی ہے۔

      تعلیمی قابلیت:

      امیدواروں کو متعلقہ مضمون میں 60 فیصد نمبروں کے ساتھ گریجویشن اور پوسٹ گریجویشن پاس کرنا ضروری ہے اور اس سال گیٹ کو کلیئر کیا ہو۔ اپنے آخری سال کے امیدوار بھی درخواست دینے کے اہل ہوں گے۔

      عمر کی حد:

      اے ای ای کے علاوہ پوسٹوں کے لیے اہل ہونے کے لیے غیر محفوظ، ای ڈبلیو ایس زمرہ کے امیدوار کی حتمی عمر 30 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔ اے ای ای پوسٹوں کے لیے امیدواروں کی عمر 28 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔ واضح رہے کہ ریزرو کیٹیگری کے امیدواروں کو ان کی بالائی عمر میں رعایت دی گئی ہے۔

      اپلائی کرنے کے اقدامات:

      مرحلہ 1۔ آفیشل پورٹل، ongcindia.com کھولیں۔

      مرحلہ 2۔ ہوم پیج پر دستیاب کیریئر ٹیب پر کلک کریں۔

      مرحلہ 3۔ گیٹ ستمبر 2022 کے ذریعے جیو سائنس اور انجینئرنگ کے مضامین (E1 لیول) میں GTs کی بھرتی کے لیے آن لائن رجسٹریشن کے لنک پر کلک کریں۔

      مرحلہ 4۔ رجسٹر کریں اور فارم پُر کریں۔

      مرحلہ 5۔ درخواست کی فیس کی ادائیگی کریں اور جمع کرائیں پر کلک کریں۔

      مرحلہ 6۔ فارم کا پرنٹ آؤٹ لیں۔

      درخواست کی فیس:

      عام زمرے سے تعلق رکھنے والے امیدواروں کو 300 روپے کی درخواست فیس ادا کرنے کی ضرورت ہے۔ دوسری طرف ایس سی، ایس ٹی اور پی ڈبلیو ڈی زمرے کے امیدواروں کو فیس کی ادائیگی سے استثنیٰ حاصل ہے۔

      انتخاب کا عمل:

      درخواست دہندگان کا انتخاب ان کی تعلیمی قابلیت، گیٹ اور انٹرویو راؤنڈ میں کارکردگی کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ کل 100 نمبروں میں سے 60 نمبر گیٹ 2022 کے اسکور، 20 نمبر تعلیمی قابلیت اور 15 نمبر انٹرویو راؤنڈ کو دیے جائیں گے۔ ایک حتمی میرٹ لسٹ بنائی جائے گی اور اس کے بعد امیدواروں کو عہدوں کی پیشکش کی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      تنخواہ:

      منتخب ہونے والے درخواست دہندگان 60,000 روپے سے 1,80,000 روپے کے درمیان ماہانہ تنخواہ حاصل کر سکیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: