உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pariksha Pe Charcha 2022: پی ایم مودی آج سکھائیں گے امتحان کے دوران ٹینشن فری رہنے کاطریقہ، اسکولی بچوں سے سیدھے کریں گے بات

    Youtube Video

    Pariksha Pe Charcha 2022: پی ایم مودی نے اپنے یوٹیوب چینل پر پریکشا پہ چرچا کے پچھلے پروگراموں کے ویڈیو اقتباسات بھی شیئر کیے ہیں۔ ان میں طلبا کی زندگی student life, especially the examination خصوصاً امتحان سے متعلق مختلف مسائل پر گفتگو کرتے ہوئے اہم مشورے اور تجاویز دی گئی ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی (PM Modi)   آج 'پریکشا پہ چرچا'  (Pariksha pe charcha)  پروگرام کے دوران طلباء کو امتحان کے دوران تناؤ سے فری (Tension Free)  رہنے کا طریقہ سکھائیں گے۔ یہ پریکشا پہ چرچا کا 5 واں ایڈیشن ہے۔ یہ دہلی کے تال کٹورہ اسٹیڈیم سے صبح 11 بجے نشر کیا جائے گا۔ اس دوران وزیر اعظم طلباء سےسیدھے  بات چیت کریں گے اور ان کے سوالات کا جواب دیں گے۔ اس دوران بچوں کے علاوہ ان کے والدین اور اساتذہ بھی ان کے شکوک و شبہات سے متعلق سوالات کر سکیں گے۔ اس بار منتخب بچوں کو بھی ملک کے گورنروں کے ساتھ راج بھون میں بیٹھ کر اس پروگرام میں ورچوئلی بھی حصہ لینے کا موقع ملے گا۔

      ہر سال منعقد ہونے والے اس پروگرام میں پی ایم مودی بیرون ملک بیٹھے طلبہ، والدین اور اساتذہ سے امتحانی دباؤ اور اس سے متعلق سوالات پر بات کرتے ہیں اور اپنے منفرد انداز میں اہم مشورے دیتے ہیں۔ حکومت کے مطابق اس بار اس پروگرام میں ملک اور بیرون ملک سے کروڑوں طلباء، والدین اور اساتذہ شرکت کریں گے۔ اس سے پہلے وزیر اعظم مودی نے بدھ کو ٹویٹ کیا تھا، "اس سال پریکشا پہ چرچا کے لیے جوش و جذبہ غیر معمولی رہا ہے۔ لاکھوں لوگوں نے اپنے قیمتی خیالات اور تجربات شیئر کیے ہیں۔ میں ان تمام طلباء، والدین اور اساتذہ کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا۔" میں وہ ہوں جنہوں نے تعاون کیا ہے... یکم اپریل کے پروگرام کا انتظار کر رہے ہیں۔"

      امتحان پر بحث کو ایک عوامی تحریک قرار دیتے ہوئے مرکزی وزیر تعلیم دھرمیندر پردھان نے کہا کہ یہ پروگرام اس بار بھی خاص ہے کیونکہ ملک کووڈ کے جال سے باہر آ رہا ہے اور امتحانات دوبارہ آف لائن موڈ میں منعقد ہو رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ 21ویں صدی میں علم پر مبنی معیشت بنانے کے دور میں اس پروگرام کی اہمیت اور بھی بڑھ جاتی ہے۔ یہ ایک باقاعدہ ادارے کی شکل اختیار کر رہا ہے، جس کے ذریعے وزیر اعظم بچوں سے براہ راست بات چیت کرتے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ یہ پروگرام کئی ممالک میں نشر کیا جائے گا تاکہ وہاں رہنے والے ہندوستانی کمیونٹی کے لوگ اور بچے اس کا فائدہ اٹھا سکیں۔

      Bihar board 10th result 2022 declared: بہار بورڈ 10ویں میں  79.88 فیصد طلبا ہوئے پاس، یہاں کریں چیک

      پی ایم مودی نے اپنے یوٹیوب چینل پر پریکشا پہ چرچا کے پچھلے پروگراموں کے ویڈیو اقتباسات بھی شیئر کیے ہیں۔ ان میں طلبا کی زندگی student life, especially the examination  خصوصاً امتحان سے متعلق مختلف مسائل پر گفتگو کرتے ہوئے اہم مشورے اور تجاویز دی گئی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: عمران خان کے گھر زندہ مرغے جلا رہی ہیں بیوی بشریٰ، کیا کالے جادو سے بچے گی حکومت؟ پاس ہیں دو جن!

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: