உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pariksha Pe Charcha 2022: طلبا کو پی ایم مودی کا گرومنتر، آپ امتحان کو بنالیں اپنا تہوار، آپ ضرورہوں گےکامیاب

    Youtube Video

    Pariksha Pe Charcha 5th Edition: امتحان میں نمبروں، پرفارمنس کو لیکر تشویش کے سوال پر وزیر اعظم مودی نے کہا کہ امتحان ہماری زندگی کا ایک اہم حصہ ہے۔ ہم زندگی کے ہر مرحلے پر کسی نہ کسی امتحان سے گزرتے ہیں۔ امتحان کے وقت کو اپنے روزمرہ کے معمول کی طرح سمجھیں۔ آپ جو کرتے رہے ہیں وہ کریں اور اس پر یقین رکوار کے موڈ میں امتحان دیں، آپ کامیاب ہوں گے۔

    • Share this:

      وزیر اعظم نریندر مودی  دہلی کے تال کٹورہ اسٹیڈیم میں پریکشا پہ چرچا پروگرام کے دوران طلباء سے بات چیت کر رہے ہیں۔ ۔ پریکشا پہ چرچا 'Pariksha Pe Charcha' کا یہ پانچواں ایڈیشن ہے۔ اس ایڈیشن کی خاص بات یہ ہے کہ ملک کے تمام گورنر راج بھون میں طلباء اور اساتذہ کے ساتھ پریکشا پہ چرچا پروگرام میں شرکت کی۔ وزیرتعلیم دھرمیندر پردھان کے مطابق یہ پروگرام ان ممالک کے سفارت خانوں میں دکھایا جائے گا جہاں ہندوستانی لوگ بڑی تعداد میں رہتے ہیں۔ یہ پروگرام مرکزی اعلیٰ تعلیمی اداروں میں بھی منعقد کیا جائے گا۔


      پریکشا پہ چرچا پروگرام کا آغاز کرتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا، 'میرے لئے یہ ایک بہت ہی پیارا پروگرام ہے لیکن کورونا کے وقت آپ میں سے زیادہ تر لوگ نہیں مل سکے۔ یہ میرے لیے خوشی کا پروگرام ہے، کافی عرصے بعد میں آپ لوگوں سے مل سکا ہوں۔ مجھے نہیں لگتا کہ آپ لوگ امتحان سے ڈریں گے۔ آپ کے والدین امتحان سے ڈریں گے۔

      اس کے ساتھ ہی بچوں کے سوالات کا دور شروع ہو گیا۔ خوشی نامی طالبہ نے اپنا پہلا سوال پی ایم مودی کے سامنے کیا۔

      خوشی جین، آنند وہار دہلی کی طالبہ
      سوال نمبر ۱: جب ہم گھبراہٹ کی حالت میں ہوں تو امتحان کی تیاری کیسے کریں؟

      جواب : تم ​​کیوں ڈرتے ہو؟ کیا یہ آپ کا پہلا امتحان ہے؟ امتحان ہماری زندگی کا حصہ ہے۔ جب ہم اتنی بار امتحان دے چکے ہیں تو ہم کیسے گھبرا سکتے ہیں؟ دوسرا آپ کے ذہن میں یہ تناؤ تو نہیں ہے کہ تیاری کی کمی ہے؟ شاید جس محنت کی ضرورت تھی وہ پوری نہیں ہوئی؟ میری آپ سے گزارش ہے کہ گھبرائیں نہیں۔ وہ مت کرو جو تم نے سنا ہے، وہ کرو جو تم کرنے آئے ہو۔ دباؤ کی فضا پیدا نہ ہونے دیں۔ ان تجربات کو اتنا چھوٹا نہ سمجھیں جتنا آپ اس پرعمل سے گزر چکے ہیں۔

      دوسری بات یہ کہ آپ کے ذہن میں جو گھبراہٹ پیدا ہوتی ہے اس کے لیے میں آپ سے گزارش کرتا ہوں کہ کسی دباؤ میں نہ آئیں۔ اپنے آنے والے امتحان کا وقت اسی آسان روٹین میں گزاریں جس طرح آپ کا معمول ہے۔ اپنے ذہن میں فیصلہ کریں کہ امتحان زندگی کا آسان حصہ ہے۔ یہ ہمارے ترقی کے سفر میں چھوٹے قدم ہیں۔ ہم اس مرحلے سے بھی پہلے گزر چکے ہیں۔ ہم پہلے بھی کئی بار امتحان دے چکے ہیں۔ جب یہ یقین پیدا ہو جائے تو یہی تجربہ آنے والے امتحانات کے لیے آپ کی طاقت بن جاتا ہے۔

      ترون نے طالب علم نے کیا دوسرا سوال

      سوال نمبر 2 : پچھلے دو سالوں سے ہم آن لائن پڑھ رہے ہیں جس کی وجہ سے ہمیں آن لائن گیمز اور ویڈیوز دیکھنے کی عادت پڑ گئی ہے جس کی وجہ سے ہمارا دھیان بٹ جاتا ہے

      جواب: جب آپ آن لائن پڑھتے ہیں، آپ ریل پڑھتے ہیں یا دیکھتے ہیں ، آپ سمجھ گئے ہوں گے کہ میں نے آپ کو پکڑ لیا ہے۔ کلاس میں بھی کئی بار آپ کلاس میں ہوں گے لیکن ایک بات بھی کام میں نہیں لگے گی بلکہ آپ کا دماغ کہیں اور ہو گا، اگر دماغ نہ ہو تو سننا بند ہو جاتا ہے۔ مطلب مسئلہ نہیں دماغ کا مسئلہ ہے۔ میڈیم چاہے آن لائن ہو یا آف لائن، لیکن اگر میرا ذہن اس طرف سے جڑا ہے تو آپ کے آن لائن اور آف لائن میں کوئی فرق نہیں ہے۔ میڈیم بھی وقت کے مطابق بدلتا رہتا ہے۔

      آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ پروگرام دہلی کے تال کٹورہ اسٹیڈیم میں ہو رہا ہے اور یہاں پی ایم مودی طلباء سے براہ راست بات چیت کر رہے ہیں۔ اس پروگرام میں وزیر اعظم ایک استاد کی طرح طلباء سے بات چیت کر رہے ہیں اور ان کے سوالات کے جواب دے رہے ہیں۔ بچے امتحان میں دباؤ اور نمبر وغیرہ سے متعلق موضوع پر وزیر اعظم سے بات چیت کر رہے ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ دہلی اور این سی آر کے 1000 طلباء "پریکشا پہ چرچا" میں شامل ہوئے ہیں۔ کورونا کے بعد یہ پہلا موقع ہے کہ پی ایم جسمانی طور پر اس پروگرام میں موجود ہیں، اب تک یہ پروگرام عملی طور پر کورونا انفیکشن کی وجہ سے کیا جا رہا تھا۔

      وزیر تعلیم دھرمیندر پردھان نے تالکٹورا اسٹیڈیم میں وزیر اعظم نریندر مودی کا استقبال کیا۔ وزیراعظم کی آمد کے ساتھ ہی پورا اسٹیڈیم اسٹیڈیم میں موجود طلبہ کی تالیوں سے گونج اٹھا۔ وزیر تعلیم نے پروگرام میں موجود تمام طلباء، والدین اور اساتذہ کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے طلباء، والدین اور اساتذہ کا خصوصی شکریہ ادا کیا جو ورچوئل میڈیم کے ذریعے 'پریکشا پہ چرچا' پروگرام میں شامل تھے۔
      یکم اپریل سے یہ چیزیں ہوں گی مہنگی: TV۔ AC، فریج، LED کے ساتھ Mobile چلانا بھی مہنگا، جانیں کتنا بڑھے گا بوجھ؟

      پریکشا پر چرچا کے پروگرام کے لیے تال کٹورہ اسٹیڈیم میں اسٹیج تیار

      دہلی این سی آر سے تقریباً 1000 طلباء تال کٹورہ اسٹیڈیم میں موجود ہیں۔ طلباء کے لیے تمام ریاستوں کے گورنروں کے پاس اس پروگرام کو براہ راست دیکھنے کا انتظام بھی کیا گیا ہے۔ اس بار اس پروگرام کے لیے 15.7 لاکھ طلبہ نے رجسٹریشن کرایا تھا۔


      وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کے روز "پریکشا پہ چرچا" پروگرام سے خطاب کرنے سے پہلے دہلی کے تال کٹورا اسٹیڈیم میں بچوں کی طرف سے لگائی گئی ایک نمائش کا دورہ کیا، جس میں طلباء نے مختلف ماڈلز، پروجیکٹس اور پینٹنگز کی تفصیلات بتائیں۔


      امتحان میں نمبروں، پرفارمنس کو لیکر  تشویش کے سوال پر وزیر اعظم مودی نے کہا کہ امتحان ہماری زندگی کا ایک اہم حصہ ہے۔ ہم زندگی کے ہر مرحلے پر کسی نہ کسی امتحان سے گزرتے ہیں۔ امتحان کے وقت کو اپنے روزمرہ کے معمول کی طرح سمجھیں۔ آپ جو کرتے رہے ہیں وہ کریں اور اس پر یقین رکوار کے موڈ میں امتحان دیں، آپ کامیاب ہوں گے۔


      گزشتہ سال یہ تقریب کورونا کی وبا کی وجہ سے ورچوئل موڈ میں منعقد ہوئی تھی۔ اب جب حالات معمول پر آگئے ہیں تو ایک بار پھر یہ پروگرام اپنی اصل شکل میں منعقد کیا جارہا ہے۔ 'پریکشا پہ چرچا' پروگرام کے دوران، وزیر اعظم نریندر مودی بچوں کو بتائیں گے کہ امتحانات کے دوران تناؤ سے کیسے بچنا ہے، ٹائم مینجمنٹ کے علاوہ زندگی میں کامیابی کے دوسرے طریقے، جیسا کہ وہ پہلے ایڈیشنز میں کرتے رہے ہیں۔ بچے بھی وزیر اعظم مودی سے سوالات کریں گے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: