ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

پریکشاپہ چرچا 2020:بیرون ممالک میں زیرتعلیم طلبا نے بھی پی ایم نریندرمودی کو بھیجے سوالات ،20 جنوری کو ملیں گے جوابات

اس بار طلباء کے ساتھ 'پریکشاپہ چرچا 2020' میں گذشتہ برسوں کے مقابلے میں زیادہ سے زیادہ طلباء کو براہ راست وزیر اعظم سے سوالات کرنے کا موقع ملے گا۔

  • Share this:
پریکشاپہ چرچا 2020:بیرون ممالک میں زیرتعلیم طلبا نے بھی پی ایم نریندرمودی کو بھیجے سوالات ،20 جنوری کو ملیں گے جوابات
پریکشاپہ چرچا 2020: بیرون ممالک میں زیرتعلیم طلبا نے بھی وزیراعظم نریندرمودی کو بھیجے سوالات ،20 جنوری کو ملیں گے جوابات

اس بار طلباء کے ساتھ 'پریکشاپہ چرچا 2020' میں گذشتہ برسوں کے مقابلے میں زیادہ سے زیادہ طلباء کو براہ راست وزیر اعظم سے سوالات کرنے کا موقع ملے گا۔ اب تک ، اس بحث میں تقریباً 15 طلباء ہی وزیر اعظم سے سوالات پوچھتے نظر آئے ہیں، لیکن اس بار 60 کے قریب طلباء کو وزیر اعظم سے سوال کرنے کا موقع فراہم کیا جائے گا۔ تاہم ، ان تین سے چار طلبہ میں سے ہر ایک کے سوالات اسی طرح کے یا اسی طرح کے عنوانات پر مبنی ہوں گے۔




وزیر اعظم کے ساتھ امتحان پر گفتگو کا یہ پروگرام فی الحال 20 جنوری کو منعقد ہوگا۔ اس پروگرام میں پہلی بار شہری اور دیہی علاقوں کے مساوی تعداد میں بچوں کا انتخاب کیا گیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی طلباء اور طالبات کی تعداد بھی برابر رکھی گئی ہے۔ اس کے علاوہ یہ پروگرام پورے ملک میں تقریبا 15 لاکھ تعلیمی اداروں اور اسکولوں سے براہ راست نشر کرنے کا بھی منصوبہ بنایا گیا ہے۔ یعنی ، جو بچے پروگرام میں حصہ نہیں لے سکیں گے وہ اسکول میں بیٹھ کر اسے دیکھ سکیں گے۔

طلباء سے وزیر اعظم کی گفتگو کا جوش نہ صرف ہندوستانی طلبہ میں ، بلکہ بیرون ملک مقیم ہندوستانی بچوں میں بھی ہے۔ اس کا اندازہ اس سے بھی لگایا جاسکتا ہے ، کہ ہندوستانی بچوں نے اس مباحثے میں شامل ہونے کے لئے تقریبا 20 ممالک میں زیرتعلیم طلبا نے بھی سوالات روانہ کیے ہیں۔ فی الحال ، جن روس ، ایران ، نیپال ، بحرین ، متحدہ عرب امارات ، سنگاپور ، قطر اور جاپان میں زیرتعلیم بچوں نے وزیراعظم کو اپنے سوالات روانہ کیے ہیں۔


طلبا، اساتذہ اور والدین، وزیراعظم نریندر مودی کے پروگرام ‘‘پریکشاپہ چرچا 2020’’کا بہت بے صبری کے ساتھ انتظار کر رہے ہیں۔ اس مہینے کی 20 تاریخ کونئی دلی کے تال کٹورہ اسٹیڈیم میں یہ پروگرام منعقد کیا جائے گا۔ پورے ملک سے دو ہزارسے زیادہ طلبا، والدین اور اساتذہ اس میں شرکت کریں گے۔ وزیراعظم سوالوں کے جواب دیں گے اور منتخب طلبا سے بات چیت کریں گے۔ وہ اس بات پر تبادلہ خیال کریں گے کہ امتحانکے تناؤ سے کیسے نمٹاجائے۔ کیندریا ودھالیہ، کانپور کی طالبہ شردھا یادو نے بتایاکہ پچھلے سال انہوں نے وزیراعظم سے ایک سوال پوچھا تھا اور اُن کی تقریر سے بہت متاثرہیں۔



وہیں گورنمنٹ گرلز ماڈل ہائر سیکنڈری اسکول، جموں کی ایک طالبہ تشاریکا نے کہا کہ وہ وزیراعظم سے ملاقات کے لئے بے تاب ہیں اور اُن کی تقریر سننے کے لئے بے صبری سے انتظار کر رہی ہیں۔یادرہے کہ وزارت برائے انسانی وسائل کی ترقی نے اسکول کے طلباء کے ساتھ ’ پریکشا پر چرچہ 2020 ‘کے وزیر اعظم کے پروگرام کے تیسرے ایڈیشن کے لئے نویں جماعت سے بارویں کے طلباء کے لئے’ شارٹ ایسے ‘(Short Essay)مقابلے منعقد کیےگئے ہیں۔ محکمہ فروغ انسانی وسائل پہلے ہی وزیر اعظم نریندر مودی کے پروگرام پریکشا پر چرچہ 2020کے لئے طلباء سے پانچ عنوانات پرمضامین لکھنے کے مقابلے منعقد کیے ہیں۔ شکر گزاری بہترین عمل ہے ، آپ کا مستقبل آپ کی خواہشات پر منحصر ہے ، امتحانات کی جانچ پڑتال ، ہمارے فرائض ، آپ کا اختیار ، توازن فائدہ مند ہے۔ اس مہینے کی 20 تاریخ کو ٹیسٹ پے پریکشا پر چرچہ 2020 نئی دہلی میں منعقد ہوگا۔ اس شو کو ریڈیو کے ساتھ ٹیلیویژن بھی نشرکیا جائے گا۔ یہ پروگرام یوٹیوب ، فیس بک لائیو اور دیگر ویب کاسٹنگ میڈیا پر براہ راست نشر کیا جائے گا۔ وزارت برائے انسانی فروغ وسائل نے یہ بھی واضح کردیا ہے کہ ساڑھے 8 کروڑ سے زیادہ طلبا مودی پریکشا پر چرچہ 2020 پروگرام کا مشاہدہ کریں گے۔
First published: Jan 17, 2020 04:02 PM IST