اپنا ضلع منتخب کریں۔

    الیکٹرک سروسز کمپنی پاور گرڈ میں بھرتیاں، کتنی ہوگی تنخواہ اور کونسی ہیں پوسٹیں؟

    دستخط کی زیادہ سے زیادہ اسکین شدہ کاپی (30kb) JPG فارمیٹ میں ہو۔

    دستخط کی زیادہ سے زیادہ اسکین شدہ کاپی (30kb) JPG فارمیٹ میں ہو۔

    دلچسپی رکھنے والے اہل امیدوار صرف POWERGRID کے آن لائن رجسٹریشن سسٹم کے ذریعے ہی درخواست دیں۔ درخواست دینے کے لیے آفیشل ویب سائٹ پر لاگ ان کریں۔ کیریئر سیکشن میں ملازمت کے مواقع، افتتاحی، آل انڈیا کی بنیاد پر ایگزیکٹو عہدے اور پھر فیلڈ انجینئر اور فیلڈ سپروائزر کے عہدے کے لیے کنٹریکٹ کی بنیاد پر تجربہ کار اہلکاروں کی شمولیت ہوگی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Hyderabad | Lucknow | Mumbai | Jammu
    • Share this:
      پاور گرڈ بھرتی 2022: الیکٹرک سروسز کمپنی پاور گرڈ میں پاور گرڈ فیلڈ انجینئر (الیکٹریکل)، فیلڈ انجینئر (الیکٹرونکس اینڈ کمیونیکیشن)، فیلڈ انجینئر (آئی ٹی)، فیلڈ سپروائزر (الیکٹریکل)، اور فیلڈ سپروائزر (الیکٹرونکس اینڈ کمیونیکیشن) کے عہدوں کے لیے اہل امیدواروں کی خدمات حاصل کر رہا ہے۔ پاور گرڈ ریکروٹمنٹ 2022 کے سرکاری نوٹیفکیشن کے مطابق ان آسامیوں کے لیے صرف 240 آسامیاں ہیں۔ یہ بھرتی عارضی اور رابطے کی بنیاد پر 24 ماہ کی مدت کے لیے یا منصوبوں کی تکمیل تک ہو گی۔ منصوبوں کی ضروریات اور حیثیت کے لحاظ الگ الگ پوسٹیں ہوسکتی ہیں۔ مصروفیت پروجیکٹ یا ریاست کے لیے مخصوص نہیں ہوگی اور پراجیکٹ کی ضروریات کے مطابق عملے کو ہندوستان یا باہر کہیں بھی تعینات کیا جا سکتا ہے۔

      امیدواروں کو نیشنل سکلز رجسٹری (NSR) کے ساتھ اس کی آفیشل ویب سائٹ پر رجسٹر کرنے اور این ایس آر رجسٹریشن نمبر POWERGRID کو فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے علاوہ ان کو شامل ہونے سے پہلے یا جوائن کرنے کے 3 ماہ کے اندر ان کی اپنی قیمت پر اپنے این ایس آر پروفائل میں درج ذیل کی تصدیق کروانے کی ضرورت ہے، ایسا نہ کرنے کی صورت میں ان کی مصروفیت خود بخود بغیر کوئی وجہ بتائے ختم ہو جائے گی۔

      اس کی تفصیلات یہ ہیں:

      ذاتی تفصیلات جیسے شناخت، بایومیٹرکس یا فنگر پرنٹس ضروری ہے۔

      ضروری قابلیت یعنی پوسٹ گریجویشن، گریجویشن، پلومہ یا متعلقہ ڈگری جو کہ قابل اطلاق ہو۔

      پچھلی ملازمت یا تجربہ کی معلومات جوائن کرنے پر آپ کو این ایس آر میں اپنا پروفائل دیکھنے کے لیے POWERGRID کو اجازت فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی۔

      پاور گرڈ ریکروٹمنٹ 2022 کے لیے کیسے اپلائی کریں؟

      1. دلچسپی رکھنے والے اہل امیدوار صرف POWERGRID کے آن لائن رجسٹریشن سسٹم کے ذریعے ہی درخواست دیں۔ درخواست دینے کے لیے آفیشل ویب سائٹ پر لاگ ان کریں۔ کیریئر سیکشن میں ملازمت کے مواقع، افتتاحی، آل انڈیا کی بنیاد پر ایگزیکٹو عہدے اور پھر فیلڈ انجینئر اور فیلڈ سپروائزر کے عہدے کے لیے کنٹریکٹ کی بنیاد پر تجربہ کار اہلکاروں کی شمولیت ہوگی۔ درخواست کا کوئی دوسرا ذریعہ / طریقہ قبول نہیں کیا جائے گا۔ POWERGRID امیدوار کو بھیجے گئے کسی بھی ای میل کو باؤنس کرنے کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔

      2. ویب سائٹ پر درخواستیں رجسٹر کرنے اور جمع کرانے سے پہلے، امیدوار کے پاس ایک درست خود ای میل آئی ڈی، متبادل ای میل آئی ڈی اور موبائل نمبر ہونا چاہیے۔

      3. امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ آن لائن درخواست جمع کرانے کے دوران درج ذیل دستاویزات کی قابل مطالعہ کاپیاں آن لائن درخواست میں مختص جگہ پر اپ لوڈ کریں۔

      4۔ حالیہ پاسپورٹ سائز رنگین تصویر کی اسکین شدہ کاپی زیادہ سے زیادہ۔ (50kb) جے پی جی فارمیٹ میں ہو۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      5۔ دستخط کی زیادہ سے زیادہ اسکین شدہ کاپی (30kb) JPG فارمیٹ میں ہو۔

      6۔ تاریخ پیدائش کا ثبوت: میٹرک/برتھ سرٹیفکیٹ پی ڈی ایف فارمیٹ میں ہو۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: