உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RCF Apprentice Recruitment 2022: جملہ 56 آسامیوں کے لیے درخواست مطلوب، کریں جلدی

    ہندوستانی ریلوے نے شمالی بنگال میں متعارف کرایا وسٹاڈم کوچ، جانئے پوری تفصیل

    ہندوستانی ریلوے نے شمالی بنگال میں متعارف کرایا وسٹاڈم کوچ، جانئے پوری تفصیل

    امیدواروں کو آن لائن موڈ کے ذریعے 100 روپے ادا کرنا ہوں گے۔ فیس کی ادائیگی آن لائن درخواست کے عمل کے حصے کے طور پر ادائیگی کے گیٹ وے کے ذریعے آن لائن کرنی ہوگی۔

    • Share this:
      ریل کوچ فیکٹری (RCF) نے اپرنٹس کے عہدوں کے لیے درخواستیں طلب کی گئی ہیں۔ اہل امیدوار آر سی ایف کی آفیشل سائٹ rcf.indianrailways.gov.in کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ آسامیوں کے لیے اپلائی کرنے کی آخری تاریخ 31 جنوری 2022 ہے۔ اس بھرتی مہم سے تنظیم میں 56 آسامیاں پُر ہوں گی۔

      آن لائن درخواست جمع کرانے کے دوران ہر درخواست گزار کو ایک رجسٹریشن نمبر جاری کیا جائے گا۔ اہلیت، انتخاب کے عمل اور دیگر تفصیلات کے لیے نیچے پڑھیں۔

      آسامی کی تفصیلات

      فٹر: 4 پوسٹس
      ویلڈر: 1 پوسٹ
      مشینی: 13 پوسٹس
      پینٹر: 15 پوسٹس
      بڑھئی: 3 آسامیاں
      مکینک: 3 پوسٹس
      الیکٹریشن: 7 آسامیاں
      الیکٹرانک مکینک: 9 آسامیاں
      اے سی اور Ref. مکینک: 1 پوسٹ

      اہلیت کا معیار:

      امیدواروں کے پاس تسلیم شدہ بورڈ سے 10ویں جماعت کا امتحان یا اس کے مساوی کم از کم 50 فیصد نمبروں کے ساتھ پاس ہونا چاہیے اور نیشنل کونسل فار ووکیشنل ٹریننگ کی طرف سے جاری کردہ مطلع شدہ ٹریڈ میں نیشنل ٹریڈ سرٹیفکیٹ بھی ہونا چاہیے۔ امیدوار کی عمر کی حد 15 سال سے 24 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔

      انتخاب کا عمل:

      نوٹیفکیشن کے خلاف درخواست دینے والے تمام امیدواروں کی تیار کردہ میرٹ لسٹ کی بنیاد پر انتخاب ہوگا۔ اس مقصد کے لیے میرٹ لسٹ میٹرک میں نمبرات کے فیصد + ITI کے نشانات کی بنیاد پر اس تجارت میں تیار کی جائے گی جس میں اپرنٹس شپ کی جانی ہے۔

      درخواست کی فیس

      امیدواروں کو آن لائن موڈ کے ذریعے 100 روپے ادا کرنا ہوں گے۔ فیس کی ادائیگی آن لائن درخواست کے عمل کے حصے کے طور پر ادائیگی کے گیٹ وے کے ذریعے آن لائن کرنی ہوگی۔ SC/ST/PWD/خواتین امیدواروں کو کوئی فیس ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: