உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NCR: نیشنل کیپیٹل ریجن میں گرمی کی شدت، اسکول کے اوقات پر نظر ثانی، بیرونی سرگرمیاں محدود

    Delhi News: سرکاری اسکول میں لڑکیوں کے سامنے شخص نے اتار دئے کپڑے اور ہوگیا ننگا، پھر کیا ایسا کام، جان کر اڑجائیں گے ہوش! ۔ علامتی تصویر ۔

    Delhi News: سرکاری اسکول میں لڑکیوں کے سامنے شخص نے اتار دئے کپڑے اور ہوگیا ننگا، پھر کیا ایسا کام، جان کر اڑجائیں گے ہوش! ۔ علامتی تصویر ۔

    ہندوستان کے محکمہ موسمیات (India Meteorological Department) نے اس ہفتے کے شروع میں کہا تھا کہ شمال مغربی ہندوستان میں 7 مئی سے اور وسطی ہندوستان میں 8 مئی سے ہیٹ ویو کا ایک نیا سلسلہ شروع ہونے کا امکان ہے۔ جب کہ ماہرین کی تجویز کے مطابق ہیٹ ویو کی وجہ سے اسکولوں کو بند کرنا کوئی آپشن نہیں ہے۔

    • Share this:
      اسکولوں کے اوقات میں نظر ثانی کرنا، بیرونی سرگرمیوں کو محدود کرنا، ORS اور گلوکوز ذخیرہ کرنا اور بچوں کو ہائیڈریٹ رہنے کے لیے مسلسل ترغیب دینا ان اقدامات میں سے ہیں جو اسکول قومی دارالحکومت کے علاقے (NCR) میں ہیٹ ویو کے حالات کی وجہ سے اٹھا رہے ہیں۔

      شدید گرمی کی لہر نے ہندوستان کے بڑے حصوں میں پارہ بلند کر دیا ہے اور دہلی میں درجہ حرارت 46 ڈگری سیلسیس تک پہنچ گیا ہے۔ قومی دارالحکومت نے بھی 72 سالوں میں اپنا دوسرا گرم ترین اپریل ریکارڈ کیا جس کا ماہانہ اوسط زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 40.2 ڈگری سیلسیس تھا۔

      ہندوستان کے محکمہ موسمیات (India Meteorological Department) نے اس ہفتے کے شروع میں کہا تھا کہ شمال مغربی ہندوستان میں 7 مئی سے اور وسطی ہندوستان میں 8 مئی سے ہیٹ ویو کا ایک نیا سلسلہ شروع ہونے کا امکان ہے۔ جب کہ ماہرین کی تجویز کے مطابق ہیٹ ویو کی وجہ سے اسکولوں کو بند کرنا کوئی آپشن نہیں ہے۔ کووڈ سے پیدا ہونے والی وبائی بیماری کی وجہ سے تقریباً دو سال بعد نئے سیشن سے آف لائن کلاسز شروع ہو گئی ہیں۔

      روہنی میں شری رام ونڈر ایئرز اسکول کی سربراہ شوبھی سونی کے مطابق بڑھتے ہوئے درجہ حرارت کے پیش نظر تمام بیرونی سرگرمیاں روک دی گئی ہیں۔ اسکول کے اوقات میں بھی موجودہ حالات کے مطابق نظر ثانی کی جائے گی اور طلبا کے درمیان گرمی کے جھٹکے اور توانائی کی نکاسی کو روکنے کے لیے دوپہر کے اوقات میں منتشر ہونے سے گریز کیا جائے گا۔

      مزید پڑھیں: روس-یوکرین جنگ: اسکول کی عمارت پر گرا بم، حملے میں 60 افراد کے ہلاک ہونے کا خدشہ

      شوبھی سونی کا کہنا ہے کہ ہمارے پاس استعمال کے لیے ایک ایمرجنسی کٹ بھی ہے، جس میں ORS، گلوکوز اور اورل الیکٹرولائٹ شامل ہیں جو بچوں کو ضرورت پڑنے پر دی جاتی ہیں۔ روہنی کے ایم آر جی اسکول کے پرنسپل انشو متل نے کہا کہ انہوں نے طلبا کو گرمی سے بچانے کے لیے بیرونی سرگرمیوں کو بھی بڑے پیمانے پر کم کر دیا ہے۔

      مزید پڑھیں: جہانگیر پوری تشدد معاملے میں 8 ملزمین کی ضمانت خارج، عدالت نے دہلی پولیس کو لگائی پھٹکار

      پرنسپل نے کہا کہ طالب علموں کو اکثر خود کو تروتازہ اور ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے کافی مقدار میں سیال پینے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ ہمارے پاس ایک اسکول کلینک بھی ہے جس میں اچھی تربیت یافتہ عملہ موجود ہے تاکہ طلبہ کو صحت سے متعلق کوئی خطرہ لاحق نہ ہو۔ متل نے کہا کہ درجہ حرارت کو کم کرنے کے لیے اسکول کے گراؤنڈ اور چھت پر پانی چھڑکایا جاتا ہے۔

      انہوں نے کہا کہ ہم طالب علموں میں ہیٹ اسٹروک سے بچاؤ کے اقدامات کے بارے میں آگاہی پھیلانے اور ان اقدامات پر عمل کرنے کی ترغیب دینے کے لیے کونسلنگ سیشن منعقد کرنے کی بھی شعوری کوشش کر رہے ہیں۔ ملک بھر میں شدید گرمی کی لہر کے درمیان مرکز نے گزشتہ ہفتے ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں پر زور دیا تھا کہ وہ مناسب مقدار میں ادویات اور آلات کی دستیابی کے لیے اپنی صحت کی سہولیات کی تیاریوں کا جائزہ لیں جبکہ پینے کے پانی کی فراہمی اور نازک علاقوں میں ٹھنڈک کے آلات کے کام کو جاری رکھنے کو یقینی بنائیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: