உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RRB NTPC اور گروپ ڈی کی ملازمتوں کا جلدجاری ہوگا نوٹیفکیشن، جانیے مکمل تفصیلات

    Indian Railways: عام آدمی کیلئے ریل کا سفر ہوجائے گا مہنگا ، جانئے کس کٹیگری کیلئے کتنا بڑھے گا کرایہ

    Indian Railways: عام آدمی کیلئے ریل کا سفر ہوجائے گا مہنگا ، جانئے کس کٹیگری کیلئے کتنا بڑھے گا کرایہ

    ہائی پاور کمیٹی کو تقریباً 3 لاکھ نمائندگی ملی۔ کمیٹی نے ان کا تجزیہ کیا ہے۔ وزیر نے ٹویٹ کیا کہ RRB کچھ دنوں میں حل کو مطلع کرے گا۔ یہ کمیٹی RRB گروپ D اور آر آر بی این ٹی پی سی امتحان کے امیدواروں کی شکایات کو دیکھنے کے لیے بنائی گئی تھی جنہوں نے ٹائر-1 کے نتائج پر نظر ثانی کا مطالبہ کیا تھا۔

    • Share this:
      وزیر ریلوے اشونی ویشنو (Ashwini Vaishnaw) نے اعلان کیا ہے کہ آر آر بی این ٹی پی سی (RRB NTPC)، گروپ ڈی (group D) کی قراردادوں کے نوٹیفکیشن جلد ہی جاری کیے جائیں گے۔ ٹویٹر پر جاتے ہوئے انہوں نے لکھا کہ مرکزی حکومت کی طرف سے تشکیل دی گئی کمیٹی کو تقریباً تین لاکھ شکایات موصول ہوئی ہیں اور نمائندگیوں کا تجزیہ کیا گیا ہے۔ اس بارے میں چند دنوں میں مطلع کر دیا جائے گا۔

      ہائی پاور کمیٹی کو تقریباً 3 لاکھ نمائندگی ملی۔ کمیٹی نے ان کا تجزیہ کیا ہے۔ وزیر نے ٹویٹ کیا کہ RRB کچھ دنوں میں حل کو مطلع کرے گا۔ یہ کمیٹی RRB گروپ D اور آر آر بی این ٹی پی سی امتحان کے امیدواروں کی شکایات کو دیکھنے کے لیے بنائی گئی تھی جنہوں نے ٹائر-1 کے نتائج پر نظر ثانی کا مطالبہ کیا تھا۔ انہوں نے ٹائر-2 سی بی ٹی امتحان کو متعارف کرانے کی بھی مخالفت کی۔ امیدواروں نے الزام لگایا کہ امتحان کے دوسرے درجے کا اضافہ دھوکہ دہی اور بددیانتی کا باعث بن سکتا ہے۔

      جنوبی کوریامیں 2028 تک 6G موبائل سروسزکوبنائےگاتجارتی، میٹاورس، بلاک چین اور مصنوعی ٹیکنالوجیز پربھی ہوگاکام



      تاہم ریلوے ریکروٹمنٹ بورڈ نے اس بات کو بھی برقرار رکھا ہے کہ اس قبل ٹائر-2 امتحان متعارف کرایا گیا تھا کیونکہ امیدواروں کی ایک بڑی تعداد کو ٹائر 1 امتحان سے شارٹ لسٹ کیا گیا تھا۔ ٹائر 2 طلبا کی مزید مختصر فہرست میں مدد کرے گا۔ اسی طرح این ٹی پی سی کے نتائج کے معاملے میں آر آر بی نے کہا ہے کہ حتمی نتیجہ ایک پوسٹ کے لیے ایک طالب علم کا انتخاب کرے گا۔ امیدواروں نے اس سے قبل ریاستوں میں گھوٹالے کا الزام لگا کر احتجاج کیا تھا۔ بہار میں پرتشدد مظاہرے ہوئے جہاں مظاہرین نے گیا میں ٹرین کی خالی بوگیوں کو نذر آتش کر دیا۔

      ہمیشہ کے لئے Work From Home!دنیا کی مشہور ٹیک کمپنی نے کیا اعلان



      جس کے نتیجے میں ریلوے کو بھرتیوں کے مزید راؤنڈز پر روک لگانی پڑی۔ آر آر بی نے یہ بھی اعلان کیا کہ وہ ان امیدواروں کو مزید امتحانات میں شامل ہونے پر پابندی لگائے گا جو املاک کو نقصان پہنچاتے پائے گئے تھے۔ اس کمیٹی میں شامل اراکین کی تفصیلات یہ ہیں:

      دیپک پیٹر، چیئرپرسن
      پرنسپل ایگزیکٹو ڈائریکٹر (صنعتی تعلقات) ریلوے بورڈ

      راجیو گاندھی، ممبر سکریٹری ایگزیکٹو ڈائریکٹر اسٹیبلشمنٹ (RRB)، ریلوے بورڈ

      آدتیہ کمار، ممبر، چیف پرسنل آفیسر (ایڈمنسٹریشن)، ویسٹرن ریلوے

      جگدیش الگر، ممبر چیئرپرسن آر آر بی/چنئی؛ مکیش گپتا، ممبر چیئرپرسن آر آر بی/ بھوپال
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: