உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب لڑکیاں بھی سینک اسکول لی سکیں گی داخلے، کیاہے طریقہ کار، یہاں جانئے تفصیلات

    Youtube Video

    سینک اسکولوں میں داخلے کے لیے امیدواروں کو آل انڈیا سینک اسکولز داخلہ امتحانات (AISSEE) 2021-22 کے لیے حاضر ہونا چاہیے ، جو کہ نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (NTA) کے ذریعہ منعقد کیا جاتا ہے۔

    • Share this:
      یوم آزادی کے موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی نے اعلان کیا کہ اب سینک اسکول Sainik Schools پورے ہندوستان میں لڑکیوں کے لیے بھی کھلیں گے۔ پی ایم کے مطابق ’’لاکھوں بیٹیاں جو کہ وہ بھی سینک اسکول میں پڑھنا چاہتی ہیں۔ سینک اسکولوں کے دروازے ان کے لیے بھی کھولنے چاہئیں‘‘۔

      میزورم کے سینک اسکولوں نے تقریبا ڈھائی سال قبل طالبات کے لیے اپنے دروازے کھولے تھے۔ اب تمام سینک اسکول لڑکیوں کے لیے کھلیں گے۔

      سینک اسکول: داخلہ کا طریقہ کار

      سینک اسکولوں میں داخلے کے لیے امیدواروں کو آل انڈیا سینک اسکولز داخلہ امتحانات (AISSEE) 2021-22 کے لیے حاضر ہونا چاہیے ، جو کہ نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (NTA) کے ذریعہ منعقد کیا جاتا ہے۔ داخلہ امتحان صرف کلاس 6 اور 9 میں داخلوں کے لیے ہوتا ہے۔ یہ رہائشی اسکول سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای) سے وابستہ ہیں۔

      طلبا کو AISSEE کے لیے آن لائن فارم بھرنے اور ضروری دستاویزات اپ لوڈ کرنے کی ضرورت ہوگی جیسے:
      - پیدائش کا سرٹیفکیٹ

      - آدھار کارڈ۔

      - ذات کا سرٹیفکیٹ

      - درخواست گزار کی تصویر کی سکین شدہ کاپی۔

      - درخواست گزار کے دستخط کی سکین شدہ کاپی۔

      ڈومیسائل سرٹیفکیٹ

      امتحان کے لیے درخواست دینے کے اہل ہونے کے لیے ہندوستانی شہری ہونا ضروری ہے۔ ان کی عمر 10-12 سال کے درمیان ہونی چاہیے ، جیسا کہ سال کے 31 مارچ کو وہ کلاس 6 کے داخلے کے لیے داخلہ لینا چاہتے ہیں۔ کلاس 5 کے امتحان میں شرکت کر رہے ہوں گے۔ کلاس 9 کے لیےامیدواروں کی عمر 13-15 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔

      6 ویں کلاس کے داخلے کے لیے طلبا کو ان کے ریاضی کے علم اور زبان کی قابلیت اور عمومی علم کی جانچ کی جائے گی۔ کلاس 9 کے لیے AISSEE ریاضی ، سائنس ، انگریزی اور سماجی علوم کے سوالات پر مشتمل ہوگا۔

      طالب علموں کو AISSEE کا امتحان پاس کرنے کی ضرورت ہوگی اور اس کے بعد میڈیکل امتحان کے راؤنڈ کو حتمی انٹرویو راؤنڈ کے لیے شارٹ لسٹ کیا جائے گا۔ حتمی انتخاب اسکول کے لحاظ سے ، کلاس کے لحاظ سے ، داخلہ کے امتحان کی میرٹ لسٹ میں درجہ وار درجہ بندی ، قابل طبی حکام کی طرف سے منظور شدہ میڈیکل فٹنس اور اصل دستاویزات کی تصدیق پر مبنی ہے۔

      مزید یہ کہ نشستیں دفاعی اہلکاروں کے بچوں کے لیے مخصوص ہیں اور سرکاری افسروں کے بچوں کو رعایت دی جاتی ہے۔ سینک اسکول کیڈٹس کو نیشنل ڈیفنس اکیڈمی (این ڈی اے) ، کھڈکواسلا (پونے) ، انڈین نیول اکیڈمی ، ایزیمالا ، اور دیگر تربیتی اکیڈمیوں میں شامل ہونے کے لیے تیار کرتے ہیں۔ اس وقت ہندوستان میں کل 33 سینک اسکول ہیں۔

      پہلا سینک اسکول ستارا 1961 میں شروع کیا گیا تھا۔ اس کی بنیاد مہاراشٹر کے اس وقت کے وزیر اعلیٰ یشونت راؤ چوان نے رکھی تھی اور اس کا افتتاح اس وقت کے وزیر دفاع وی کے کرشنا مینن نے کیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: