உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Salman Khan: سلمان خان کی قائم کردہ خان اکیڈمی سےکیسے ہورہاہےدنیابھرکے طلبہ کوفائدہ؟

    سلمان خان نے اس کا نام خان اکیڈمی (Khan Academy) رکھا اور 2006 میں یوٹیوب چینل شروع کیا۔

    سلمان خان نے اس کا نام خان اکیڈمی (Khan Academy) رکھا اور 2006 میں یوٹیوب چینل شروع کیا۔

    سلمان خان نے فخر سے اور متاثر کن جواب دینے کی پوری کوشش کی اور کہا کہ ٹھیک ہے! میں یہ پروجیکٹ چلا رہا ہوں جو کہ غیر منافع بخش ہے۔ میں نے کچھ سافٹ ویئر بنائے ہیں اور ریاضی اور سائنس پر یوٹیوب ویڈیوز بھی بنائے ہیں جو مقبول ہو رہے ہیں۔

    • Share this:
      اس وقت اچانک پیسہ آگیا۔ سال 2010 میں چند ماہ گزرے تھے۔ سلمان خان نے 2009 میں فنڈ تجزیہ کار کے طور پر اپنی زیادہ تنخواہ والی بہترین نوکری چھوڑ دی تھی اور آخر کار اپنے پانچ سالہ قابل تعریف مشغلے کو اپنے نئے پیشے میں تبدیل کر لیا۔ اس دوران کیلیفورنیا کے پالو آلٹو میں عشائیے کی تقریب میں سلمان خان اور ان کی اہلیہ سے ٹکرانے والے جوڑے میں سے ایک نے سوال کیا کہ ’تو آپ کیا کرتے ہیں؟‘

      اس پر سلمان خان نے فخر سے اور متاثر کن جواب دینے کی پوری کوشش کی اور کہا کہ ٹھیک ہے! میں یہ پروجیکٹ چلا رہا ہوں جو کہ غیر منافع بخش ہے۔ میں نے کچھ سافٹ ویئر بنائے ہیں اور ریاضی اور سائنس پر یوٹیوب ویڈیوز بھی بنائے ہیں جو مقبول ہو رہے ہیں۔ انہوں نے اپنی نئی کامیابیوں کی فہرست جاری کرتے ہوئے کہا کہ میں ایسے لوگوں کی تلاش کر رہا ہوں جو عطیہ کر سکیں کیونکہ یہ پروجیکٹ یقینی طور پر کسی بڑے کام میں بدل جائے گا۔

      مذکورہ جواب کے بعد بھی خاموشی چھائی رہی۔ وہ جوڑا جلدی سے وہاں سے چلا گیا۔ تاہم یہ ان کی خاموش گفتگو تھی جو چاقو کی طرح تیز تھی۔ ان میں سے ایک نے کہا کہ اچھی بات ہے کہ اس کی بیوی ڈاکٹر بننے کی ٹریننگ لے رہی ہے۔ ایک سال پہلے تک عشائیہ پارٹیوں اور سماجی اجتماعات کے دوران سلمان خان کو ہر کوئی پسند کرتا تھا۔ اس وقت کے فنڈ تجزیہ کار کے لیے سب سے بڑی توجہ ان کا پیشہ ورانہ پس منظر اور قابل رشک تعلیمی نسب تھا۔


      یہ بھی پڑھیں:

      Covid-19: کورونا نے پھر بڑھائی تشویش، کیا آنے والی ہے نئی لہر؟ ماہرین نے کہی یہ بات

      انھوں نے ریاضی اور کمپیوٹر سائنس میں بیچلر آف سائنس اور میساچوسٹس انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (Massachusetts Institute of Technology) سے انجینئرنگ میں ماسٹر اور ہارورڈ سے ایم بی اے کیا۔ ان کا کہنا ہے کہ جب میں ڈنر پارٹیوں میں جاتا تھا اور لوگوں سے اپنا تعارف کرواتا تھا، تو وہ بہت متاثر ہوتے تھے۔ وہ بہت اچھی بات کرتے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Oil Prices: صارفین کیلئے خوشخبری! خوردنی تیل کی قیمتوں میں 10 سے 12 روپے تک کمی کا امکان! کیا ہے وجہ؟

      وہ ان پریشان کن لمحات کو بیان کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ خان کی نوکری چھوڑنے کے بعد بہت کچھ بدل گیا۔ دراصل وہ خود سے باتیں کرنے لگے اور یہ کوئی اچھی علامت نہیں تھی۔ میں آدھی رات کو ٹھنڈے پسینے میں جاگتا تھا۔ میں حیران ہوتا تھا کہ میں نے اپنے اور اپنے خاندان کے ساتھ کیا کیا ہے۔ یہ 2004 میں تھا جب خان نے اپنے کزنز کے لیے ریاضی کے اسباق تیار کیا۔ اگلے سال انھوں نے ڈومین کا نام خان اکیڈمی (Khan Academy) رکھا اور 2006 میں انھوں نے یوٹیوب چینل شروع کیا اور تعلیمی ویڈیوز اپ لوڈ کرنا شروع کر دیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: