உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اسٹیٹ بینک آف انڈیا میں کلرک کی پوسٹیوں پر بھرتیاں، 5000 سے زیادہ جونیئر ایسوسی ایٹ پر بھی ہوگی بھرتیاں

    جس کی آخری تاریخ 30 نومبر 2022 ہے۔

    جس کی آخری تاریخ 30 نومبر 2022 ہے۔

    SBI Recruitment 2022: کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے کسی بھی شعبے میں گریجویشن یا مرکزی حکومت کے ذریعہ تسلیم شدہ کسی بھی مساوی قابلیت انٹیگریٹڈ ڈوئل ڈگری (IDD) سرٹیفکیٹ رکھنے والے امیدوار ان پوسٹیں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔جس کی آخری تاریخ 30 نومبر 2022 ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Jammu | Agra | Gazipur
    • Share this:
      SBI Recruitment 2022: اسٹیٹ بینک آف انڈیا (State Bank of India) کے کلریکل کیڈر میں جونیئر ایسوسی ایٹ (کسٹمر سپورٹ اینڈ سیلز) آسامیوں کے لیے درخواست کا عمل جاری ہے۔ امیدوار 27 ستمبر 2022 تک سرکاری ویب سائٹ sbi.co.in پر 5000 سے زیادہ آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ اہلیت کے معیار، درخواست کی فیس اور دیگر اہم تفصیلات نیچے دیکھیں۔

      ایس بی آئی بھرتی 2022 کی اہم تاریخیں:

      ایس بی آئی جونیئر ایسوسی ایٹ درخواست کے عمل کی شروعاتی تاریخ 7 ستمبر 2022 ہے۔

      ایس بی آئی بھرتی 2022 میں آسامی کی تفصیلات

      ملک بھر میں ایس بی آئی میں جونیئر ایسوسی ایٹ (کسٹمر سپورٹ اینڈ سیلز) کی 5008 آسامیوں کو پر کرنے کے لیے بھرتی مہم چلائی جا رہی ہے۔

      ایس بی آئی بھرتی کے اہلیت کا معیار

      آسامیوں کے لیے درخواست دینے والے امیدواروں کی عمر 1 اگست 2022 تک 20 سے 28 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔

      تعلیمی قابلیت

      کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے کسی بھی شعبے میں گریجویشن یا مرکزی حکومت کے ذریعہ تسلیم شدہ کسی بھی مساوی قابلیت انٹیگریٹڈ ڈوئل ڈگری (IDD) سرٹیفکیٹ رکھنے والے امیدوار ان پوسٹیں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔جس کی آخری تاریخ 30 نومبر 2022 ہے۔

      جو لوگ اپنی گریجویشن کے آخری سال/ سمسٹر میں ہیں وہ بھی عارضی طور پر اس شرط کے ساتھ درخواست دے سکتے ہیں کہ اگر عارضی طور پر منتخب کیا جاتا ہے، تو انہیں 30 نومبر 2022 کو یا اس سے پہلے گریجویشن کا امتحان پاس کرنے کا ثبوت پیش کرنا ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ایس بی آئی بھرتی میں درخواست کی فیس:

      جنرل اور او بی سی زمروں سے تعلق رکھنے والے امیدواروں کو 750 روپے درخواست کی فیس ادا کرنے کی ضرورت ہے جبکہ ایس سی ایس ٹی اور او پی سی کے زمروں کو درخواست کی فیس کی ادائیگی سے استثنیٰ حاصل ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: