உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’’سونو سود دیش کے مینٹر ہیں‘‘ دہلی حکومت کا مینٹورشپ پروگرام کیاہے؟ جانئے تفصیلات

    Youtube Video

    اپنے سفر کے بارے میں بات کرتے ہوئے سونو نے کہا کہ ’’جب ہم جوان تھے تو صرف دو ہی آپشن تھے۔ یا تو انجینئرنگ یا میڈیسن اب طلبا کے لیے بہت سارے اختیارات ہیں۔

    • Share this:
      معروف اداکار سونو سود (Sonu Sood) دہلی حکومت کے سرپرستی پروگرام ’دیش کے مینٹر‘ کے برانڈ ایمبیسڈر ہیں۔ اے اے پی حکومت اسے ملک کے سب سے بڑے پروگراموں میں سے ایک قرار دے رہی ہے۔ ڈیسک مینٹر اسکیم Desk Mentor scheme کے تحت 3 لاکھ سے زائد نوجوان پیشہ ور افراد رہنمائی کریں گے اور 10 لاکھ دہلی گورنمنٹ اسکول کے طلبا کو روشن مستقبل کے لیے تربیت دی جائے گی۔

      یہ پروگرام اب تک پائلٹ موڈ میں چلایا جا چکا ہے اور اب اسے جلد شروع کیا جائے گا۔ دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال Arvind Kejriwal کا دعویٰ ہے کہ پائلٹ پروجیکٹ ایک سال سے جاری ہے اور پائلٹ پروجیکٹ کی کامیابی کے بعد ہی حکومت پورے ہندوستان میں پروگرام شروع کر رہی ہے۔ یہ پروگرام سرکاری طور پر ستمبر کے وسط میں شروع کیا جائے گا۔


      اساتذہ پروگرام کا مقصد طلبا کو کیریئر کی رہنمائی اور مشاورت فراہم کرنا ہے ، خاص طور پر وہ لوگ جو پسماندہ ہیں۔ حکومت تعلیم یافتہ لوگوں کو چھوٹے بچوں کے ساتھ رابطے میں رکھے گی۔ وہ نہ صرف ان سے کیریئر سے متعلق بات کریں گے بلکہ ان کے مسائل کو حل کرنے میں بھی مدد کریں گے۔

      سونو سود کچھ بچوں کو اپنے زیر نگرانی تربیت دیں گے اور انہیں مستقبل کے لیے تیار کریں گے۔ وہ تعلیم یافتہ ہندوستانیوں سے مزید بچوں کی تربیت کی اپیل کریں گا۔ وہ لاکھوں ہندوستانیوں تک پہنچنے کے لیے تیار ہے۔ پروگرام کا مقصد کم از کم 10 لاکھ بچوں اور 3 لاکھ ورکنگ پروفیشنلز تک پہنچنا ہے۔


      اپنے سفر کے بارے میں بات کرتے ہوئے سونو نے کہا کہ ’’جب ہم جوان تھے تو صرف دو ہی آپشن تھے۔ یا تو انجینئرنگ یا میڈیسن اب طلبا کے لیے بہت سارے اختیارات ہیں۔ ملک میں کچھ نہیں بدلا ۔ ہم اکثر یہ سوچتے ہیں کہ جب ہم کچھ حاصل کر لیں گے تو ہم کچھ کریں گے لیکن یہ پروگرام نوجوانوں کو ملک میں اپنا کردار ادا کرنے کے قابل بناتا ہے۔ سود نے کہا کہ اس سے بڑی حب الوطنی نہیں ہو سکتی۔

      پروگرام کا اعلان کرتے ہوئے دہلی کے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ تعلیم کو ایک عوامی تحریک بنایا جائے۔ واضح رہے کہ سونو سود وہ اداکار جو لاک ڈوان کے دوران اپنے انسان دوست کاموں کی وجہ سے مشہور ہوئے۔ انھوں نے کہا کہ ’’دہلی حکومت نے آپ سب کے سامنے آنے کے لیے ایک پلیٹ فارم بنایا ہے، یہ ایک بہت اچھا موقع ہے۔ ایک ملک تب ہی ترقی کرسکتا ہے جب تعلیم کی سطح میں اضافہ ہوگا‘‘۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: