உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندی میڈیم سے کی شروعاتی پڑھائی، اب Google میں ملا 3.30 کروڑ کا شاندار پیکیج

    Sridhar Chandan Ajmer Google Job:راجستھان کے سریدھر چندن کو گوگل میں 3.30 کروڑ کا پیکیج ملا۔

    Sridhar Chandan Ajmer Google Job:راجستھان کے سریدھر چندن کو گوگل میں 3.30 کروڑ کا پیکیج ملا۔

    بڑے بھائی کا کہنا ہے کہ شریدھر بچپن سے ہی پڑھائی پر بہت زیادہ توجہ دیتے تھے۔ شریدھر شروع سے ہی پڑھائی کو لے کر اس قدر جنونی تھا کہ اس نے نہ تو اپنی ماں کی بات سنی اور نہ ہی خاندان کے افراد کی ۔ ان کی تقرری کے بعد شہر بھر سے مبارکبادوں کا سلسلہ جاری ہے۔ ہمیں سریدھر پر بھی بہت فخر ہے۔ اس وقت شریدھر اپنی بیوی بھاوی ٹیک چندانی اور بیٹے کے ساتھ نیویارک میں رہتے ہیں۔

    • Share this:
      جئے پور:اجمیر (Ajmer) کے شریدھر چندن (Shridhar Chandan) نے کامیابی کا نئی تاریخ رقم کیہے۔ گوگل میں شری دھر کو سالانہ پیکیج 3.30 کروڑ (Google Package) ملا ہے۔ انہیں سینئر گروپ انجینئر عہدے پر پوسٹنگ ملی ہے۔ ابھی نیویارک کی ایک کمپنی میں بطور انجینئر کام کررہے ہیں۔ شری دھر نے اجمیر کے سینٹ پال اسکول سے اپنی پڑھائی کی شروعات کی۔ اس کے بعد پونے سے کمپیوٹر سائنس میں بی وی کیا۔ فیملی کا کہنا ہے کہ شریدھر بچپن سے ہی اپنی پڑھائی پر کافی فوکس کیا کرتے تھے۔ پڑھائی کا اتنا جنون تھا کہ وہ کسی کی نہیں سنتے تھے۔

      اپنی تعلیم مکمل کرنے کے بعد سریدھر نے حیدرآباد میں انفوسس میں شمولیت اختیار کی۔ ملازمت کے ساتھ ساتھ مزید پڑھائی بھی کی۔ 2012 میں، انہوں نے ورجینیا ٹیک یونیورسٹی، USA سے ماسٹر کی ڈگری حاصل کی۔ اس کے بعد وہ امریکہ میں ایک کمپنی میں کام کرنے لگے۔ انہوں نے 2021 میں کچھ وقفہ لینے کے بعد تعلیم حاصل کی اور اب انہیں گوگل میں منتخب کر لیا گیا ہے۔

      ہندی میڈیم میں ہوئی شروعاتی پڑھائی
      اہل خانہ کا کہنا ہے کہ شری دھر کی شروعاتی پڑھائی ہندی میڈیم میں ہوئی۔ پھر 8ویں کلاس کی میرٹ لسٹ میں اس کا نام آیا۔ آدرش اسکول سے 12 ویں پاس کیا اور پھر AIEEE میں منتخب ہوا۔ اہل خانہ کا کہنا ہے کہ بیٹے نے بچپن سے ہی محنت کی۔ اس کے پاس لکڑی اور کوئلے کا ڈھیر تھا۔ 10-12 سال کی عمر سے انہوں نے یہاں سے کام شروع کیا۔ اس کے بعد انجینئرنگ کی۔ پھر گجرات اور سورت گڑھ گنگا نگر میں نوکری مل گئی۔ انہیں محکمہ آبپاشی میں انجینئر کی نوکری بھی مل گئی تھی۔

      شری دھر کی والدہ کا کہنا ہے کہ وہ بہت خوش ہیں کہ بیٹے کو گوگل میں سینئر گروپ انجینئر کے عہدے پر تعینات کیا گیا ہے۔ بیٹا بچپن سے ہی پڑھائی میں ذہین تھا۔ اہل خانہ کا کہنا ہے کہ چائے اور کھانا وقت پر نہ دیا جائے تو سریدھر ناراض ہو جاتا تھا۔ وہ اتوار کو بھی صبح سویرے اٹھتے تھے۔ تو بڑے بھائی کا کہنا ہے کہ شریدھر بچپن سے ہی پڑھائی پر بہت زیادہ توجہ دیتے تھے۔ شریدھر شروع سے ہی پڑھائی کو لے کر اس قدر جنونی تھا کہ اس نے نہ تو اپنی ماں کی بات سنی اور نہ ہی خاندان کے افراد کی ۔ ان کی تقرری کے بعد شہر بھر سے مبارکبادوں کا سلسلہ جاری ہے۔ ہمیں سریدھر پر بھی بہت فخر ہے۔ اس وقت شریدھر اپنی بیوی بھاوی ٹیک چندانی اور بیٹے کے ساتھ نیویارک میں رہتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: