உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SSC GD Constable Exam 2021: جی ڈی کانسٹیبل ایڈمٹ کارڈکےسلسلےمیں اہم نوٹس جاری، کیا ہے وہ؟

    جی ڈی کانسٹیبل ایڈمٹ کارڈکے سلسلےمیں اہم نوٹس جاری کی گئی

    جی ڈی کانسٹیبل ایڈمٹ کارڈکے سلسلےمیں اہم نوٹس جاری کی گئی

    اپنے نئے سرکاری نوٹس میں کمیشن نے کہا ہے کہ جی ڈی کانسٹیبل کے ایڈمٹ کارڈ ان امیدواروں کو جاری نہیں کیے جائیں گے جن کی درخواستیں مختلف وجوہات کی وجہ سے منسوخ کی گئی ہیں۔

    • Share this:
      اسٹاف سلیکٹ کمیشن Staff Select Commission، ایس ایس سی جی ڈی کانسٹیبل امتحان 2021 کے تحت 16 نومبر 2021 سے شروع ہوگا اور 15 دسمبر 2021 کو ختم ہوگا۔ مزید تفصیلات سرکاری ویب سائٹ ssc.nic.in پر دستیاب ہیں۔

      ایس ایس سی جی ڈی کانسٹیبل امتحان 2021 ٹائر 1 سی بی ٹی ہے۔ اپنے نئے سرکاری نوٹس میں کمیشن نے کہا ہے کہ جی ڈی کانسٹیبل کے ایڈمٹ کارڈ ان امیدواروں کو جاری نہیں کیے جائیں گے جن کی درخواستیں مختلف وجوہات کی وجہ سے منسوخ کی گئی ہیں۔ اس میں مزید کہا گیا ہے کہ ان امیدواروں کی طرف سے امتحان میں بیٹھنے کی اجازت کی درخواست کو کسی بھی صورت میں قبول نہیں کیا جائے گا۔

      NDA Exam: اب خواتین بھی دے سکیں گی این ڈی اے کا امتحان ، سپریم کورٹ کا بڑا فیصلہ
      NDA Exam: اب خواتین بھی دے سکیں گی این ڈی اے کا امتحان ، سپریم کورٹ کا بڑا فیصلہ


      ایس ایس سی جی ڈی کانسٹیبل امتحان 2021: درخواستوں کو منسوخ کرنے کی شرائط:

      ایسے امیدواروں کی درخواستیں منسوخ کر دی گئی ہیں جنہوں نے یا تو اپنی تصاویر اپ لوڈ نہیں کیں یا غلط جگہ پر اپ لوڈ کی ہیں یا تصویر اپ لوڈ کرتے وقت صحیح تاریخ درج نہیں کی ہے۔

      وہ امیدوار جن کا درخواست فارم کسی بھی طرح سے نامکمل ہے۔

      کمیشن نے کہا ہے کہ جن امیدواروں کی درخواستیں ان کے علاوہ کسی اور وجہ سے منسوخ کی گئی ہیں، انہیں اس بارے میں بتاتے ہوئے انہیں لکھنا چاہیے تاکہ ان کی دوبارہ جانچ پڑتال کی جا سکے۔

      ایس ایس سی جی ڈی کانسٹیبل امتحان 2021 کی درخواست کی حیثیت کو حال ہی میں لائیو بنایا گیا تھا۔ اس کے بعد امیدواروں کو یہ جانچنے کی اجازت دی گئی کہ آیا ان کی درخواستیں قبول کی گئی ہیں یا نہیں۔ جن لوگوں کی درخواستیں قبول کر لی گئی ہیں، وہ جلد ہی جی ڈی کانسٹیبل کے ایڈمٹ کارڈ تک بھی رسائی حاصل کر سکیں گے۔

      ۔SSC GD کانسٹیبل ایڈمٹ کارڈ جلد ہی سرکاری ویب سائٹ اور علاقائی ویب سائٹس پر امیدواروں کے لیے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے دستیاب ہوگا۔ امیدوار امتحان سے متعلق مزید اپ ڈیٹس کے لیے یہاں اور سرکاری ویب سائٹ پر چیک رکھ سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: