உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Business Idea: نوکری چھوڑ کر 50 ہزار میں شروع کریں یہ بزنس، ہر مہینے ہوگی 1 لاکھ روپے کی کمائی، حکومت دے گی 35 فیصد سبسڈی

    اس کاروبار سے ہوسکتی ہے ہر مہینے ایک لاکھ روپیے کی کمائی۔

    اس کاروبار سے ہوسکتی ہے ہر مہینے ایک لاکھ روپیے کی کمائی۔

    Business Idea:کمائی اچھی ہو سکتی ہے لیکن اس کاروبار میں ہاتھ آزمانے سے پہلے مناسب تربیت لینا ضروری ہے۔ اگر آپ 1500 مرغیوں کے ہدف سے کام شروع کرنا چاہتے ہیں تو 10 فیصد مزید مرغیاں خریدنی ہوں گی۔ کیونکہ بے وقت بیماری سے مرغیوں کے مرنے کا خطرہ رہتا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: اگر آپ کاروبار کے مواقع کے لیے زرعی شعبے میں اپنا ہاتھ آزمانا چاہتے ہیں، تو موسم پر منحصر کاشتکاری کے علاوہ بہت سے آپشنز موجود ہیں جو آپ کو منافع کی ضمانت دیتے ہیں۔ ان میں سے ایک پولٹری فارمنگ کا کاروبار ہے۔ سردیوں کے موسم میں مرغی کے انڈوں اور گوشت کی مانگ میں نمایاں اضافہ ہو جاتا ہے۔ اگر آپ چھوٹے پیمانے پر پولٹری فارم شروع کرنا چاہتے ہیں تو اس پر کم از کم 50,000 سے 1.5 لاکھ روپے لاگت آئے گی۔ اگر آپ چھوٹے لیول یعنی 1500 مرغیوں سے لیئر فارمنگ شروع کرتے ہیں تو آپ ہر ماہ 50,000 سے 1 لاکھ روپے کما سکتے ہیں۔

      سب سے پہلے آتی ہے پیسوں کی بات
      اگر آپ چھوٹے پیمانے پر پولٹری فارم شروع کرنا چاہتے ہیں، تو اس پر کم از کم 50،000 سے 1.5 لاکھ روپے لاگت آئے گی۔ اور اگر آپ اس کاروبار کو کسی بڑے اسٹار پر سیٹ اپ کرنے کا سوچ رہے ہیں، تو اس کی لاگت 1.5 لاکھ سے 3.5 لاکھ روپے کے درمیان ہے۔ پولٹری کا کاروبار شروع کرنے کے لیے بہت سے مالیاتی اداروں سے کاروباری قرض لیا جا سکتا ہے۔

      حکومت دے گی 35 فیصد سبسڈی
      پولٹری فارم بزنس لون پر سبسڈی تقریباً 25 فیصد ہے۔ ساتھ ہی ایس سی ایس ٹی زمرے کی حوصلہ افزائی کے لیے یہ سبسڈی 35 فیصد تک ہوسکتی ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ اس کاروبار کی خاصیت یہ ہے کہ اس میں کچھ رقم لگانی ہوگی اور باقی رقم بینک سے لون ملے گی۔

      اس طرح کریں اس کاروبار کی پلاننگ
      کمائی اچھی ہو سکتی ہے لیکن اس کاروبار میں ہاتھ آزمانے سے پہلے مناسب تربیت لینا ضروری ہے۔ اگر آپ 1500 مرغیوں کے ہدف سے کام شروع کرنا چاہتے ہیں تو 10 فیصد مزید مرغیاں خریدنی ہوں گی۔ کیونکہ بے وقت بیماری سے مرغیوں کے مرنے کا خطرہ رہتا ہے۔

      انڈوں سے بھی ہوگی زبردست کمائی
      ملک میں انڈوں کی قیمتیں بڑھنے لگی ہیں۔ اکتوبر کے آغاز سے انڈا 7 روپے میں فروخت ہو رہا ہے۔ لیکن حیران کن بات یہ ہے کہ انڈوں کی قیمت میں اضافے کے ساتھ ہی مرغی بھی قیمتی ہوگئی ہے۔

      مرغیوں کی خریداری کے لیے 50 ہزار روپے کا بجٹ
      ایک لیئر پیرنٹ برتھ کی قیمت تقریباً 30 سے ​​35 روپے ہے۔ یعنی مرغیاں خریدنے کے لیے 50 ہزار روپے کا بجٹ رکھنا پڑے گا۔ اب انہیں پالنے کے لیے طرح طرح کے کھانے کھلانے پڑتے ہیں اور ادویات پر بھی خرچ کرنا پڑتا ہے۔

      20 ہفتوں کے اخراجات 3-4 لاکھ روپیے
      مرغیوں کو لگاتار 20 ہفتوں تک کھانا کھلانے کا خرچ تقریباً 1 سے 1.5 لاکھ روپے ہوگا۔ ایک لیئر پیرنٹ برڈ ایک سال میں تقریباً 300 انڈے دیتا ہے۔ 20 ہفتوں کے بعد، مرغیاں انڈے دینا شروع کر دیتی ہیں اور ایک سال تک انڈے دیتی ہیں۔ 20 ہفتوں کے بعد ان کے کھانے پینے پر تقریباً 3 سے 4 لاکھ روپے خرچ ہو جاتے ہیں۔

      سالانہ 14 لاکھ روپے سے زیادہ کی ہے کمائی
      ایسی صورت حال میں 1500 مرغیوں سے سالانہ 290 انڈے کے حساب سے تقریباً 4,35,000 انڈے حاصل ہوتے ہیں۔ ضائع ہونے کے بعد بھی اگر 4 لاکھ انڈے فروخت ہو سکتے ہیں تو ایک انڈا 6 روپے ہول سیل میں فروخت ہوتا ہے۔ یعنی ایک سال میں آپ صرف انڈے بیچ کر بہت کچھ کما سکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: