உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    طلباکوایم بی بی ایس مکمل کرنےکےلیے10سال ملنے کاامکان، نیشنل میڈیکل کمیشن نےپیش کی یہ تجویز

    ٹاٹا میموریل سینٹر یا ACTREC کی آفیشل ویب سائٹ پر جائیں۔

    ٹاٹا میموریل سینٹر یا ACTREC کی آفیشل ویب سائٹ پر جائیں۔

    ونیکر نے رائے دی کہ ایم بی بی ایس کورس کی مدت بغیر کسی انٹرن شپ کے 4.5 سال ہے، اس لیے کسی بھی صورت میں کسی امیدوار کو ڈگری مکمل کرنے میں 10 سال سے زیادہ کا وقت نہیں لینا چاہیے۔

    • Share this:
      ہندوستان میں طبی تعلیم سے متعلق میڈیکل ایجوکیشن ریگولیٹر نیشنل میڈیکل کمیشن (NMC) کی تجویز ہے کہ نیشنل ایلیجیبلٹی کم انٹرنس ٹسٹ (NEET) کو پاس کرنے والے امیدواروں کو 10 سال کے عرصے میں اپنے ایم بی بی ایس MBBS کی ڈگری مکمل کرنی ہوں گی۔ فی الحال ایک بار جب کوئی امیدوار ایم بی بی ایس میں داخل ہو جاتا ہے تو ان کے پاس اپنی ڈگری مکمل کرنے کے لیے کوئی وقت کی حد نہیں ہے۔

      این ایم سی نے میڈیکل کے خواہشمندوں کے لیے ایک حد طئے کی تجویز دی ہے، جس کے اندر انہیں اپنا ایم بی بی ایس کورس مکمل کرنا ہوگا۔ ایم بی بی ایس ایک 5.5 سالہ کورس ہے جسے 4.5 سال کے تعلیمی برس اور ایک سال کی لازمی انٹرنشپ میں تقسیم کیا گیا ہے۔ یہ انڈرگریجویٹ ڈگری پروگرام دو ڈگریوں کا ہوتا ہے۔ جس میں بیچلر آف میڈیسن Bachelor of Medicine اور بیچلر آف سرجری Bachelor of Surgery شامل ہے۔

      علامتی تصویر (ٹوئٹر: BiotechIndia)
      علامتی تصویر (ٹوئٹر: BiotechIndia)


      کورس کے دورانیے پر حد مقرر کرنے کا خیال ابھی تجویز کے مرحلے میں ہے۔ اس تجویز کا مقصد غیر سنجیدہ امیدواروں کو میدان سے ہٹانا ہے۔ این ایم سی میں انڈرگریجویٹ میڈیکل ایجوکیشن بورڈ کی صدر ارونا وی ونیکر نے ایک معروف روزنامہ کو بتایا کہ 10 سالہ کیپ کی تجویز نیشنل ایگزٹ ٹیسٹ (NEXT) کے مسودے کا حصہ ہے، جسے مرکزی وزارت صحت کو بھیجا جائے گا۔ جسے منظوری کیا جاسکتا ہے۔
      اگلا ایم بی بی ایس کے آخری سال کا امتحان ہے جو قومی سطح پر منعقد کیا جائے گا۔ اس کا استعمال میڈیسن میں پی جی کورسز کے طلبا کو اسکور کرنے کے لیے بھی کیا جائے گا۔ اگلا امتحان 2023 سے منعقد کیا جائے گا۔ ونیکر نے بتایا کہ اگرچہ یہ کوئی باقاعدہ خصوصیت نہیں ہے کہ میڈیکل کے خواہشمندوں کو اپنی ڈگریاں مکمل کرنے میں بہت زیادہ وقت لگتا ہے۔ ہندوستان بھر میں کئی ایسے واقعات ہوئے ہیں، جن میں غیر ملکی میڈیکل گریجویٹس بھی شامل ہیں۔

      انہوں نے کہا کہ کچھ یونیورسٹیاں طلبا کو سال چھوڑنے اور وقفے کے بعد دوبارہ کورس شروع کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔ ونیکر نے رائے دی کہ ایم بی بی ایس کورس کی مدت بغیر کسی انٹرن شپ کے 4.5 سال ہے، اس لیے کسی بھی صورت میں کسی امیدوار کو ڈگری مکمل کرنے میں 10 سال سے زیادہ کا وقت نہیں لینا چاہیے۔

      ریگولیٹرز امیدواروں کے لیے عمر کی حد مقرر نہیں کر رہے ہیں، جس کا مطلب ہے کہ کسی بھی عمر میں کوئی بھی شخص مقررہ مدت کے اندر کورس کر سکتا ہے۔ تاہم ایم بی بی ایس میں داخلہ لینے کے لیے کم از کم عمر 17 سال ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: