உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Uppsc:پانچ محکموں میں 87 عہدوں پر ہوگی براہ راست بھرتی

    ملازمتوں کا موقع

    ملازمتوں کا موقع

    (UPPSC) پانچ محکموں میں 87 آسامیوں پر براہ راست بھرتی کرنے جا رہا ہے۔ اس کے لیے کمیشن نے منگل کو انٹرویو کا شیڈول جاری کیا تھا۔ انٹرویوز 25 سے 31 اگست تک ہوں گے۔

    • Share this:
      لکھنو: اتر پردیش پبلک سروس کمیشن (UPPSC) پانچ محکموں میں 87 آسامیوں پر براہ راست بھرتی کرنے جا رہا ہے۔ اس کے لیے کمیشن نے منگل کو انٹرویو کا شیڈول جاری کیا تھا۔ انٹرویوز 25 سے 31 اگست تک ہوں گے۔

      ووکیشنل ایجوکیشن اینڈ اسکل ڈیولپمنٹ ڈیپارٹمنٹ میں پرنسپل کیٹیگری-2/وائس پرنسپل/اسسٹنٹ ڈائریکٹر کی 74 آسامیاں ہیں۔ ان عہدوں پر بھرتی کے لیے انٹرویو 29، 30 اور 31 اگست کو ہوں گے۔ ٹاؤن اینڈ کنٹری پلاننگ ڈیپارٹمنٹ میں اسسٹنٹ آرکیٹیکٹ پلانر کی ایک پوسٹ اور پرنٹنگ اینڈ اسٹیشنری ڈیپارٹمنٹ میں پرسنل آفیسر کی ایک پوسٹ پر بھرتی کے لیے انٹرویو 29 اگست کو لیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ONGC: آئل اینڈ نیچرل گیس کارپوریشن لمیٹڈ میں بڑے پیمانے پر بھرتیاں، جانیے تفصیلات

      یہ بھی پڑھیں:
      Indian Coast Guard: انڈین کوسٹ گارڈ میں 71 پوسٹوں پر بھرتیاں، نوٹیفکیشن جاری

      اس کے علاوہ میڈیکل ایجوکیشن کے شعبہ میں اسسٹنٹ پروفیسر ریڈیو ڈائیگنوسس کی چھ اسامیوں اور اسسٹنٹ پروفیسر اے این ایم او (اے بی ایس اور گائناکالوجی) کی دو آسامیوں پر بھرتی کے لیے 25 اگست اور اسسٹنٹ پروفیسر نیورو سرجری کی ایک اسامی،اسسٹنٹ پروفیسر کارڈیالوجی پر 26 اگست کو انٹرویوز ہوں گے۔ اس کے ساتھ ہی، اتر پردیش آیوش (یونانی) محکمہ میں ترجمان-کیور بت تدبیر کے ایک عہدے پر بھرتی کے لیے 30 اگست کو انٹرویو لیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: