உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مزید سنسنی اور جوش و خروش کا انتظار، بالکل نئے سیزن کے ساتھ لوٹ رہا ہے #BYJUSYoungGenius2

    بالکل نئے سیزن کے ساتھ لوٹ رہا ہے #BYJUSYoungGenius2

    بالکل نئے سیزن کے ساتھ لوٹ رہا ہے #BYJUSYoungGenius2

    اپنے پہلے سیزن میں ایک حیران کن کامیابی اور مختلف تعریفیں جیتنے کے بعد، News 18  BYJU'S Young Genius سیزن 2 کو واپس لارہا ہے جس میں ایسے بچوں کے پروڈیوجیز کو پیش کیا گیا ہے جو آپ پہلے کبھی نہیں دیکھے ہوں گے۔

    • Share this:
      Sponsored

      جب آپ اسٹیج پر جوش، خروش، کامیابیاں، اور توانائی کا بوجھ پیش کرتے ہیں تو کیا ہوتا ہے؟ اگر آپ نے بچوں کا اندازہ لگایا ہے، تو آپ صحیح ہیں، اور اگر آپ نے نوجوان جینیئس کے بارے میں سوچا ہیں تو آپ بالکل پیسے پر ہیں۔ آخرکار، ایشیا کے بہترین بچوں کے پروگرام کے پہلے سیزن، BYJU'S Young Genius، نے ہندوستان کی نوجوان نسل کی مہارتوں کی گہرائی کو ایک ایسے اوتار میں دکھایا جو پہلے کبھی نہیں دیکھا گیا تھا۔

      15 سالہ چراغ راٹھی کو یاد کریں، جن کا موازنہ ریاضی کے لیجنڈ سے کیا جاتا ہے۔ شکنتلا دیوی اپنی عمر کی گنتی کرنے، محض سیکنڈ میں پیچیدہ اعداد کی صلاحیت یا رشی شیو پرسنا، جو بمشکل چھ سال کی عمر میں 180 کے IQ اسکور کے ساتھ مینسا کلب کا حصہ بننے والے سب سے کم عمر ہندوستانی بن گئے، ایک کتاب لکھی ہے، اور اس کا اپنا YouTube چینل بھی ہے! یہ ان شاندار بچوں میں سے کچھ ہیں جنہیں BYJU'S Young Genius نے سیزن 1 میں روشنی میں لایا تھا۔

      BYJU'S Young Genius کے بارے میں سب کچھ-

      BYJU'S Young Genius میں ایسے بچے نمایاں ہیں جنہوں نے بظاہر آسانی سے کسی خاص ہنر میں مہارت حاصل کی ہے۔ آخر کار، ان پرجوشوں کو ایک پلیٹ فارم ملتا ہے - BYJU'S Young Genius، اپنے غیر معمولی کارنامے کو بیان کرنے کے لیے، مشہور شخصیات کے مہمانوں اور سامعین کو چھوڑ کر ان کامیاب جونوں کے کارناموں سے حیران رہ گئے۔

      یہ کہنے میں کوئی حرج نہیں ہے کہ شو نے بہت سے بچوں کی حوصلہ افزائی کی ہے کہ وہ اپنے منتخب کردہ فیلڈ میں عمدگی اور شان کے لیے جدوجہد کرتے ہوئے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کریں۔ یہ شو ان شاندار کامیابی حاصل کرنے والوں کے لیے اپنی منفرد مہارت کا مظاہرہ کرنے کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم ہے۔

      ہم سیزن 2 کے بارے میں کیوں پرجوش ہیں –

      جب کہ سیزن 1 کے بچے پہلے ہی گھریلو نام اور نوجوان شائقین کے ایک پورے لشکر کے لیے متاثر کن شخصیت بن چکے ہیں، قوم کے غیر معمولی جینیئس کو دریافت کرنے اور انھیں ایک اسٹیج دینے کی کہانی BYJU'S Young Genius کے سیزن 2 کے ساتھ جاری ہے، جو کہ News18 Network کی ایک پہل ہے۔

      سیزن 2 اولمپک چیمپئنز، معروف اداکاروں، اور کھیلوں کی سابق شخصیات کے ساتھ ساتھ مہمان مشہور شخصیات کی وجہ سے بہت بڑے پیمانے پر بڑھ رہا ہے۔ نوجوان موجدوں سے لے کر اولمپیاڈ چیمپئنز تک ایکو واریئرز تک اور بہت کچھ کے بارے میں BYJU'S Young Genius  اس سیزن میں ایک باصلاحیت ہونے کا مطلب بتاتے ہوئے اس کی حدود کو آگے بڑھائے گا۔

      اب کارڈز پر ایک بڑے اور بہتر ورژن کے ساتھ، BYJU'S Young Genius کا سیزن 2 ملک بھر سے کچھ انتہائی کامیاب بچوں کی نمائش کرنے کے لیے تیار ہے جس میں جان توڑ مہارت اور ان کے ذریعے حاصل کیے جانے والے حیرت انگیز کارنامے ہیں۔

      مزید جانکاری حاصل کرنے کے لیے BYJUS Young Genius پر لاگ ان کریں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: