உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وسنت پنچمی تک تیار ہوجائے گاPlay School کے نصاب کا فریم ورک، حتمی شکل دینے کے لئے وزارت تعلیم نے بنائی گائیڈلائن

    وسنت پنچمی تک تیار ہوجائے گاPlay School کے نصاب کا فریم ورک.

    وسنت پنچمی تک تیار ہوجائے گاPlay School کے نصاب کا فریم ورک.

    پردھان نے کہا کہ جاپان آج پیداوار کا ایک بڑا مرکز ہے۔ وہاں لوگوں کو صرف ان کی مادری زبان میں تعلیم دی جاتی ہے۔ اس موقع پر نیشنل کریکولم فریم ورک (NCF) کی تیاری کے لیے تشکیل دی گئی نیشنل اسٹیئرنگ کمیٹی کے چیئرمین ڈاکٹر کے کستوری رنگن، اسکول ایجوکیشن سکریٹری انیتا کروال وغیرہ موجود تھے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: نئی قومی تعلیمی پالیسی (NEP) کے مطابق نئے تعلیمی نصاب کے لیے اب زیادہ انتظار نہیں کرنا پڑے گا۔ وزارت تعلیم کی نگرانی میں نصاب کی تیاری میں شامل ٹیم نے ایک تفصیلی گائیڈ لائن تیار کی ہے، جس میں سب سے پہلے اسکولوں کے نصاب کے فریم ورک کو حتمی شکل دی جائے گی۔ آنے والی وسنت پنچمی تک پلے اسکول کے نصاب کا خاکہ تیار ہو جائے گا۔ اسکول کے باقی نصاب کو بھی آئندہ چند ماہ میں حتمی شکل دے دی جائے گی۔

      جاری ہوئی گائیڈلائن
      اسکول کے نئے نصاب کے فریم ورک کو حتمی شکل دینے کے لیے وزیر تعلیم دھرمیندر پردھان نے جمعہ کو ایک رہنما خطوط جاری کیا۔ اس کے تحت نئے نصاب کے خاکہ کے حوالے سے تمام فریقین سے تجاویز لی جائیں گی۔ خاص بات یہ ہے کہ یہ پوری مشق ڈیجیٹل موڈ میں کی جائے گی۔ اس میں کوئی بھی اپنی تجویز آن لائن یا موبائل ایپ کے ذریعے دے سکتا ہے۔ یہ اقدام اسی انداز میں منعقد کیا جا رہا ہے جس طرح NEP کے لیے اپنایا گیا تھا۔ اس میں ملک بھر سے لوگوں سے تجاویز طلب کی گئیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      امتحانی تناؤ کو کم کرنے Instagram نےاٹھایا قدم، ’مابعد کووڈ۔19طلبا کی ہوگی بہتر رہنمائی‘

      21ویں صدی کی مانگوں پر مبنی ہوگا نصاب
      وزیر تعلیم پردھان نے اس موقع پر کہا کہ نیا اسکولی نصاب 21ویں صدی کے تقاضوں کو پورا کرنے والا ہے۔ ایسے میں نصاب کے حوالے سے جو بھی اقدامات کیے جا رہے ہیں، وہ اسی سوچ پر مبنی ہیں۔ انہوں نے جاپان کی مثال دیتے ہوئے کہا کہ ملک میں زبان کی سیاست بند ہونی چاہیے۔ NEP تمام مقامی اور مادری زبانوں میں اسکولنگ کی سفارش کرتا ہے۔ ہم اس خیال کو آگے بڑھانے پر کام کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Defense Companies in Profit:کارپوریٹائزیشن کے بعد دفاعی کمپنیوں نے کمایا خوب منافع

      مادری زبان میں ہی تعلیم
      پردھان نے کہا کہ جاپان آج پیداوار کا ایک بڑا مرکز ہے۔ وہاں لوگوں کو صرف ان کی مادری زبان میں تعلیم دی جاتی ہے۔ اس موقع پر نیشنل کریکولم فریم ورک (NCF) کی تیاری کے لیے تشکیل دی گئی نیشنل اسٹیئرنگ کمیٹی کے چیئرمین ڈاکٹر کے کستوری رنگن، اسکول ایجوکیشن سکریٹری انیتا کروال وغیرہ موجود تھے۔ اس تقریب کا اہتمام انڈین انسٹی ٹیوٹ آف سائنس، بنگلور میں کیا گیا تھا۔ اس کے ساتھ ملک بھر کے ماہرین ورچول طور پر جڑے تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: