உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیسے اور کن شرائط پر حاصل کرسکتے ہیں کسی Universityسے دو ڈگری؟ پڑھیے یو جی سی کی پوری گائیڈلائنس

    یو جی سی نے بتائے دو ڈگری کورس ایک ساتھ کرنے کے رولس۔

    یو جی سی نے بتائے دو ڈگری کورس ایک ساتھ کرنے کے رولس۔

    یہ فیصلہ نیشنل پالیسی آن ایجوکیشن (این ای پی) 2022 کے مطابق ہے جس میں سیکھنے کے متعدد راستوں کو آسان بنانے کی ضرورت پر زور دیا گیا ہے۔ اس سے طلباء کی بہت سی صلاحیتیں پروان چڑھیں گی۔

    • Share this:
      نئی دہلی: یونیورسٹی گرانٹس کمیشن(UGC) نے ملک کے تمام کالجوں کے وائس چانسلرز اور پرنسپلز کو کل یعنی بدھ کو ایک ساتھ دو تعلیمی پروگراموں کو آگے بڑھانے کے لیے ایک خط لکھا ہے۔ انہوں نے اس سلسلے میں متعلقہ ہدایات بھی جاری کی ہیں۔ ان ہدایات کے مطابق کوئی بھی طالب علم بیک وقت دو ڈگریاں لے سکتا ہے۔ پہلی ڈگری فزیکل میڈیم اور دوسری ڈگری آن لائن موڈ میں حاصل کی جا سکتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ وہ ہدایات کیا ہیں...

      1. ایک طالب علم جسمانی موڈ میں دو فل ٹائم تعلیمی مضامین کی پڑھائی کر سکتا ہے۔ بشرطیکہ تعلیمی پروگرام میں ایک کلاس کا وقت دوسرے مضمون کی کلاس کے ساتھ متواتر نہ ہو۔

      2. ایک طالبعلم دو اکیڈیمی پروگراموں کو آگے بڑھاسکتا ہے۔ پہلا فل ٹائم ریگولر موڈ میں اور دوسرا ڈسٹنس یا اوپن لرننگ ذریعہ سے۔

      3. کوئی بھی اسٹوڈنٹ او ڈی ایل /آن لائن موڈ کے تحت ڈگری یا ڈپلومہ پروگراموں کو صرف ایسے ادارے سے ہی کرسکتا ہے جو حکومت ہند کے UGC/آئینی کونسل/حکومت کی جانب سے تسلیم شدہ ہو۔

      4. ان گائیڈلائنس کے تحت ڈگری یا ڈپلومہ پروگرام یو جی سی کی جانب سے مطلع شدہ ضوابط اور متعلقہ قانونی/پیشہ ور کونسلوں کے زیر انتظام ہوں گے۔

      5. یہ رہنما خطوط UGC کے ذریعہ اس کے نوٹیفکیشن کے اجراء کی تاریخ سے لاگو ہوں گے۔ اس میں ان طلباء کے لیے کسی بھی سابقہ ​​فائدے کا دعویٰ نہیں کیا جا سکتا۔ جنہوں نے ان رہنما خطوط کے نوٹیفکیشن سے پہلے بیک وقت دو تعلیمی پروگرام کیے تھے۔


      یہ بھی پڑھیں:
      اب ایک ساتھ کرپائیں گے دو ڈگری کورس کی پڑھائی،UGCچیئرمین نے کہا-جلد جاری ہوں گی گائیڈلائنس

      نئی تعلیمی پالیسی کے عین مطابق ہے یہ فیصلے
      بتادیں کہ یونیورسٹی گرانٹس کمیشن (یو جی سی) کے چیئرمین ایم جگدیش کمار نے ایک میٹنگ میں کہا تھا کہ ماضی میں کمیشن کی ہوئی میٹنگ میں ایک ساتھ دو کورسز کے انعقاد پر غور کیا گیا تھا۔ جس کے بعد اب یو جی سی نے طلباء کو ایک ہی وقت میں 2 تعلیمی پروگراموں کو آگے بڑھانے کے لیے رہنما خطوط جاری کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔


      یہ بھی پڑھیں:
      NCPCR: این سی پی سی آر 11 اپریل سے 31 مئی تک منائے گا پریکشا پرو 4.0 پروگرام، کیاہےخاص؟

      انہوں نے کہا کہ یہ فیصلہ نیشنل پالیسی آن ایجوکیشن (این ای پی) 2022 کے مطابق ہے جس میں سیکھنے کے متعدد راستوں کو آسان بنانے کی ضرورت پر زور دیا گیا ہے۔ اس سے طلباء کی بہت سی صلاحیتیں پروان چڑھیں گی۔ اس کے لیے آن لائن اور آف لائن موڈ استعمال کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: