உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UGC NET Dates Out:یوجی سی-نیٹ دسمبر2021اور جون2022 کی تاریخوں کا اعلان، دو مرحلوں میں ہوگا امتحان

    یو جی سی نے ان امتحانات کی تواریخ کا کیا اعلان۔

    یو جی سی نے ان امتحانات کی تواریخ کا کیا اعلان۔

    NTA UGC NET December 2021 and June 2022 Exam Dates: امیدواروں کا کہنا ہے کہ یہ مناسب ڈیٹ شیٹ نہیں ہے، اس کے مطابق کچھ لوگوں کو کم وقت ملے گا اور کچھ کو اسی امتحان کی تیاری کے لیے زیادہ وقت ملے گا۔

    • Share this:
      NTA UGC NET December 2021 and June 2022 Exam Dates:یونیورسٹی گرانٹس کمیشن کے چیئرمین پروفیسر ایم جگدیش کمار نےیوجی سی-نیٹ 2022 کی تاریخوں کا اعلان کیا ہے۔

      پروفیسر ایم جگدیش کمار نے ٹویٹ کیا کہ یو جی سی-نیٹ دسمبر 2021 اور جون 2022 کے ضم شدہ مرحلوں کے لیے NTA کے ذریعے امتحانات کے انعقاد کی تاریخیں 08، 09، 11، 12 جولائی، 2022 کی 12، 13، 14 اگست، 2022 ہیں۔ تفصیلی ڈیٹ شیٹ جلد ہی nta.ac.in اور ugcnet.nta.nic.in پر اپ لوڈ کر دی جائے گی۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے تمام درخواست دہندگان کو نیک خواہشات بھی پیش کی ہیں۔



      سال میں دو مرتبہ ہوتا ہے یو جی سی نیٹ جے آر ایف کا امتحان
      عام طور پر، یو جی سی کی جانب سے نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی کے ذریعہ NET کا امتحان سال میں دو بار لیا جاتا ہے۔ پچھلے سال، کورونا وبا کے خوفناک پھیلاؤ کی وجہ سے، دسمبر 2021 میں یو جی سی نیٹ امتحان کا انعقاد منسوخ کر دیا گیا تھا۔ اس کے بعد، یو جی سی نے این ٹی اے کے ساتھ مل کر جون 2022 کے سیشن امتحان کے ساتھ ساتھ دسمبر 2021 کے زیر التواء امتحان منعقد کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

      امیدواروں نے سوشل میڈیا پر ظاہر کی ناراضگی
      جب سے یو جی سی چیئرمین نے نیٹ امتحان کی تاریخوں کا اعلان کیا ہے سوشل میڈیا پر ملا جلا ردعمل سامنے آیا ہے۔ امتحان میں شامل ہونے والے بہت سے امیدواروں نے جولائی اور اگست کے مہینے میں دو مرحلوں میں امتحان کے انعقاد کو غیر منصفانہ قرار دیا ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      Agneepath Recruitment: انڈین آرمی میں اگنی پتھ اسکیم کے تحت بھرتی 2022، جانیے تفصیلات

      یہ بھی پڑھیں:
      CUET UG 2022 Dates Out:سی یو ای ٹی یوجی2022 کی تاریخوں کا اعلان، 15 جولائی سے ہوگا امتحان

      امیدواروں کا کہنا ہے کہ یہ مناسب ڈیٹ شیٹ نہیں ہے، اس کے مطابق کچھ لوگوں کو کم وقت ملے گا اور کچھ کو اسی امتحان کی تیاری کے لیے زیادہ وقت ملے گا۔ امیدواروں نے یو جی سی کے چیئرمین اور این ٹی اے کے ڈائریکٹر جنرل پر زور دیا ہے کہ وہ اگست میں ہی سب کے لیے نیٹ امتحان کا انعقاد کریں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: