உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Union Budget 2022: تعلیمی اسٹارٹ اپس کیلئے کیا ہوگا یونین بجٹ میں خاص؟ ای لرننگ سے متعلق اہم تجاویز

    یونین بجٹ 2022 سے پہلی اور سب سے اہم توقع تعلیم کے لیے فنڈز کا زیادہ مختص اور ٹیکس میں کمی ہے۔

    یونین بجٹ 2022 سے پہلی اور سب سے اہم توقع تعلیم کے لیے فنڈز کا زیادہ مختص اور ٹیکس میں کمی ہے۔

    ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز کے ساتھ سائبر کے زیادہ خطرات درپیش ہیں۔ توقع ہے کہ یونین بجٹ میں ایک طاقتور سائبر سیکیوریٹی ایکو سسٹم اور انفراسٹرکچر کی تعمیر کے لیے ایک خاص رقم مختص کی جائے گی۔ یہ تمام شعبوں خاص طور پر تعلیم کے لیے بہت اہم ہے۔

    • Share this:
      عالمی وبا کورونا وائرس کے کیسوں کے دوران ڈیجیٹل لرننگ (Digital Learning) کا عروج ریکارڈ کیا گیا ہے۔ اس دوران شعبہ تعلیم تیزی سے تبدیل ہوا ہے۔ برطانوی-ڈچ ملٹی نیشنل پروفیشنل سروسز نیٹ ورک KPMG کی ایک رپورٹ کے مطابق سال 2021 میں 1.96 بلین ڈالر کی نمو کے ساتھ ہندوستان، امریکہ کے بعد ای لرننگ (E-learning) کے لیے دوسرا سب سے بڑا بازار بن گیا ہے۔ اسی لیے یکم فروری 2022 سے پیش ہونے والے مرکزی بجٹ سے تعلیمی اسٹارٹ اپ کو کئی توقعات وابستہ ہیں، جس کا اعلان جلد ہی کیا جائے گا۔

      فی الحال ایڈٹیک اسٹارٹ اپس توقع کرتے ہیں کہ حکومت نئی اور موجودہ مالیاتی پالیسیوں کے ذریعے اس شعبے پر توجہ دے گی۔ پچھلے سال کے بجٹ میں نیشنل ڈیجیٹل ایجوکیشنل آرکیٹیکچر (NDEAR) کا آغاز کیا گیا تھا، جس کا مقصد نوجوانوں کو سیکھنے اور ہنر کی ترقی کے بہتر مواقع سے بااختیار بنانا تھا اور ملک کے تعلیمی نظام کو بہتر بنانا تھا۔ اس نے بین الاقوامی تعاون کے دروازے بھی کھولے۔ تاہم ان کوششوں کے باوجود شعبہ تعلیم نے اپنے تحفظات کو نوٹ کیا ہے۔

      فنڈز کی زیادہ مختص اور ٹیکس میں کمی:

      یونین بجٹ 2022 سے پہلی اور سب سے اہم توقع تعلیم کے لیے فنڈز کا زیادہ مختص اور ٹیکس میں کمی ہے۔ 2021 میں بجٹ میں مختص رقم 2020 کے مقابلے میں چھ کروڑ روپے کم تھی۔ طویل وبائی مرض اور ڈیجیٹل لرننگ کے عروج کے ساتھ ملک گیر رسائی پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ ابھرتے ہوئے ایڈٹیک انٹرپرائزز روایتی اسکولی تعلیم کے برعکس 18 فیصد جی ایس ٹی ادا کرتے ہیں۔ ٹیکس فیصد کو کم کرنے سے سستی مصنوعات اور خدمات پیش کرنے میں مدد ملے گی اور معاشرے کے تمام شعبوں سے نوجوان سیکھنے والوں کو آن لائن تعلیم کی طرف راغب کیا جائے گا۔

      تعلیم کے بنیادی ڈھانچے کی نئی تعریف:

      این ای پی NEP 2020 نے آن لائن اور ہائبرڈ لرننگ ماڈلز کو یکجا کرنے کی تجویز پیش کی ہے۔ سست روابط اور مہنگے ڈیٹا چارجز پچھلے اقدامات کی تاثیر کو متاثر کرتے ہیں۔ ہندوستان نیٹ پروجیکٹ جیسی حکومتی کوششوں سے ہر کسی کے لیے رسائی اور تیز رفتار براڈ بینڈ کنکشن کو فروغ دینے کی امید ہے۔

      سائبر سیکیورٹی سسٹم بنانا:

      ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز کے ساتھ سائبر کے زیادہ خطرات درپیش ہیں۔ توقع ہے کہ یونین بجٹ میں ایک طاقتور سائبر سیکیوریٹی ایکو سسٹم اور انفراسٹرکچر کی تعمیر کے لیے ایک خاص رقم مختص کی جائے گی۔ یہ تمام شعبوں خاص طور پر تعلیم کے لیے بہت اہم ہے، کیونکہ یہ وبائی امراض کے بعد کے دور میں بڑے پیمانے پر ڈیجیٹل تبدیلی سے گزر رہا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: