ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

Jobs at UN: اقوام متحدہ کی جانب سے ریمورٹ ان ٹرنشپ کے لئے درخواستوں مطلوب، جانئے تفصیلات

کنونشن کے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کے لئے انفوگرافکس اور دیگر ویژوئلز کو تصوراتی اور تیار کرکے انہیں یو این سی سی ڈی آن لائن موجودگی کو بڑھانے کا موقع بھی ملے گا۔ اس انٹرنشپ کے لیے تحریری اور بولی جانے والی انگریزی میں مہارت کی ضرورت ہے۔

  • Share this:
Jobs at UN: اقوام متحدہ کی جانب سے ریمورٹ ان ٹرنشپ کے لئے درخواستوں مطلوب، جانئے تفصیلات
علامتی تصویر

اقوام متحدہ  کے ادارے United Nations Convention to Combat Desertification میں گریجویٹ طلبہ اور حالیہ فارغ التحصیل طلبہ سے اپنے 3 تا 6 ماہ طویل آن لائن انٹرن شپ کے لئے درخواستیں طلب کرتا ہے۔ امیدوار https://www.unccd.int/about-us/secretedia/vacancies/apply-unccd-internship پرآن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست فارم جمع کروانے کی آخری تاریخ 15 جولائی 2021 ہے۔


انٹرن عوامی معلومات کے ڈائریکٹر کی براہ راست نگرانی میں کام کریں گے اور آن لائن مواصلات کی مصنوعات اور سرگرمیوں کے انتظام میں مدد کریں گے۔ انٹرنز کو یو این سی سی ڈی سوشل میڈیا پلیٹ فارمز ، بشمول ٹویٹر ، فیس بک ، انسٹاگرام ، یوٹیوب اور لنکڈ ان کے لئے سوشل میڈیا مواد کی تحقیق ، تیاری اور شیڈول کرنے کی ضرورت ہوگی۔


اقوام متحدہ کا صدر دفتر
اقوام متحدہ کا صدر دفتر


کنونشن کے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کے لئے انفوگرافکس اور دیگر ویژوئلز کو تصوراتی اور تیار کرکے انہیں یو این سی سی ڈی آن لائن موجودگی کو بڑھانے کا موقع بھی ملے گا۔ اس انٹرنشپ کے لیے تحریری اور بولی جانے والی انگریزی میں مہارت کی ضرورت ہے اور اقوام متحدہ کی دیگر سرکاری زبانوں (عربی ، چینی ، ہسپانوی یا روسی) کے بارے میں معلومات امیدوار کی درخواست میں ایک کنارے کا اضافہ کردیں گی۔ یہ انٹرنشپ جرمنی کے شہر بون میں واقع یو این سی سی ڈی کے دفتر میں ہے لیکن امیدوار اپنے آبائی ملک میں رہے کر دور سے کام کرسکتے ہیں۔اس پروگرام میں مکمل یا جز وقتی طور پر کم از کم تین اور زیادہ سے زیادہ چھ مہینوں کے درمیان کام شروع کیاجاسکتاہے۔

درخواست دہندہ کو لازمی ہے کہ وہ یونیورسٹی کے پہلے ڈگری پروگرام (کم سے کم بیچلر کی سطح یا مساوی) کے آخری تعلیمی سال میں صحافت ، ماس کمیونیکیشنز ، تعلقات عامہ ، مارکیٹنگ یا اسی طرح کی یونیورسٹی میں داخلہ لینا چاہیے یا یونیورسٹی کی ڈگری کے ساتھ فارغ التحصیل ہو اور اگر منتخب ہو تو لازمی طور پر انٹرنشپ شروع کرے ایک سال کی مدت میں پورا ہوگا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 26, 2021 06:31 PM IST