உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UP Police Constable Bharti 2022:اسی مہینے جاری کیا جاسکتا ہے کہ ریزرو بھرتی کا نوٹیفکیشن

    پرانے سوالیہ پرچوں کے اہم سوالات کی مشق شروع کر دیں، رواں ماہ ریزرو بھرتی کا نوٹیفکیشن جاری ہو سکتا ہے

    پرانے سوالیہ پرچوں کے اہم سوالات کی مشق شروع کر دیں، رواں ماہ ریزرو بھرتی کا نوٹیفکیشن جاری ہو سکتا ہے

    UP Police Constable Bharti 2022: یوپی پولیس کانسٹیبل کی بھرتی کے لیے درخواست دینے کے خواہشمند امیدواروں کو چاہیے کہ وہ اس بھرتی کے لیے منعقد ہونے والے تحریری امتحان کی تیاری ابھی سے شروع کر دیں

    • Share this:
      UP Police Constable Bharti 2022: اتر پردیش پولیس ریکروٹمنٹ اینڈ پروموشن بورڈ (UPPRPB) ریاست میں 26 ہزار پولیس اہلکاروں کو بھرتی کرنے کی تیاری کر رہا ہے۔ پولیس ریکروٹمنٹ بورڈ کی جانب سے جولائی میں کانسٹیبل اور سینکڑوں فائر مین کی 26,210 آسامیوں پر بھرتی کا نوٹیفکیشن جاری کرکے باضابطہ اعلان کیا جاسکتا ہے۔ UPPRPB کے زیر اہتمام اس کانسٹیبل بھرتی میں ہزاروں مرد اور خواتین امیدوار اپنی قسمت آزمانے جا رہے ہیں۔

      اس بھرتی سے متعلق کوئی سرکاری معلومات فی الحال سامنے نہیں آئی ہیں۔ ایسے میں امیدوار کسی بھی قسم کی اپ ڈیٹس کے لیے یوپی پولیس ریکروٹمنٹ اینڈ پروموشن بورڈ کی ویب سائٹ پر وزٹ کرتے رہیں۔ وہیں، اگر آپ بھی کسی سرکاری ملازمت کی تیاری کر رہے ہیں اور جلد ہی کسی مقابلے کے امتحان میں شرکت کرنے والے ہیں، تو آپ Free Current Affairs-Download Nowکی مدد سے اپنے امتحان کے لئے کرنٹ افیئرس مضمون کی گھر بیٹھے مکمل تیاری اور اعادہ کر سکتے ہیں۔

      صرف4 آسان مرحلوں سے ڈاؤن لوڈ کرپائیں گے سوالیہ پرچہ
      یوپی پولیس کانسٹیبل کی بھرتی کے لیے درخواست دینے کے خواہشمند امیدواروں کو چاہیے کہ وہ اس بھرتی کے لیے منعقد ہونے والے تحریری امتحان کی تیاری ابھی سے شروع کر دیں تاکہ امتحان کے قریب وقت میں امیدواروں کو زیادہ سے زیادہ اپنے شکوک و شبہات کو دور کرنے اور اہم سوالات پر نظر ثانی کرنے کا وقت مل سکے۔ اس کے لیے امیدوار کانسٹیبل بھرتی امتحان کے پرانے پیپرز دیکھ سکتے ہیں اور اس کے مطابق تیاری کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ امیدوار سفلتاڈاٹ کام پر چلائے جارہے فری یوپی پولیس کانسٹیبل کورس کی بھی مدد لے سکتے ہیں۔ امیدوار اس امتحان کے پرانے سوالیہ پرچے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے نیچے دیے گئے مراحل پر عمل کر سکتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      IBPS Clerk 2022 Recruitment Notification: جولائی میں ہوگا آن لائن رجسٹریشن، جانیے تفصیل

      یہ بھی پڑھیں:
      Doctor Day 2022:ہندوستان کی پہلی خاتون ڈاکٹر کے معالج بننے کی کہانی ہے دلچسپ

      سب سے پہلے یو پی پی بی پی بی کی ویب سائٹ پر جائیں۔
      ہوم پیج پر ’تحریری امتحان‘ والے ٹیب پر ’گزشتہ سال کے سوالیہ پرچے‘ پر کلک کریں۔
      ایسا کرنے کے بعد امیدواروں کو یوپی پولیس ریزرو بھرتی امتحان کے پیپر مل جائیں گے۔
      امیدوار انہیں آسانی سے ڈاون لوڈ کرکے پرنٹ بھی کرسکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: