ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

UPSC Civil Services 2020: یو پی ایس سی انٹرویو کے لیے کیسے ڈاؤن لوڈ کریں ای-سمن؟

ترمیم شدہ تاریخ کے مطابق امیدواروں کو یہ نوٹ کرنے کے لیے کہا گیا ہے کہ انٹرویو راؤنڈ اور پرسنلٹی ٹیسٹ 2 اگست 2021سے ہوگا۔

  • Share this:
UPSC Civil Services 2020: یو پی ایس سی انٹرویو کے لیے کیسے ڈاؤن لوڈ کریں ای-سمن؟
علامتی تصویر ۔(Shutterstock)۔

UPSC Interview Schedule: یونین پبلک سروس کمیشن (UPSC) نے  یو پی ایس سی سی ایس ای (UPSC CSE 2020) کے لئے انٹرویو کی تاریخ جاری کردیا ہے۔ اعلان کے مطابق اگست میں UPSC CSE 2020 کے لئے کوالیفائی کرنے والے امیدواروں کے لئے انٹرویو راؤنڈ یا شخصیت کی جانچ ہوگی۔ترمیم شدہ تاریخ کے مطابق امیدواروں کو یہ نوٹ کرنے کے لیے کہا گیا ہے کہ انٹرویو راؤنڈ اور پرسنلٹی ٹیسٹ 2 اگست 2021سے ہوگا۔


UPSC CSE 2020 کے لئے کوالیفائی کرنے والے امیدوار انٹرویو کا شیڈول www.upsc.gov.in ویب سائٹ سے چیک اور ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔یو پی ایس سی نے اس سے قبل یو پی ایس سی سی ایس ای 2020 کا انٹرویو 26 اپریل 2021 سے کرنے کا فیصلہ کیا تھا جو بعد میں ملک بھر میں کورونا وائرس کے غیر معمولی واقعات کی وجہ سے ملتوی کردیا گیا تھا۔


یو پی ایس سی کے سرکاری اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ صورتحال کا جائزہ لینے کے بعد کمیشن نے سول سروسز امتحان 2020 کی شخصیت کا امتحان 2 اگست سے شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے‘‘۔



اعلان کے مطابق انٹرویو 2 اگست سے 22 ستمبر تک دو سیشنوں میں ہوں گے۔ پہلا سیشن صبح 9 بجے سے شروع ہوگا ، جبکہ سہ پہر کا اجلاس 1 بجے شروع ہوگا۔یہ کمیشن جلد ہی اپنی سرکاری ویب سائٹ www.upsc.gov.in اور www.upsconline.in پر امیدواروں کے ذاتی نوعیت کے ٹیسٹ (انٹرویو) کے ای- سمن جاری کرے گا۔
پرسنلٹی ٹیسٹ کے ای-سمن خطوط کی جانچ کرنے کا طریقہ
مرحلہ 1: UPSC کی سرکاری ویب سائٹ - https://www.upsc.gov.in پر لاگ ان کریں
مرحلہ 2: ہوم پیج پر نیا کیا ہے پر کلک کریں
مرحلہ 3: اب انٹرویو کے نظام الاوقات پر جائیں: سول سروسز مین امتحان 2020
مرحلہ 4: اپنے انٹرویو کا شیڈول چیک کریں اور آئندہ کے حوالہ کے لیے اس کی سافٹ کاپی ڈاؤن لوڈ کریں

UPSC نے 23 مارچ کو مینز امتحانات کے نتائج کا اعلان کیا اور اس کی بنیاد پر جو امیدوار امتحان میں کوالیفائی کرچکے ہیں وہ اب ذاتی انٹرویو کے لئے حاضر ہونے کے اہل ہوں گے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 11, 2021 08:06 AM IST