உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UPSC Exam Coaching: جامعہ کوچنگ سینٹر کی طالبہ شروتی شرما نے UPSCمیں کیا ٹاپ، جانئے RCAمیں کیسے ہوتاہے داخلہ؟

    درخوادرخواست دہندگان کے لیے جامعہ کی ویب سائٹ پر اس کی اطلاع دی جائے گی۔ ست دہندگان کے لیے جامعہ کی ویب سائٹ پر اس کی اطلاع دی جائے گی۔

    درخوادرخواست دہندگان کے لیے جامعہ کی ویب سائٹ پر اس کی اطلاع دی جائے گی۔ ست دہندگان کے لیے جامعہ کی ویب سائٹ پر اس کی اطلاع دی جائے گی۔

    ریذیڈنشیل کوچنگ اکیڈمی (RCA) پسماندہ طلبا کو ایک بہتر اور پرسکول ماحول کے ساتھ مفت کوچنگ اور تربیت فراہم کرتی ہے جو سول سروسز اور دیگر مسابقتی امتحانات کے خواہشمندوں کے لیے ملک میں اہم کوچنگ اکیڈمی میں سے ایک ہے۔

    • Share this:
    جامعہ ملیہ اسلامیہ یونیورسٹی میں رہائشی کوچنگ اکیڈمی کا قیام اکتوبر 2010 میں جامعہ میں اقلیتوں، ایس سی، ایس ٹی اور طالبات کو سول سروسز اور دیگر مسابقتی امتحانات کے لیے مفت رہائشی کوچنگ فراہم کرنے کے لیے کیا گیا تھا۔ ڈائریکٹر آر سی اے پروفیسر عابد حلیم نے کہا کہ اکیڈمی تعلیمی ماحول میں ایک بہتر نظام اور 24x7 لائبریری کی سہولیات، پیشہ ورانہ ٹیسٹ سیریز اور انٹرویوز کے ساتھ ایک بہترین پیر گروپ فراہم کرتی ہے۔

    پروفیسر عابد حلیم نے نیوز 18 کو بتایا کہ یونیورسٹی 2 جولائی 2022 کو دس مراکز دہلی، سری نگر، جموں، پٹنہ، حیدرآباد، ممبئی، لکھنؤ، گوہاٹی، بنگلورو اور ملاپورم (کیرالہ) میں امیدواروں کے انتخاب کے لیے داخلہ امتحان کا انعقاد کرے گی۔

    محمد طارق نے کہا کہ یہ جامعہ ملیہ اسلامیہ (جے ایم آئی) کے لیے بڑے فخر کی بات ہے کہ یونیورسٹی کی رہائشی کوچنگ اکیڈمی (RCA) کی شروتی شرما نے یو پی ایس سی سول سروسز امتحان 2021 میں پہلا رینک حاصل کیا۔آر سی اے کی نو لڑکیوں سمیت کل تئیس طلبا کو سول سروسز 2021 کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔ بہت سے منتخب امیدواروں کو IAS، IPS، IFS اور دیگر مرکزی خدمات حاصل ہوں گی۔

    آر سی اے میں داخلہ کیسے لیا جائے؟

    رہائشی کوچنگ اکیڈمی (RCA)، جامعہ ملیہ اسلامیہ (JMI)، اقلیتیوں، ایس سی، ایس ٹی اور طالبات سے سول سروسز (پریلیمری-کم-مین) امتحان-2022-2023 کی تیاری کے لیے مفت کوچنگ (ہوسٹل کی سہولت کے ساتھ) کے لیے درخواستیں طلب کر رہی ہے۔ آن لائن درخواست فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 15 جون 2022 ہے۔

    سول سروسز کے لیے شیڈول (پریلیمری-کم-مین) 23-2222 کوچنگ پروگرام

    درخواست کی تاریخیں:

    آن لائن درخواست 16 مئی 2022 کو www.jmicoe.in پر شروع ہوئی۔
    درخواست فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 15 جون 2022 ہے۔

    تحریری امتحان 2 جولائی 2022 کو ہوگا۔

    پیپر 1 - جنرل اسٹڈیز (آبجیکٹیو ٹائپ)

    وقت صبح 10.00 سے 11.00 بجے تک

    پیپر-2 مضامین کے لیے

    2 جولائی 2022
    صبح 11:00 بجے سے دوپہر 1:00 بجے تک

    تحریری امتحان کا نتیجہ (عارضی)
    25 جولائی 2022

    انٹرویوز (عارضی)
    01-08 اگست 2022

    حتمی نتیجہ (عارضی)
    10 اگست 2022

    داخلے کی تکمیل کی آخری تاریخ
    16 اگست 2022

    ویٹنگ لسٹ کے امیدواروں کے لیے رجسٹریشن
    17 اگست 2022

    ویٹنگ لسٹ کے امیدواروں کے لیے داخلہ
    19 اگست 2022

    کلاسز (اورینٹیشن)
    22 اگست 2022

    انٹری ٹیسٹ دس مراکز پر منعقد ہوں گے۔ دہلی، سری نگر، جموں، حیدرآباد، ممبئی، لکھنؤ۔ گوہاٹی۔ پٹنہ، بنگلورو اور ملاپورم (کیرالہ)۔

    اہلیت کا معیار

    صرف وہ امیدوار جنہوں نے پہلے ہی اپنی گریجویشن مکمل کر لی ہے اور سول سروسز 2023 میں درخواست دینے کے اہل ہیں انہیں RCA-JMI کے لیے درخواست دینے کی ضرورت ہے۔

    ایک نظر میں کوچنگ:

    کوچنگ میں جنرل اسٹڈیز، CSAT اور منتخب کردہ اختیاری پیپرز ٹیسٹ سیریز، جوابات کی تشخیص، اور مضمون لکھنے کی مشقیں نصاب کا حصہ ہوں گی۔

    اکیڈمی ان لوگوں کے لیے فرضی انٹرویو بھی کرے گی جو پرسنلٹی ٹیسٹ کے لیے کوالیفائی کرتے ہیں۔

    ٹیسٹ سیریز (پریلم) جنوری 2023 سے اپریل 2023 تک منعقد کی جائے گی۔

    ٹیسٹ سیریز (مین) جون سے ستمبر 2023 تک منعقد کی جائے گی۔

    جامعہ ملیہ اسلامیہ کا اسپورٹس کمپلیکس آر سی اے کے اندراج شدہ طلبہ کے لیے یونیورسٹی کے قوانین کے مطابق اس کے طلبہ کے لیے دستیاب ہوگا۔

    کتنی سیٹیں دستیاب ہیں؟

    ہاسٹل میں رہائش لازمی ہے اور تمام داخل شدہ طلباء کو فراہم کی جائے گی۔ دستیاب نشستیں 100 ہیں۔ کمی کی صورت میں، ہاسٹل کی نشستیں مرحلہ وار طور پر الاٹ کی جا سکتی ہیں، سختی سے داخلہ ٹیسٹ کے ذریعے طے شدہ میرٹ کی بنیاد پر۔ تاہم، اگر کافی مستحق امیدوار دستیاب نہیں ہوتے ہیں تو RCA انٹیک کو کم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔

    کھانے کے لیے چارجز

    ماہانہ مینٹیننس چارجز 1000 روپے ہوں گے، اور خواہشمند کم از کم چھ ماہ کے لیے بطور ایڈوانس 6000 روپے ہوں۔ میس چارجز ہر ماہ 2500 سے 3000 فی مہینہ تک ہوتے ہیں۔

    مزید ٖپڑھیں: Indian Coast Guard:ہندوستانی کوسٹ گارڈ نے پاکستانی ماہی گیروں کی کشتی پکڑی،7لوگ گرفتار

    درخواست فارم JMI امتحانات کی ویب سائٹ www.jmicoe.in پر آن لائن بھرے جائیں گے۔ درخواست صرف 850/- کی فیس یا + قابل اطلاق بنیادی چارجز کے ساتھ آن لائن جمع کرانی ہوگی۔

    یہ بھی پڑھیں:
    India and Pakistan Relation:کیا شہباز دور میں ہند-پاک کے رشتوں میں آئے گی نرمی؟

    دفتر سے رابطہ کریں: 011-26981717۔

    انٹری ٹیسٹ کی تاریخ غیر متوقع حالات کی وجہ سے تبدیل ہو سکتی ہے۔ درخواست دہندگان کے لیے جامعہ کی ویب سائٹ پر اس کی اطلاع دی جائے گی۔ (JMI امتحانات کی ویب سائٹ www.jmi.ac.in
    Published by:Mohammad Rahman Pasha
    First published: