உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزارت داخلہ میں ریسرچ آفیسر کے عہدوں کے لیے درخواستیں مطلوب

    وزارت داخلہ میں ریسرچ آفیسر کے عہدوں کے لیے درخواستیں مطلوب

    وزارت داخلہ میں ریسرچ آفیسر کے عہدوں کے لیے درخواستیں مطلوب

    وزارت داخلہ میں ریسرچ افسر کے لئے درخواست فارم کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہیں اور امیدوار 12 اگست 2021 کو یا اس سے پہلے اسے پُر کرسکتے ہیں اور جمع کراسکتے ہیں۔

    • Share this:
      یونین پبلک سروس کمیشن (UPSC) نے علاقائی عمل آوری کے دفتروں، محکمہ برائے دفتری زبانیں، وزارت داخلہ امور میں ریسرچ افسر (آپملیمنٹیشن) میں 8 خالی آسامیوں کو پُر کرنے کے لئے درخواستیں طلب کی ہیں۔ وزارت داخلہ میں ریسرچ افسر کے لیے درخواست فارم کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہیں اور امیدوار 12 اگست 2021 کو یا اس سے پہلے اسے پُر کرسکتے ہیں اور جمع کراسکتے ہیں۔

      UPSC بھرتی 2021: اہلیت کا معیار

      تعلیمی قابلیت: ہندی میں کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی کی ماسٹر کی ڈگری انگریزی کے ساتھ لازمی یا اختیاری مضمون یا ڈگری سطح پر امتحان کے میڈیم کے طور پر ضروری ہے۔ انگریزی میں ماسٹر کی ڈگری ہندی کے ساتھ لازمی یا اختیاری مضمون کے طور پر یا ڈگری سطح پر امتحان کے میڈیم کے طور پر ہو۔

      کسی ہندی یا انگریزی کے علاوہ ہندی میڈیم اور انگریزی کے علاوہ کسی بھی مضمون میں ماسٹر کی ڈگری لازمی یا اختیاری مضمون کے طور پر یا ڈگری سطح پر امتحان کے میڈیم کے طور پر ہو۔ انگریزی میڈیم اور ہندی کے ساتھ ہندی یا انگریزی کے علاوہ کسی بھی مضمون میں کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی کی ماسٹر کی ڈگری لازمی یا اختیاری مضمون کے طور پر یا ڈگری سطح پر امتحان کے میڈیم کے طور پر۔

      عمر کی حد: 30 سال

      انتخاب کے بعد تحقیقی افسران کو آٹھ علاقائی عمل درآمد دفاتر (دہلی، غازی آباد، بھوپال، ممبئی، کولکتہ، گوہاٹی، بنگلوراور کوچین) کے کسی بھی دفتر میں خدمت انجام دینی ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: