اپنا ضلع منتخب کریں۔

    وزارتِ داخلہ میں بھرتی2022 تنخواہ 215900 تک پوسٹ،اہلیت اور دیگر تفصیلات چیک کریں۔

     دلچسپی رکھنے والے امیدوار سرکاری نوٹیفکیشن میں دیے گئے مقررہ فارمیٹ میں درخواست فارم پُر کر سکتے ہیں۔

    دلچسپی رکھنے والے امیدوار سرکاری نوٹیفکیشن میں دیے گئے مقررہ فارمیٹ میں درخواست فارم پُر کر سکتے ہیں۔

    ڈائریکٹوریٹ جنرل سشاستر سیما بال، وزارت داخلہ حکومت ہند کے تحت ایک محکمہ ہےجس میں ایڈیشنل جج اٹارنی جنرل اور ڈپٹی جج اٹارنی جنرل عہدوں کے لیے کل سات آسامیاں ہیں اور درخواست دینے کے لیے زیادہ سے زیادہ عمر کی حد 56 سال ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • delhi | Maharashtra | Telangana | West Bengal | Jammu and Kashmir
    • Share this:
      ڈائریکٹوریٹ جنرل سشاستر سیما بال، وزارت داخلہ حکومت ہند کے تحت ایک محکمہ ہےجس میں ایڈیشنل جج اٹارنی جنرل اور ڈپٹی جج اٹارنی جنرل ڈیپوٹیشن اور دوبارہ ملازمت کی بنیاد پر اسامی کو پر کرنے کے لیے اہل افسران سے درخواستیں طلب کی ہیں۔ عہدے کے لیے کل سات  آسامیاں ہیں اور درخواست دینے کے لیے زیادہ سے زیادہ عمر کی حد 56 سال ہے۔ ماہانہ معاوضہ 123100سے 215900 روپے کے درمیان ہے۔

      دلچسپی رکھنے والے امیدوار سرکاری نوٹیفکیشن میں دیے گئے مقررہ فارمیٹ میں درخواست فارم پُر کر سکتے ہیں، اور اپنا صحیح طریقے سے بھرا ہوا درخواست فارم ڈائریکٹوریٹ جنرل ساشسترا سیما بال، ایسٹ بلاک وی آر کے پورم، نئی دہلی 110066 کو بھیج سکتے ہیں۔ ایمپلائمنٹ نیوز میں اس اشتہار کی اشاعت کی تاریخ سے 60 دن کے اندر یعنی 14 نومبر 2022 مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستیں اور نامکمل درخواستیں مسترد کر دی جائیں گی۔

      ذیل میں وزارتِ داخلہ میں بھرتی کے بارے میں مزید تفصیلات دیکھیں

      پوسٹ کا نام، ایڈیشنل جج اٹارنی جنرل اور ڈپٹی جج اٹارنی جنرل۔

      عمر کی حد، اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے لیے زیادہ سے زیادہ عمر کی حد 56 سال ہے۔

      معاوضہ، ماہانہ معاوضہ 123100سے 215900 روپے کے درمیان ہے۔

      وزارتِ داخلہ میں بھرتی 2022 کے لیے اہلیت کا معیار:

      ایڈیشنل جج اٹارنی جنرل 

      مرکزی حکومت یا ریاستی حکومت یا مرکز کے زیر انتظام علاقوں یا سنٹرل آرمڈ ای فورسز کے افسران بشمول سشاسترا سیما بال جو کسی تسلیم شدہ چار  یونیورسٹی یا اس کے مساوی سے قانون میں ڈگری رکھتے ہیں۔

      پیرنٹ کیڈر یا محکمے میں مستقل بنیادوں پر اس کے مساوی عہدے پر فائز ہونا، قانونی معاملات یا عدالتی معاملات سے نمٹنے کا پندرہ سال کا تجربہ ہونا یا پانچ سال کی باقاعدہ سروس کے ساتھ، قانونی معاملات یا عدالتی معاملات سے نمٹنے کا پندرہ سال کا تجربہ یا دس سال کی باقاعدہ سروس کے ساتھ، قانونی معاملات یا عدالتی معاملات سے نمٹنے کا پندرہ سال کا تجربہ یا اسٹیٹ جوڈیشل سروس کا ممبر  یا اس کے مساوی عہدہ ہو جس کے پاس قانونی معاملات یا عدالتی معاملات سے نمٹنے کا پندرہ سال کا تجربہ ہو۔

      سابق فوجیوں کی ڈیپوٹیشن یا دوبارہ ملازمت کے لیے کرنل یا لیفٹیننٹ کرنل کے رینک میں مسلح افواج کے افسران ریٹائر ہونے کی وجہ سے یا جنہیں ایک سال کی مدت کے اندر ریزرو میں منتقل کیا جانا ہے پر بھی غور کیا جائے گا۔ ایسے افسران کو اس تاریخ تک ڈیپوٹیشن کی شرائط دی جائیں گی جس دن انہیں مسلح افواج سے رہائی یا ریٹائرمنٹ ہونا ہے، اس کے بعد وہ دوبارہ ملازمت جاری رکھ سکتے ہیں۔ تنظیم میں پوسٹ کے حوالے سے ریٹائرمنٹ کی عمر تک دوبارہ ملازمت۔

      ڈپٹی جج اٹارنی جنرل 

      مرکزی یا ریاستی حکومت کے زیر انتظام علاقوں یا سنٹرل آرمڈ پولیس فورسز کے افسران بشمول سشاسترا سیما بال، کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی یا اس کے مساوی سے قانون میں ڈگری رکھتے ہیں۔

      یہ بھی پڈھیں:امریکہ میں سب سے پہلے میڈیکل ڈگری حاصل کرنے والی ہندوستان خواتین



      پیرنٹ کیڈر یا ڈیپارٹمنٹ میں مستقل بنیادوں میں یکساں عہدہ رکھنا یا ایک افسر جو اسٹیٹ جوڈیشل سروس کا ممبر ہے جس کے پاس قانونی معاملات یا عدالتی مقدمات سے نمٹنے کا چھ سال کا تجربہ ہے یا اسسٹنٹ کمانڈنٹ کے گریڈ یا اس کے مساوی میں چھ سال کی باقاعدہ سروس کے ساتھ۔ قانونی معاملات یا عدالتی مقدمات میں پانچ سال کا تجربہ۔

      سابق فوجیوں کی ڈیپوٹیشن یا دوبارہ ملازمت کے لیے آرمی، نیوی اور ایئر فورس میں جج ایڈووکیٹ جنرل کے محکمے میں میجر یا اس کے مساوی کے عہدے پر رہائی پانے والے یا ریٹائرڈ مسلح افواج کے افسران کی ڈیپوٹیشن یا دوبارہ ملازمت کے ذریعے۔

      یاد رہیں کہ  مسلح افواج کے افسران جو ریٹائر ہونے والے ہیں یا جنہیں ایک سال کی مدت کے اندر ریزرو میں منتقل کیا جانا ہے، ان پر بھی غور کیا جائے گا۔ ایسے افسروں کو اس تاریخ تک ڈیپوٹیشن کی شرائط دی جائیں گی جس دن انہیں مسلح افواج میں رہائی یا ریٹائرمنٹ ہے اس کے بعد وہ دوبارہ کام جاری رکھ سکتے ہیں۔

      وزارتِ داخلہ میں بھرتی 2022 کے لیے کیسے درخواست دیں

      اہلیت کے معیار کو پورا کرنے اور دلچسپی رکھنے والے امیدوار سرکاری نوٹیفکیشن میں دیے گئے مقررہ فارمیٹ میں درخواست فارم کو پُر کر سکتے ہیں اور اپنا صحیح طریقے سے بھرا ہوا درخواست فارم ڈائریکٹوریٹ جنرل، ساشسترا سیما بال، ایسٹ بلاک-وی، آر کے پورم، نئی دہلی-110066 کو بھیج سکتے ہیں۔

      سرکاری نوٹیفکیشن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔
      Published by:Mudasir Mir
      First published: