உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    10ویں کے بعد NDA کی تیاری کرنا چاہتے ہیں؟ بھوسلا ملٹری اسکول ہے سب سے بہترین آپشن

    بھوسلا ملٹری کالج  Bhonsala Military College میں این ڈی اے کی تیاری کے بیچ کے داخلہ کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ اس بیچ میں داخلے کے لیے دسویں جماعت پاس کرنا ضروری ہے۔ اگر آپ 10ویں پاس کر چکے ہیں اور 11ویں سائنس میں داخلہ لینا چاہتے ہیں تو آپ کالج کی تعلیم کے ساتھ ساتھ این ڈی اے کی تیاری کر سکتے ہیں۔

    بھوسلا ملٹری کالج Bhonsala Military College میں این ڈی اے کی تیاری کے بیچ کے داخلہ کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ اس بیچ میں داخلے کے لیے دسویں جماعت پاس کرنا ضروری ہے۔ اگر آپ 10ویں پاس کر چکے ہیں اور 11ویں سائنس میں داخلہ لینا چاہتے ہیں تو آپ کالج کی تعلیم کے ساتھ ساتھ این ڈی اے کی تیاری کر سکتے ہیں۔

    بھوسلا ملٹری کالج Bhonsala Military College میں این ڈی اے کی تیاری کے بیچ کے داخلہ کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ اس بیچ میں داخلے کے لیے دسویں جماعت پاس کرنا ضروری ہے۔ اگر آپ 10ویں پاس کر چکے ہیں اور 11ویں سائنس میں داخلہ لینا چاہتے ہیں تو آپ کالج کی تعلیم کے ساتھ ساتھ این ڈی اے کی تیاری کر سکتے ہیں۔

    • Share this:
      ناسک: حال ہی میں مہاراشٹر اسٹیٹ بورڈ کے دسویں جماعت کے نتائج کا اعلان کیا گیا ہے۔ اگر آپ نتائج کے بعد این ڈی اے (نیشنل ڈیفنس اکیڈمی) کی تیاری کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو یہ خبر آپ کے لیے ہے۔ بھوسلا ملٹری کالج Bhonsala Military College میں این ڈی اے کی تیاری کے بیچ کے داخلہ کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ اس بیچ میں داخلے کے لیے دسویں جماعت پاس کرنا ضروری ہے۔ اگر آپ 10ویں پاس کر چکے ہیں اور 11ویں سائنس میں داخلہ لینا چاہتے ہیں تو آپ کالج کی تعلیم کے ساتھ ساتھ این ڈی اے کی تیاری کر سکتے ہیں۔

      کتنی ہے فیس اور کتنے طلباء کو داخلہ دیا جاتا ہے؟
      این ڈی اے NDA کی تیاری کے بیچ کی ایک سال کی فیس ایک لاکھ 95 ہزار روپے ہے۔ اس میں آپ کی داخلہ فیس اور ہاسٹل فیس شامل ہوگی۔ اس فیس میں، آپ کو کالج سے سال بھر کی ضرورت کی ہر چیز مل جائے گی۔ کورس کے لیے کوئی ریزرویشن نہیں ہے۔ تمام Entries اون میں کی جاتی ہیں۔ 120 طلباء کو داخلہ دیا جائے گا۔

      داخلے کے لیے اہلیت
      این ڈی اے کی تیاری کے بیچ میں داخلہ لینے کے لیے آپ نے دسویں جماعت میں کتنے نمبر حاصل کیے؟ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا داخلہ کا امتحان بھوسلا ملٹری کالج سے لیا جاتا ہے۔ اس میں وہ سوالات شامل ہیں جو این ڈی اے میں پوچھے جاتے ہیں۔ دیکھا جاتا ہے کہ اس میں کتنے پوائنٹس آتے ہیں۔ اس طرح داخلہ کا فیصلہ ہوتا ہے۔

      جسمانی اور طبی اہلیت
      1) داخلہ ٹیسٹ میں اس بات کی تصدیق کی جاتی ہے کہ طالب علم کو تمام مضامین کا علم ہے یا نہیں۔
      2) طالب علم انٹرویو میں واضح طور پر کیسے بولتا ہے؟ کیا وہ واقعی این ڈی اے میں جانا چاہتا ہے؟ ان چیزوں کی جانچ پڑتال کی جاتی ہے۔
      3) جسمانی ٹیسٹ اس بات کی مکمل تصدیق ہے کہ آیا طالب علم جسمانی طور پر فٹ ہے یا نہیں جیسا کہ فوج میں کیا جاتا ہے۔ یہ سب کرنے کے بعد ان طلباء کا انتخاب کیا گیا ہے۔ ان طلباء کو ایک تاریخ دی جاتی ہے اور انہیں بھوسلا ملٹری کالج میں شامل ہونے کو کہا جاتا ہے۔

      داخلہ کا عمل ایسا ہے۔
      بھوسالہ ملٹری کالج میں داخلہ لینے کے لیے سب سے پہلے ویب سائٹ bmc.bhonsala.in پر جائیں، اپنا نام رجسٹر کریں اور میرٹ فارم بھریں۔ اس کے بعد کالج کی طرف سے داخلہ ٹیسٹ کے لیے آپ سے رابطہ کیا جائے گا۔ آپ انکوائری کے لیے وکرانت کاولے میجر موبائل نمبر 9890901079 اور رام کمار نائک کرنل موبائل نمبر 9423163648 پر رابطہ کر سکتے ہیں۔ مزید معلومات کے لیے ڈاکٹر مونجے مارگ، رام بھومی سمرتھ نگر، ماڈل کالونی، ناسک ، یہاں رابطہ کیا جا سکتا ہے۔

      طلباء کے لیے رہائش
      طالب علم کے کالج پہنچنے کے بعد اسے تمام سامان مہیا کر ایا جاتا ہے۔ اسے کالج کے لیے ضروری اشیا خود سے لینے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ جو فیس ادا کرتے ہیں وہ ان تمام چیزوں کو کور کرے گی۔

      بیچ میں طلباء کا روزانہ کا معمول
      صبح 6 بجے سے 7.30 بجے تک فوجی تربیت، جس میں گھڑ سواری، تیراکی، فائرنگ، یوگا، کراٹے، ملکھمب جیسے مختلف مضامین پڑھائے جاتے ہیں۔ ان میں سے ہر ایک عنوان کے لیے الگ گائیڈز ہیں۔ فوجی تربیت کے بعد طلباء ناشتہ کرنے جاتے ہیں۔ کالج کی تیاری کے بعد تمام طلباء ہاسٹل سے کالج جاتے ہیں۔ این ڈی اے کی کلاسیں فوراً شروع ہوتی ہیں۔ اس کے بعد کھانا تیار کرنے کے لیے وقت دیا جاتا ہے۔ کھانے کے بعد طلباء کالج کی تعلیم کے لیے کالج واپس چلے جاتے ہیں۔





      طلباء کی رہنمائی کون کرتا ہے؟
      بھوسلا ملٹری کالج میں ریٹائرڈ فوجیوں کو ہاسٹل میں طلباء کو نظم و ضبط کے لیے تعینات کیا گیا ہے۔ فوج میں شامل ہونے کے لیے طلباء کے اعتماد کو بڑھانے کے لیے، بھوسلا ملٹری کالج کے سابق طالب علم ہیں جو فوج میں افسر ہیں۔ ان کی رہنمائی بھی ملتی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: