اپنا ضلع منتخب کریں۔

    مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن بھرتی 2022،آسامیاں،درخواست دینےکےطریقےاورمزید تفصیلات چیک کریں۔

     امیدوار خالی آسامیوں کے لیے مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ (wbpsc.gov.in) پر درخواست دے سکتے ہیں اور درخواست دینے کی آخری تاریخ یکم دسمبر 2022 ہے۔

    امیدوار خالی آسامیوں کے لیے مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ (wbpsc.gov.in) پر درخواست دے سکتے ہیں اور درخواست دینے کی آخری تاریخ یکم دسمبر 2022 ہے۔

    مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن ریاست کے لیبر ڈپارٹمنٹ کے تحت مغربی بنگال فیکٹریز سروس میں انسپکٹر آف فیکٹریز کی کل نو اسامیوں کو پر کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ بنگالی میں پڑھنے، لکھنے اور بولنے کی صلاحیت ایک لازمی ضرورت ہے لیکن اس طرح کا علم ان امیدواروں کے لیے لازمی نہیں ہے جن کی مادری زبان نیپالی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • West Bengal | Kolkata
    • Share this:
      مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن (WBPSC) نے جمعرات یعنی دس نومبر کو انسپکٹر آف فیکٹریز کی بھرتی کے لیے رجسٹریشن کھول دی ہے۔ امیدوار خالی آسامیوں کے لیے مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ (wbpsc.gov.in) پر درخواست دے سکتے ہیں اور درخواست دینے کی آخری تاریخ یکم دسمبر 2022 ہے۔

      سرکاری نوٹس کے مطابق، ایڈیٹ ونڈو درخواست دہندگان کے لیے آٹھ سے چودہ دسمبر 2022 تک کھلے گی۔

      نوٹیفکیشن کے مطابق، بنگالی میں پڑھنے، لکھنے اور بولنے کی صلاحیت ایک لازمی ضرورت ہے، لیکن اس طرح ان امیدواروں کے لیے لازمی نہیں ہے جن کی مادری زبان نیپالی ہے نیز، انٹرویو کے وقت درخواست دہندہ کی زبان کی اہلیت کے علم کی جانچ کی جائے گی۔

      مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن ریاست کے لیبر ڈپارٹمنٹ کے تحت مغربی بنگال فیکٹریز سروس میں انسپکٹر آف فیکٹریز کی کل نو اسامیوں کو پر کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ درخواست دینے والے امیدواروں کی عمر یکم جنوری 2022 کو 36 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔ تاہم، مخصوص زمرے کے امیدواروں کے لیے عمر کی شرط میں نرمی کی گئی ہے۔

      مغربی بنگال پبلک سروس کمیشن انسپکٹر آف فیکٹریز ریکروٹمنٹ 2022 کے لیے درخواست دینے کے طریقے:

      یہ بھی پڈھیں:سال 2023 تک دس لاکھ لوگوں کو نوکری دینے کا ہدف، مودی سرکار نے پانچ پوائنٹ میں تیار کیا پلان



      مرحلہ 1: wbpsc.gov.in پر جائیں۔

      مرحلہ 2: امیدوار کے کارنر سیکشن کے تحت ون ٹائم رجسٹریشن کو تلاش کریں اور اس پر کلک کریں۔

      مرحلہ 3: نئے صفحہ پر اپنی ذاتی اور رابطے کی تفصیلات کا استعمال کرتے ہوئے مطلوبہ حصے کو پُر کریں۔ اس کے ساتھ آپ اپنا اندراج نمبر تیار کریں گے۔

      مرحلہ 4: پھر نئے تیار کردہ اندراج نمبر کا استعمال کرتے ہوئے لاگ ان کریں۔ اس عمل کو مکمل کرنے کے لیے آپ کو پوسٹ کے لیے درخواست فارم بھرنا ہوگا۔

      مرحلہ 5: دستاویزات اپ لوڈ کریں، فیس ادا کریں اور فارم جمع کرائیں۔

      مرحلہ 6: تصدیقی صفحہ کو محفوظ اور ڈاؤن لوڈ کریں۔

      یہاں کلک کر کے نوٹیفکیشن چیک کریں۔

      اس عہدے کے لیے درخواست دیتے وقت، امیدواروں کو 210 روپے کی درخواست فیس ادا کرنی ہوگی۔ واضح رہے کہ ایک ہی نام سے ایک مخصوص پوسٹ کے لیے ایک سے زیادہ درخواستیں جمع کرانے کی سختی سے ممانعت ہے۔

      تعلیمی قابلیت، زمرہ وار آسامیوں اور اسکریننگ ٹیسٹ کے بارے میں مزید تفصیلات کا سرکاری نوٹس میں ذکر کیا گیا ہے۔
      Published by:Mudasir Mir
      First published: