اپنا ضلع منتخب کریں۔

    نیٹ سپراسپیشلٹی کاؤنسلنگ کاشیڈول جاری،پہلےراؤنڈکا رجسٹریشن22نومبرسے ہوگا شروع۔

     دوسرے راؤنڈ کے کونسلنگ کے لیے  رجسٹریشن کا عمل 9 دسمبر سے شروع ہوگا اور 14 دسمبر دوپہر 12 بجے تک کھلا رہے گا۔

    دوسرے راؤنڈ کے کونسلنگ کے لیے رجسٹریشن کا عمل 9 دسمبر سے شروع ہوگا اور 14 دسمبر دوپہر 12 بجے تک کھلا رہے گا۔

    میڈیکل کونسلنگ کمیٹی (ایم سی سی) نے حال ہی میں سپر اسپیشلٹی کونسلنگ 2022 کے لیے قومی اہلیت کے داخلہ ٹیسٹ(NEET SS) کا شیڈول ایم سی سی کی سرکاری ویب سائٹ mcc.nic.in پر جاری کیا ہے۔ وہ امیدوار جو کونسلنگ کا انتخاب کرنے جا رہے ہیں وہ نوٹ کریں کہ 2022 میں نیٹ سپر اسپیشلٹی کونسلنگ کے دو راؤنڈ ہوں گے۔ سیٹ ایلوکیشن کے پہلے راؤنڈ کے نتائج یکم دسمبر کو ریلیز ہو جائیں گے، جبکہ دوسرے راؤنڈ کے نتائج سترہ دسمبر کو ریلیز کیے جائے گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Maharashtra | Telangana | Kolkata | Jammu and Kashmir
    • Share this:
      میڈیکل کونسلنگ کمیٹی (ایم سی سی) نے حال ہی میں سپر اسپیشلٹی کونسلنگ 2022 کے لیے قومی اہلیت کے داخلہ ٹیسٹ(NEET SS) کا شیڈول ایم سی سی کی سرکاری ویب سائٹ mcc.nic.in پر جاری کیا ہے۔ شیڈول کے مطابق اس سال نیٹ سپر اسپیشلٹی 2022 کاؤنسلنگ کے پہلے راؤنڈ کی رجسٹریشن 22 نومبر سے شروع ہوگی۔

      وہ امیدوار جو کونسلنگ کا انتخاب کرنے جا رہے ہیں وہ نوٹ کریں کہ 2022 میں نیٹ سپر اسپیشلٹی کونسلنگ کے دو راؤنڈ ہوں گے۔  سیٹ ایلوکیشن کے پہلے راؤنڈ کے نتائج یکم دسمبر کو ریلیز ہو جائیں گے، جبکہ دوسرے راؤنڈ  کے نتائج سترہ دسمبر کو ریلیز کیے جائے گے۔

      پہلے راؤنڈ کے کونسلنگ کے لیے رجسٹریشن کا عمل 22 نومبر سے شروع ہوگا اور 28 نومبر دوپہر بارہ بجے تک کھلا رہے گا۔ چوائس لاکنگ کی سہولت 28 نومبر کو شام چار بجے سے رات کے 11:55 تک کھلے گی۔ یکم دسمبر کو ابتدائی سیٹ ایلوکیشن کے نتائج کو  ریلیز کیا جائے گا۔ آتھورائزڈ سیٹیں ریزرو کرنے کے لیے منتخب امیدواروں کو دو دسمبر سے سات دسمبر کے درمیان رپورٹ کرنا ہوگا۔

      یہ بھی پڈھیں:مولانا ابوالکلام آزاد نے ندؤ مسلم اتحاد کی بنیاد پر ملک کی آزادی حاصل کی لیکن آج۔۔۔



      ایم سی سی کی طرف سے سرکاری نوٹس میں یہ بھی نوٹ کیا گیا ہے کہ دوسرے راؤنڈ کے کونسلنگ کے لیے  رجسٹریشن کا عمل 9 دسمبر سے شروع ہوگا اور 14 دسمبر دوپہر 12 بجے تک کھلا رہے گا۔ اس میں مزید کہا گیا ہے کہ چوائس لاکنگ کی سہولت 28 نومبر کی شام چار بجے سے 14 دسمبر کی رات 11:55 بجے تک دستیاب ہوگی۔

      تفویض کردہ سیٹیں ریزرو کرنے کے لیے منتخب امیدواروں کو 18 دسمبر اور 24 دسمبر کے درمیان رپورٹ کرنا ہوگا۔ اس سال کے شروع میں، 1 اور 2 ستمبر کو، کئی گروپس نے نیٹ سپر اسپیشلٹی 2022 کے ٹیسٹ لیے  اور 15 ستمبر کو نتائج کو عام کر دیا گیا۔ صرف ان درخواست دہندگان کو جو ٹیسٹ پاس کرتے ہیں انہیں نیٹ سپر اسپیشلٹی 2022 کونسلنگ سیشن میں مدعو کیا جائے گا۔

      پورے ہندوستان میں 156 اداروں میں ڈاکٹریٹ آف میڈیسن (DM) اور ماسٹر آف چررگی (MCh) نشستوں میں داخلے کے لیے  نیٹ سپر اسپیشلٹی 2022 کاؤنسلنگ کا عمل منعقد کیا جا رہا ہے۔ امیدوار  نیٹ سپر اسپیشلٹی 2022 کاؤنسلنگ شیڈول mcc.nic.in پر جاری ہونے کے بعد اسے چیک اور ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔
      Published by:Mudasir Mir
      First published: