ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

CBSE 12 board exams: کیا سی بی ایس ای بارہویں بورڈ امتحانات کو مختصر کرایا جائے گا؟ جانیے تفصیلات

اگرچہ بہت ساری ریاستیں بارہویں جماعت کے بورڈ امتحانات کے پہلے آپشن کی مخالفت کر رہی ہیں ، لیکن وہ اس سال مختصر امتحانات کے انعقاد کے خواہاں ہیں، جو تمام مضامین کے منصفانہ جائزہ کی ضمانت دیتی ہے۔

  • Share this:
CBSE 12 board exams: کیا سی بی ایس ای بارہویں بورڈ امتحانات کو مختصر کرایا جائے گا؟ جانیے تفصیلات
بہت ساری ریاستیں بارہویں جماعت کے بورڈ امتحانات کے پہلے آپشن کی مخالفت کر رہی ہیں

سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (Central Board of Secondary Education ) اور مرکزی حکومت نے ابھی بارہویں بورڈ امتحانات 2021 کے انعقاد کے بارے میں اپنے حتمی فیصلے کا اعلان نہیں کیا ہے اور اس وقت امتحان کے فارمیٹ میں دیگر اختیارات اور تبدیلیوں پر غور کیا جارہاہے۔مرکز نے 23 مئی 2021 کو کی جانے والی اس میٹنگ میں وبائی بیماری کے دوران امتحانات کے انعقاد کے بارے میں سی بی ایس ای کے ذریعہ تجویز کردہ دو آپشنز میں سے ایک مختصر امتحانات بھی ہے۔


مرکز نے ریاستی حکومتوں اور مرکزی وزراء کے مابین ایک میٹنگ کی جس میں سی بی ایس ای نے امتحان کے انعقاد کے لئے دو آپشنز تجویز کیے۔ پہلا آپشن صرف اس سال بڑے مضامین کے لئے امتحانات منعقد کرنا تھا ، اور دوسرا آپشن مختصر امتحانات کا انعقاد تھا۔


اگرچہ بہت ساری ریاستیں بارہویں جماعت کے بورڈ امتحانات کے پہلے آپشن کی مخالفت کر رہی ہیں ، لیکن وہ اس سال مختصر امتحانات کے انعقاد کے خواہاں ہیں، جو تمام مضامین کے منصفانہ جائزہ کی ضمانت دیتی ہے۔



مختصر امتحانات کیسے ہوں گے؟

  • مرکز کے ذریعہ منعقدہ میٹنگ میں سی بی ایس ای کی پیش کش کے مطابق بہت ساری شقیں موجود ہیں کہ 12 ویں جماعت کے بورڈ امتحانات کا مختصر یا چھوٹا ورژن بھی شامل ہوگا۔ ان دفعات میں سے کچھ یہ ہیں۔

  • بارہویں جماعت کے بورڈ امتحانات ان کے اپنے اسکولوں میں کروائے جائیں گے تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ طلبہ کو زیادہ سفر نہ کرنا پڑے۔

  • یہ تجویز کیا گیا تھا کہ اصل تین گھنٹے کی شکل کے بجائے نئے ورژن میں امتحان دیڑھ گھنٹے یا 90 منٹ میں لیا جائے۔

  • سوالیہ پیپر میں 12ویں جماعت کے نامزد نصاب کو شامل کیا جائے گا ، جس میں وبائی امراض کے پیش نظر سی بی ایس ای کے طلبہ کے لئے 30 فیصد کمی کی گئی ہے۔

  • یہ تجویز کیا گیا ہے کہ امتحانات صرف 19 بڑے مضامین کے لئے ہی لئے جائیں۔

  • سی بی ایس ای کے مطابق امتحانات میں سوالات متعدد اختیارات کی نوعیت (multiple options types) کے ہوں گے۔ معروضی سوالات کے موجودہ نمونے اور بہت ہی مختصر جوابی سوالات پر مبنی ہوں گے‘‘۔

Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 01, 2021 10:22 AM IST