உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا اگلے سال تعلیمی سال میں بھی CBSE کے 2 بورڈ امتحانات ہوں گے؟ جانیے مکمل تفصیلات

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    کورونا وائرس (Covid-19) کی صورت حال بہتر ہونے کے ساتھ ٹرم 1 اور ٹرم 2 دونوں امتحانات نیز انٹرنل، حتمی نتیجہ بنانے کے لیے ایک ساتھ ہو جائیں گے۔ قومی تعلیمی پالیسی (NEP) 2022 نے بورڈ کے دو امتحانات منعقد کرنے کی تجویز دی تھی- ان دونوں میں سے بعد کے امتحان کا انعقاد کیا جا سکتا ہے۔

    • Share this:
      چونکہ سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (Central Board of Secondary Education) کو اس سال بورڈ کے دو امتحانات کے انعقاد پر شدید ردعمل کا سامنا ہے۔ اسی دوران طلبا سوشل میڈیا پر ٹرم 2 کے امتحانات کی منسوخی کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ اس لیے امکان ہے کہ موجودہ بیچ واحد بیچ ہو گی جس میں دو امتحانات ہوں گے۔ ایک سال میں بورڈ کے امتحانات ہوسکتے ہیں۔ سی بی ایس ای آنے والے سال میں سالانہ امتحان کے پرانے نظام پر واپس جا سکتا ہے۔

      سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن دسویں اور بارہویں جماعت 23-2022 بیچ کے طلبا کے لئے معمول کے مطابق صرف ایک امتحان ہو سکتا ہے۔ بورڈ نے کووڈ۔19 وبا کی وجہ سے بورڈ کے دو امتحانات (ٹرم 1 اور ٹرم 2) منعقد کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ گزشتہ سال چونکہ سی بی ایس ای کووڈ۔19 کی تیسری لہر کی وجہ سے امتحانات منعقد نہیں کرسکا۔ اسی لیے اگر اس سال بھی ایسی صورتحال پیدا ہوتی تو بورڈ نتائج کے اعلان کے لیے ٹرم 1 اسکور اور انٹرنل اسیسمنٹ کا استعمال کرسکتا ہے۔

      کورونا وائرس (Covid-19) کی صورت حال بہتر ہونے کے ساتھ ٹرم 1 اور ٹرم 2 دونوں امتحانات نیز انٹرنل، حتمی نتیجہ بنانے کے لیے ایک ساتھ ہو جائیں گے۔ قومی تعلیمی پالیسی (NEP) 2022 نے بورڈ کے دو امتحانات منعقد کرنے کی تجویز دی تھی- ان دونوں میں سے بعد کے امتحان کا انعقاد کیا جا سکتا ہے تاکہ طلباء اپنے اسکور کو بہتر کر سکیں۔ اس کا مقصد بورڈ کو کم داؤ پر لگانا ہے۔ NEP کی تجویز کے ساتھ، پہلے یہ خیال کیا جا رہا تھا کہ بورڈ کے دو امتحانی نظام کو جاری رکھا جائے گا۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      اگر میڈیا رپورٹس پر یقین کیا جائے تو سی بی ایس ای نے دو میعادی امتحانات کو صرف ایک ’’ون ٹائم فارمولہ‘‘ کے طور پر اپنایا تھا اور اب یہ سالانہ امتحانی نظام پر دوبارہ شروع ہو جائے گا، لیکن اگلے سال تک سلیبس کٹ آف جاری رہے گا۔ یعنی بورڈ کم کیے گئے نصاب کی بنیاد پر امتحانات کا انعقاد جاری رکھے گا۔ 10ویں اور 12ویں بورڈ کے امتحانات کے نصاب میں 2020 میں 30 فیصد کی کمی کی گئی تھی اور اس کے جاری رہنے کا امکان ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      امکان ہے کہ نتائج کے بعد مرکزی بورڈ طلبہ کو ایک بار پھر امتحانات میں شرکت کی اجازت دے سکتا ہے، تاہم اس بارے میں ابھی تک کوئی باضابطہ تفصیلات سامنے نہیں آئی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: