உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    MBBS: ایم بی بی ایس خواہشمندوں کے لیے خوشخبری، تمل ناڈو میں ہونگی زیادہ سرکاری سیٹیں

    حکومت ہر ضلع میں کم از کم ایک میڈیکل کالج کھولنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

    حکومت ہر ضلع میں کم از کم ایک میڈیکل کالج کھولنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

    تامل ناڈو میں اس وقت 37 سرکاری کالج ہیں جن کی کل 5125 نشستیں ہیں، یہ سبھی سرکاری اسپتالوں سے وابستہ ہیں۔ 17 نئے کالجوں کو شامل کرنے کے بعد ریاست میں کل 69 میڈیکل کالج ہوں گے۔

    • Share this:
      تمل ناڈو حکومت نے اگلے تعلیمی سال کے آغاز سے قبل سرکاری اور نجی سمیت 17 نئے میڈیکل کالجوں کے قیام کا اعلان کیا ہے۔ ٹائمز آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق یہ نئے کالج ریاست میں 10,375 میڈیکل سیٹوں کی موجودہ تعداد میں ایم بی بی ایس کی کل 2,350 نئی سیٹوں کا اضافہ کریں گے۔

      تامل ناڈو میں اس وقت 37 سرکاری کالج ہیں جن کی کل 5125 نشستیں ہیں، یہ سبھی سرکاری اسپتالوں سے وابستہ ہیں۔ 17 نئے کالجوں کو شامل کرنے کے بعد ریاست میں کل 69 میڈیکل کالج ہوں گے۔

      نارائن بابو نے کہا کہ حکومت کے منصوبے کے بارے میں بات کرتے ہوئے میڈیکل ایجوکیشن کے ڈائریکٹر آر نارائن بابو نے کہا کہ ریاست کو ان تمام 11 سرکاری کالجوں کے لیے منظوری مل گئی ہے جن کے لیے اس نے درخواست دی تھی۔ ان کالجوں کے کھلنے سے اگلے تعلیمی سال میں 1450 نئی نشستوں کا اضافہ ہو جائے گا۔ یہ سیٹ میٹرکس میں سب سے بڑا اضافہ ہے جو ہم نے ایک سال میں کیا ہے۔ ہمارے پاس سرکاری کوئمبٹور میڈیکل کالج میں مزید 50 سیٹیں شامل کرنے کی بھی اجازت ہے۔

      سنہ 2021 میں تمل ناڈو میں ہندوستان میں سرکاری میڈیکل کی تقریباً 12 فیصد نشستیں تھیں اور اس تازہ ترین اضافے کے ساتھ ریاست 15 فیصد آل انڈیا کوٹہ (AIQ) کے تحت سب سے زیادہ نشستیں فراہم کرے گی۔ ریاستوں کو اپنی سرکاری ایم بی بی ایس کی 15 فیصد نشستیں آن لائن داخلوں کے لیے ڈائریکٹوریٹ جنرل آف ہیلتھ سروسز کے تحت میڈیکل کونسلنگ کمیٹی کو دینا ہیں۔ باقی 85 فیصد سیٹوں پر داخلہ ریاست کی طرف سے درخواست کردہ زمرہ کے مطابق NEET سکور کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔

      ایم اے سبرامنیم وزیر صحت تمل ناڈو نے کہا کہ حکومت ہر ضلع میں کم از کم ایک میڈیکل کالج کھولنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ وزیر نے مزید کہا کہ تمل ناڈو کے تمام یو جی میڈیکل کالج اگلے پانچ سال میں پی جی اسپیشلائزیشن پروگرام شروع کریں گے۔

      سرکاری کالجوں کے علاوہ چار نئے سیلف فائنانسنگ میڈیکل کالج، کرشنا گری میں سینٹ پیٹرز میڈیکل کالج ہسپتال اور ریسرچ انسٹی ٹیوٹ، چنئی میں سری للیتھمبیگائی میڈیکل کالج اور اسپتال، نمککل میں سوامی وویکانندا میڈیکل کالج اسپتال اور ریسرچ انسٹی ٹیوٹ، اور ارونائی میڈیکل کالج اور ترووننمائی میں اسپتال کو ریاستی این ڈاکٹر ایم جی آر میڈیکل یونیورسٹی سے منسلک کیا جائے گا جس میں ایم بی بی ایس کی 600 نشستیں شامل ہوں گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: