உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شادی شدہ اسٹار نے پاکستانی اداکارہ Saba Qamar کو کیا پرپوز، ایسا تھا ردعمل

    پاکستانی اداکارہ صبا قمر نے سنائے اپنی زندگی کے مزیدار قصے۔

    پاکستانی اداکارہ صبا قمر نے سنائے اپنی زندگی کے مزیدار قصے۔

    Saba Qamar Shocking Revelations: صبا نے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر کا آغاز عرفان خان کے ساتھ فلم 'ہندی میڈیم' سے کیا، انہیں ہندوستان کے لوگوں نے خوب پسند کیا۔ اس کے بعد صبا نے ایک انٹرویو کے دوران ایک بار پھر بالی ووڈ میں کام کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔

    • Share this:
      Saba Qamar Shocking Revelations: ہندی میڈیم سے بالی ووڈ میں اپنی پہچان بنانے والی پاکستانی اداکارہ صبا قمر نے اپنی شاندار اداکاری سے نہ صرف مداحوں کو بلکہ ناقدین کو بھی تعریف کرنے پر مجبور کردیا ہے۔ ایک انٹرویو کے دوران صبا نے پاکستانی سینما میں موجود بڑے ناموں کے بڑے کارناموں کے بارے میں بتایا۔ جو حیران کن تھا۔ سب جانتے ہیں کہ صبا قمر شادی شدہ ہیں لیکن یہ جاننے کے بعد ایک پاکستانی اسٹار نے انہیں شادی کی پیشکش کر دی۔

      شادی شدہ انسان نے کیا تھا پرپوز
      ایک انٹرویو کے دوران جب صبا سے پوچھا گیا کہ کیا انہیں اپنے ابتدائی دنوں میں کوئی برا تجربہ ہوا؟ اس پر صبا نے فوری جواب دیا اور ایک چونکا دینے والا واقعہ شیئر کیا۔ صبا نے کہا کہ انہیں بہت برے تجربات ہوئے ہیں۔ کچھ ایسے ہوتے ہیں جنہیں آپ لوگوں کے ساتھ شیئر بھی نہیں کر سکتے۔ لیکن ایک واقعہ ہے جس نے مجھے بہت حیران کیا۔ دراصل ایک شادی شدہ اسٹار نے مجھے شادی کی پیشکش کی تھی جسے سن کر میں حیران رہ گئی۔ میں سمجھتی تھی کہ دو لوگ جو ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں شادی کر لیتے ہیں لیکن جلدی شادی کرنے والا مجھے شادی کرنے کو کہتا ہے۔ میں ایک لمحے کے لیے دنگ رہ گئی کہ ایسا بھی ہوتا ہے۔

      برقعہ پہن کر شاپنگ کرتی ہیں صبا
      انٹرویو کے دوران صبا نے یہ بھی بتایا کہ وہ کب برقعہ پہننا پسند کرتی ہیں۔ صبا نے کہا، مجھے شاپنگ کرنا پسند ہے، اپنے لیے نہیں، اپنے گھر کے لیے۔ ایسے میں میں خود جا کر گھر کا سامان لانا پسند کرتی ہوں۔ لیکن ہم اداکاروں کے لیے عام زندگی میں ایسا کرنا آسان نہیں ہے۔ ایسے میں برقعہ پہن کر شاپنگ کے لیے نکلتی ہوں۔ بعض اوقات انسان آنکھوں اور آواز سے پہچانا جاتا ہے لیکن کام بن جاتا ہے۔



      ایک بار بیچ بازار میں گر گئی تھیں صبا
      صبا نے مزید بتایا کہ ایک بار میں برقعہ پہن کر سیڑھیاں اتر رہی تھی کہ بازار کے بیچ میں گر گئی۔ میری بہن نے مجھے کہا کہ کیا مجبوری ہے، کون سی آفت آئے گی، برقعہ بھی اتار دو۔میں نے اسے پھر سمجھایا اور باقی شاپنگ کی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Aamir Son Bollywood Debut:عامرخان نے بیٹے جنیدکے بالی ووڈڈیبیوکو لے کرکیایہ بڑاہی انکشاف

      یہ بھی پڑھیں:
      Laal Singh Chaddha Boycott:’لال سنگھ چڈھا‘ کے بائیکاٹ پر کرینہ کپور نے کہی یہ بڑی بات

      فلم کملی کو لے کر سرخیوں میں ہیں اداکارہ
      صبا نے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر کا آغاز عرفان خان کے ساتھ فلم 'ہندی میڈیم' سے کیا، انہیں ہندوستان کے لوگوں نے خوب پسند کیا۔ اس کے بعد صبا نے ایک انٹرویو کے دوران ایک بار پھر بالی ووڈ میں کام کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ دراصل صبا ان دنوں اپنی فلم کملی کو لے کر سرخیوں میں ہیں۔ کمالی کا ٹریلر لانچ کر دیا گیا ہے جسے لوگوں نے بے حد پسند کیا ہے۔ یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ کملی کو آسکر میں پاکستان سے بھیجا جائے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: